הפתרון המושלם של זארה לתקופת הבידוד הפיל אותנו מהרגליים
במקום לנסות למכור לנו חלומות של פוסט-קורונה ולהציע אסטרטגיית יציאה אופנתית, זארה נכנסת איתנו ועם הדוגמניות שלה הביתה וזה הדבר הכי יפה שיש עכשיו. התגובות המפרגנות לא איחרו לבוא: ״האם זה יותר טוב מכל דבר שזארה עשו אי פעם?״
באחת מבדיחות הרשת הפופולריות שרצות כרגע ברשתות החברתיות, אומרת מישהי בצער: הנעליים שלי בטח חושבות שמתתי. ארון הבגדים, הנעליים והאקססוריז הפך לדבר משונה וקצת עצוב, שהשימוש בו השתנה לחלוטין ברגע, ויש בינינו שהיו יותר מוכנים לכך מאחרים. חברות האופנה מגרדות את הראש מתחילת הקורונה בניסיון להבין איך להישאר רלוונטיות ולהתחבר לכאן ולעכשיו. נראה שזארה פיצחו את השאלה הזו ובענק, בקמפיין החדש והמפתיע שלהם.
במקום לנסות למכור לנו חלומות של פוסט-קורונה, ולהציע אסטרטגיית יציאה אופנתית, זארה נכנסת איתנו, ועם הדוגמניות שלה הביתה. המותג הספרדי החליט לזרום עם הרגע, לא לסכן אף אחד ולהראות בדיוק איך הוא רלוונטי עכשיו. החזון של זארה לימי קורונה הגיע ארוז יפה לבתיהן של הדוגמניות, שקיבלו חבילות עם הפריטים שהן צריכות לדגמן, והוראות להקפיד על מינימליזם, ברוח התקופה. מינימום ריהוט, איפור, שיער, מינימום ניקור עיניים.
מדובר בצילומים ביתיים שנערכו על ידי מי שנמצאים עם הדוגמניות בבתיהן. הם לא-מקצועיים במכוון, אבל כן אמנותיים, כשנימה רצינית-נינוחה נשמרת בכולם. לא נמצא פה חיוכים זורחים וקפיצות בטבע, יותר הישענויות מהורהרות על חפצים מוכרים, עם מעט פריטי נוי ברקע, ומקום רב לאופנה, שכולה עשויה בדים רכים וגזרות שאפשר לראות בהן נטפליקס בצ׳יל.
אנחנו כבר מרגישים את הקיץ, והוא מביא איתו קרופ-טופים וחצאיות, שמלות קיציות נעימות ומשמחות, מידה מסויימת של דנים, וגוונים נייטרליים. הרבה לבן ושחור, פסים, פסטלים, שום דבר צעקני שמפר את השלווה, המצרך שכולנו נואשים לשים עליו את היד.
בניגוד להמון דברים אחרים בתחומי הלייפסטייל שזוכים לביקורת קשה וקטלנית בימים מבולבלים אלה, הקמפיין של זארה דווקא מקבל מחיאות כפיים אחידות. ״האם זה יותר טוב מכל דבר שזארה עשו אי פעם?״ שואלים, ״גאוני! אני באובסס! זה כל כך תואם את האסתטיקה של המותג!״. ״זארה שולחת לדוגמניות שלה בגדים הביתה כל שבוע, כדי שיוכלו להציג את עצמן כמות שהן. זה מייצג את התקופה בה אנו חיים,״ כתבה משתמשת טוויטר בשם לואיזה, וחתמה בתגית #השארובבית. הוכחה חד משמעית לכך שהקמפיין הזה נכון כרגע, ואף מיטיב.
נראה לי יש כאן כמה מתוסכלות שהעלו כמה עשרות קילוגרמים בזמן הקורונה והן מוציאות את זעמן על כך שהדוגמניות רזות מדי.
מאת: תסגרו את המלתעות | 10 במאי 2020 | 14:42מי זאת ה"אנורקסית" בשימלה הלבנה….דוגמא לא טובה לבנות טיפש עשרה.
מאת: אירוס הארגמן | 24 באפריל 2020 | 07:47האמת חייבת לציין שהבחורות נראות כמו שלד מהלך.מפחיד ומעורר זעם. למה לתת יד לרזון כזה??
מאת: ליאת | 23 באפריל 2020 | 12:09אין שום בגד מיוחד ויפה
מאת: אילנית | 21 באפריל 2020 | 19:04האמת שאף פעם לא אהבתי את זארה, עכשיו זה מתחיל להשתנות
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 20 באפריל 2020 | 22:33אהבתייי מאוד את הקולקציה ואת התמונות עצמןןן
ואווו
מאת: שוגה | 18 באפריל 2020 | 16:11האמת שהבגדעם נראים זוועה..ממש לא עושה חשק ואני אוהבת את זארה..כנראה בקטלוג זה יותר עובד ומושך…וגם הדוגמניות רזות מידי נראות חולות..
מאת: שני | 18 באפריל 2020 | 01:58זה יותר שלדים של בחורות.
מאת: נייק | 17 באפריל 2020 | 15:28חבל שאנשים לא למדו מהתקופה הזאת לצמצם צריכה ולחיות חיים פשוטים יותר.. הכל הבל הבלים ובמיוחד הבגדים הלא איכותיים של זארה שאחרי כביסה אחת נראים כמו סמרטוט
מאת: דנה | 17 באפריל 2020 | 11:05נהדר, אין חידושים, אין מה לקנות. מתאים למצב הכלכלי
מאת: תמי | 16 באפריל 2020 | 19:49איזה מדהימים הם.. תמיד צעד קדימה מכולם
מאת: ריטה | 16 באפריל 2020 | 16:22מי שחכם יפסיק סופית לקנות מותגים וחתיכות בד בהון תועפות. למשל: חולצה בודדת לא צריכה לעלות יותר מ80 שקל בגג של הגג! נעל של נייק לא צריכה לעלות יותר מ250 שקל גג! מפסיקים להיות פראיירים של חברות האופנה!
מאת: אלון | 16 באפריל 2020 | 15:09קונספט יפה, אבל למה כולן כל כך רזות?
מאת: בלה | 16 באפריל 2020 | 14:34