החדיד החדשה: ג'יג'י ובלה מציגות את התוספת הפוטוגנית למשפחה

בלה חדיד חגגה יום הולדת 23 כשהיא לבושה כולה בסטייל מטריקס כהשראה. החגיגות היו מצומצמות מאד וכללו את האחים לבית חדיד ואת התוספת החדשה, בת הזוג של האח אנואר – דואה ליפה שנראתה לגמרי כמו אחת מבני המשפחה

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @dualipa__news on

מזל טוב לבלה חדיד, ומזל טוב גם לנו! לבלה – כי היא חגגה השבוע 23 שנות קיום יפהפיות במיוחד, ולנו – כי בכל שנה ביום ההולדת של בלה, ג׳יג׳י מפנקת את העוקבים שלה באינסטגרם עם תמונות ילדות של השתיים. וכן, זה מתוק ממש כמו שזה נשמע.

בשנה שעברה, אולי אתם זוכרים, בלה חגגה יום הולדת בצמוד לדה וויקנד, אחרי שהשניים נפרדו והתאחדו. כרגע הם שוב פרודים, אבל אל תדאגו לבלה, יש לה פמליה לחגוג איתה. הסופרמודל חגגה השבוע בניו יורק בארוחה משפחתית, ושמחנו במיוחד לראות באחד מהם את התוספת החדשה למשפחה – דואה ליפה. אוקיי, אולי תוספת חדשה למשפחה זו היסחפות קלה, כי דואה יוצא עם אנוואר חדיד (אחיה של בלה) רק תקופה קצרה, אבל מותר לנו לחלום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @dualipa__news on

בלה בחרה ככל הנראה במטריקס כהשראה, והגיעה לחגיגות יום ההולדת לבושה כולה בשחור – ז׳קט וחצאית מיני, גרביים עד הברך, ד״ר מרטינס, תיק שחור וכמובן משקפי שמש קטנים ושחורים. ביד אחת היא אחזה בטיארה מצועצעת שכתוב עליה ״יום הולדת שמח״, אבל לא התאימה לאאוטפיט ולכן כנראה נשארה ביד ולא עברה לראש.

דואה, מצדה, לבשה את אחת התלבושות הקוליות ביותר שראינו – חולצת קרופ מחויטת בגוון תכלת וג׳ינס בגזרה טרנדית. כמובן שגם ג׳יג׳י הגיעה לחגוג לאחותה הקטנה, והיא בחרה בחליפת טרנינג לבנה עם הדפס טאי דאי בתכלת, ומעליה ז׳קט לבן עם שרוולים שקופלו מעל המרפק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@_.jelenahadid._) on

אבל בואו נחזור רגע לבילוי המשותף עם דואה – אין ספק שארוחת יום ההולדת הזאת היא שלב חשוב ביחסים של דואה ואנוואר, מכיוון שהיא הייתה מיועדת למשפחה הקרובה בלבד. מלבד בלה, ג׳יג׳י, אנוואר ודואה, הייתה שם רק אורחת אחת נוספת – אמא יולנדה. עכשיו אפשר רק לקוות שהזוגיות הזאת תחזיק מעמד, ולו רק בשביל לקבל עוד תמונות משותפות של הפאוור קאפל הזה. כלומר – דואה ובלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigihdid Fanpage (@hadid.gigi.hadid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @dualipa__news on

השאירו תגובה