גדולה ביפן: הדוגמנית הישראלית מככבת בקמפיין של יוניקלו
למרות התחושה הלא פשוטה שמלוה ישראלים רבים בחו"ל לאחרונה, הדוגמנית דיאנה מיורי זוכה להצלחה בשוק האסייתי דווקא עכשיו. בימים אלה היא מככבת בקמפיין של מותג האופנה היפני האהוב - כולל תמונות שלה שמתנוססות בסניפים ברחבי העולם
זאת לא תקופה פשוטה להיות בה ישראלי, לא כאן ובטח לא מעבר לים. ובכל זאת, דווקא עכשיו הדוגמנית דיאנה מיורי מסוכנות "יולי" זוכה לחיבוק גדול באסיה. בימים אלה היא מככבת בקמפיין של רשת האופנה היפנית האהובה יוניקלו, ואם תכנסו לאתר או לאחד הסניפים ברחבי העולם תראו אותה בכל פינה.
מיורי בת ה-24 נולדה ברוסיה ועלתה לישראל כשהייתה בת 14. בארץ דגמנה בין היתר לרנואר, אלון ליבנה ו-De Rococo, ובמקביל היא חתומה באחת הסוכנויות הנחשבות בעולם –אמ. ג'י. פריז. בחודשים האחרונים, כאמור, היא מעבירה את רוב זמנה על הקו למזרח – תחילה בילתה שלושה חודשים בקוריאה, לאחר מכן שלושה חודשים בסין ולסיום שלושה חודשים בטוקיו, יפן.
קל להבין למה אנשי יוניקלו התאהבו בדיאנה. על אף המרחק הפיזי והתרבותי, מדובר בהתאמה מושלמת: הלוק הפטיט שלה, השיער החלק והקצר ותווי הפנים העדינים מתכתבים עם אידיאל היופי המקומי, בתוספת של גוונים זהובים ומלאכיים.
יש לנו רק בקשה אחת – אחרי שייצאנו את הדוגמנית המהממת הזו לשם, אפשר שיוניקלו יועילו בטובם לעשות סוף סוף עליה?
אולי זה המראה שמחפשים היום בדוגמנות אבל תאכלס היא לא בחורה מושכת או יפה עבור הגבר הממוצע. אבל אנחנו כבר יודעים שאת הדוגמניות לא בוחרים גברים סטרייטים
מאת: בעהההה | 20 בפברואר 2024 | 01:17יואילו בטובם, לא יועילו.. תעשו הגהה, זה מביש.
מאת: אסל | 19 בפברואר 2024 | 07:38פתטית
מאת: Rr | 19 בפברואר 2024 | 06:39הם לא יועילו לעלות, מקסימום יואילו.
מאת: אני | 19 בפברואר 2024 | 06:38