מעצבת העל הטיסה את עומר דרור לאירוע נוצץ ועטור כוכבים

קרולינה הררה השיקה במדריד את Bad Boy, הבושם החדש של המותג. לצד הדוגמנית קרלי קלוס והשחקן אד סקריין נכח גם דרור, השגריר הישראלי של הניחוח החדש, שעל אף שמו לא בהכרח מיועד לגברים בלבד

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2019

עומר דרור במדריד (צילום: Matias Uris)

עומר דרור במדריד (צילום: Matias Uris)

משימה לא פשוטה ניצבה בפני קברניטי חטיבת הבישום של קרולינה הררה עם קבלת ההחלטה על יצירת Bad Boy – הגרסה הגברית לבושם Good Girl. הבושם הנשי, שנמצא גבוה גבוה ברשימת הבשמים הנמכרים ביותר בעולם, מקבל עכשיו תוספת שהציפיות ממנה לא פחותות. אבל כשאנחנו פוגשים במדריד להשקת הבושם את קרולינה א. הררה – בתה של מעצבת העל האגדית קרולינה הררה ומי שמכהנת כמנהלת הקריאטיבית של חטיבת הבשמים במותג, נדמה שהיא רגועה.

"אני די שמחה עם המקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו", היא מעידה על הגרסה הנשית, שמתקרבת לעשיריה הפותחת של הבשמים הכי נמכרים בעולם, "Good Girl ממוקם עכשיו במקום ה-11. לא אתנגד שהוא יהיה בטופ פייב, ואז שהבושם החדש, הגברי, יטפס גם הוא לשם. שיתחרו צמוד, נראה מי יגיע ראשון".

היום היא לא במרכז (צילום: Pablo Gomez Ogando)

היום קלוס לא במרכז (צילום: Pablo Gomez Ogando)

ובכל זאת, מאמצים רבים התרכזו לסוף שבוע אחד נוצץ במיוחד. השקת הבושם החדש כללה, בין השאר, סיור וארוחה פרטית עם הפרזנטורים קרלי קלוס ואד סקריין במוזיאון פראדו, ומסיבה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה באחוזה מפוארת בפאתי העיר. את קלוס, הפנים של Good Girl, לא ממש צריך להציג. דוגמנית העל, היזמית וגיסתה של איוונקה טראמפ אמנם מלווה גם את אירועי ההשקה הנוכחיים, אבל אין ספק שאור הזרקורים מופנה עכשיו לפרזנטור הגברי החדש, אד – השחקן הבריטי שמככב עכשיו לצד אנג'לינה ג'ולי בסרט "מליפיסנט".

סקריין, שמסומן ככוכב עולה, עוד לא נגוע בגינוני תהילה. הוא מבלה עם ה"ילדים הרעים" האחרים, שגרירי הבושם המקומיים שלוקטו מרחבי העולם, מעביר סדנת יצירה באווירת ביטוי עצמי וקריאטיביות ומשקיע בצילומי סלפי ידידותיים עם כל מי שרוצה. נדמה שהניגודיות שביקשו קברניטי המותג לגלם בניחוח החדש תואמת היטב את סקריין, שהרגישות והאקססביליות שלו משתלבות בהרמוניה עם השרירים והמבטא הבריטי המסוקס. גם מי שנבחר להיות השגריר הישראלי של הבושם, עומר דרור, הגיע להשקה מלווה בבת זוגו מיכל פרס. והייתה שם נציגות ישראלית נוספת – סתיו סטרשקו, בשמלה צהובה פרחונית של הררה, שלא ניתן היה להתעלם ממנה.

עומר דרור ומיכל פרס עם אד סקריין (צילום: יח"צ)

עומר דרור ומיכל פרס עם אד סקריין (צילום: יח"צ)

מגמת הבשמים נטולי ומנוטרלי המגדר לא חמקה מהרדאר של האוחזים במושכות הקריאטיביים, אך הררה מעידה שבכל מה שקשור לבשמים היא מעדיפה להמשיך לעשות את ההפרדה. "ליצור בושם אחד בשנה יעשה אותי עצובה. אני אוהבת לעבוד על "נשי" ו"גברי" ואני אוהבת מאוד כשאני משיקה בושם ונשים אומרות לי שהן מתות על הניחוח הגברי וגברים אומרים הפוך. זה קורה מאז שהשקנו את 212, כלומר מסוף שנות התשעים, אז זה לא ממש חדש. אני בעצמי משתמשת בבשמים לגברים".

