רוצים להתלבש כמו הנסיכה דיאנה? עכשיו זה לגמרי אפשר

לייבל היפסטרי בשם ׳רואינג בלייזרז׳, שאוהב במיוחד את אופנת האייטיז הצבעונית והמצחיקה, החליט לצאת בטריביוט להוד מעלתה, ליידי די. המותג שחזר סוודרים זכירים ומלאי משמעות שלבשה הנסיכה בתחילת האייטיז

מאת  | ‏ 12 אוקטובר 2020

דיאנה ואחד הסוודרים הכי אייקונים שלה (צילום: Archive/Getty Images)

דיאנה ואחד הסוודרים הכי אייקונים שלה (צילום: Archive/Getty Images)

23 שנים לאחר מותה הטראגי, זכרה של הנסיכה דיאנה רק הולך ומשתבח, ויש לא מעט צעירים שכלל לא חלקו עמה זמן על הפלנטה, ובכל זאת מתאבססים על דמותה ובמיוחד על הסטייל המאוד ייחודה ומובהק שלה. הסדרה ״הכתר״ שעונתה הרביעית עומדת לצאת בחודש הבא, תכלול בה את בת דמותה של דיאנה הצעירה, וגם לא מעט לוקים ששוחזרו במיוחד. השחזור הזה העלה גם באחרים את הצורך להצטרף לחגיגה, והנה יוצא מותג טרנדי ונותן לכולנו את האפשרות להוסיף קצת דיאנה לחיינו.

לייבל היפסטרי בשם ׳רואינג בלייזרז׳, שאוהב במיוחד את אופנת האייטיז הצבעונית והמצחיקה, החליט לצאת בטריביוט חד משמעי להוד מעלתה, הנר ברוח, ליידי די, ולשחזר סוודרים מסוג סטייטמנט, זכירים ומלאי משמעות, שלבשה בתחילת האייטיז. לא מדובר, חלילה, בהעתקה וניצול, אלא בשיתוף פעולה אמיתי עם המעצבים שעמדו מאחורי הפיסים.

אחד לאחד. הסוודר של המותג ׳רואינג בלייזרז׳ (צילום מתוך האתר)

אחד לאחד. הסוודר של המותג ׳רואינג בלייזרז׳ (צילום מתוך האתר)

הסוודר רב המשמעות של דיאנה, משנת 1982, שנתן איזו הצצה לנפש הכאובה שבתוך הגוף המלכותי והנוצץ, היה סוודר הכבשה השחור, סריג עליו סדרת כבשים לבנות, ואחת שחורה, על רקע אדום וילדותי. זה מין סוודר כריסמס עם טוויסט אפל שקשה לשכוח, והמעצבות המקוריות של הלייבל ממנו הגיע, המכונה ׳חם ונפלא׳, ג׳ואנה אוסבורן וסאלי מוי, לקחו חלק בעיצוב המחודש. את הסוודר הפופולרי, אגב, הפסיקו לייצר סופית בשנת 1994.

עוד סוודר של הלייבל שזוכה להפקה מחודשת, ומגיע גם במידות גברים, לשמחתו של אחד הלקוחות הכי נאמנים, תימוטי שאלאמה, הוא זה שנכתב עליו: ״אני לוקסוס״, וגם הוא מתקשר עם הציבור את מקומה המשונה בתוך משפחת המלוכה. ״לעבוד עם המעצבות המקוריות עושה את הרגע הזה למאוד מיוחד,״ אומר המעצב הראשי ג׳ק קארלסון. ״אני חושב שיש הרבה נוסטלגיה באויר כרגע, וגם עניין מחודש בסטייל של דיאנה. הטיימינג מושלם, כי זו קולקציית הנשים הראשונה שלנו, וזו זכותנו להחזיר את העיצובים האיקוניים האלה, ולערבב אותם עם העיצובים של הלייבל שלנו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by princess diana style (@princessdianastyle) on

מי שימשיך להציץ באתר יגלה שם לא מעט פריטים שרוח אותה תקופה שורה מעליהם, ויש סיכוי לא רע שדיאנה היתה מוצאת בהם עניין. יש גם כובעי ניילון בהשראתה של דיאנה, ואת הסוודרים ניתן לרכוש תמורת 1,245 שקלים. לא זול, ובדיוק כפי שמעידה דיאנה בסוודר: לוקסוס.

סטייל דיאנה גרסת הסוודרים (צילום: מתוך האתר)

סטייל דיאנה גרסת הסוודרים (צילום: מתוך האתר)

 

כמה סטייל יכול להיות לאישה אחת? (צילום:  Tim Graham לגטי אימג'ס)

כמה סטייל יכול להיות לאישה אחת? (צילום: Tim Graham לגטי אימג'ס)

אין יותר דיאנה מזה (צילום: מתוך האתר)

אין יותר דיאנה מזה (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה

 

  • דיאנה היתה ותשאר איקון אופנה והשראה לכל מי שאוהבת בגדים ואופנה

    מאת: פאשניסטה |‏ 13 באוקטובר 2020 | 00:37