גם הבשמים שיצרו את הניחוח החדש – קוונטן ביש ולואיז טרנר, לא מתעלמים מהמגמה הזו. "זו מגמה מאוד מעניינת מבחינה שיווקית", הם אומרים, "אבל אנחנו חושבים על המשמעויות החיוביות שלה יותר בקטע הרעיוני, שבאמת אין גבולות. זה לא מתגלם בצורה מילולית ב-Bad Boy, אבל כן אפשר לראות שגם בבושם שהוא הכי גברי ומחוספס כביכול יש הזמנה להתחבר לצד הרגיש יותר". טיפ בישום שיתאים במיוחד לגבר הישראלי? "פשוט לשים הרבה", צוחק ביש, "את יודעת מה? אפילו תתקלחו במקום מים עם הבושם, זה בכל אופן יעשה טוב למכירות שלנו".

סטרשקו בשמלה שאי אפשר להתעלם ממנה (צילום: יח"צ)

סטרשקו בשמלה שאי אפשר להתעלם ממנה (צילום: יח"צ)

מעבר לנראות המרשימה של הבקבוק עצמו, שעוצב בצורת ברק ונותן פייט אינסטגרמי לבקבוק הסטילטו של הגרסה הנשית, נוכחותו של בושם חדש ברשתות החברתיות היא מכרעת, כידוע, וכל האירועים תפורים היטב לסטנדרטים המחייבים. הם מתובלים בעשרות מובילי דעה עם מאות אלפי עוקבים, שמתייגים ומשתפים. עומר דרור, כאמור, מככב כאן לצד שמות כמו פדרו סקובי, הגולש הברזילאי בעל שני מיליון העוקבים. ילדים "רעים" עם מיומנויות האשטאג סופר טובות.

הררה מעידה שהחברה אמנם משקיעה במדיה חברתית הרבה, אבל מודה שהיא עצמה בהחלט לא המומחית. "אישית אני לא מאמינה כל כך בסושיאל מדיה. כמובן שבמציאות שלנו היא חשובה, אבל אני חושבת שתהייה נסיגה לאחור בתחום הזה. יש יותר מדי אינפורמציה ואני לא חושבת שזה כבר אמתי. אתה יכול לגרום לחיים שלך להראות כמו משהו שהם לא. ברור שהחברה עדיין מאמינה ומשקיעה בזה, וכמובן שמגיעים מכך גם רווחים – הרי זה מה שכולם עושים, אבל אני באמת מקווה שהמאזן ישתנה. זה מתיש, ואני משועממת לראות אנשים מוכרים לי דברים כל הזמן. מצד שני כשאתה חי בעולם אתה צריך לשחק לפי הכללים או להמציא כללים חדשים. אז אני מנסה להמציא כאלו".

* הכותבת הייתה אורחת של קרולינה הררה במדריד

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAROLINA HERRERA (@carolinaherrera) on

הבקבוק מעוצב בצורת ברק (צילום: יח"צ)

הבקבוק מעוצב בצורת ברק (צילום: יח"צ)

אירוע אינסטגרמי (צילום: Matias Uris)

אירוע אינסטגרמי (צילום: Matias Uris)

רק לתייג ולהעלות (צילום: Matias Uris)

רק לתייג ולהעלות (צילום: Matias Uris)

לא לגברים בלבד (צילום: Matias Uris)

לא לגברים בלבד (צילום: Matias Uris)

מתכונן לאיוונט (צילום: יח"צ)

מתכונן לאיוונט (צילום: יח"צ)

הכל ממותג כהלכה (צילום: יח"צ)

הכל ממותג כהלכה (צילום: יח"צ)

הררה בטוחה ביצירה (צילום: Matias Uris)

הררה בטוחה ביצירה (צילום: Matias Uris)

ילדים רעים מבית טוב (צילום: Matias Uris)

ילדים רעים מבית טוב (צילום: Matias Uris)

השאירו תגובה