אנואר חדיד ודואה ליפה צבעו שיער יחד וזה מחריד ורומנטי

הזוג הרותח, דואה ליפה ואנואר חדיד, מחזיקים מעמד כבר כמה חודשים טובים. מעבר לסטייל הדומה שלהם, החליטו בני הזוג לעלות שלב ביחסים ולחלוק בקבוק מי חמצן. בני הזוג יצאו לסיבוב ברחוב כשאנואר בבלונד עם נגיעה ורודה בצד ודואה בחצי שיער שחור חצי בלונד. העיקר שהם מרוצים

מאת  | ‏ 3 אוקטובר 2019

זוג שצובע יחד, נשאר יחד (צילום: Photo by Raymond Hall | GettyImages)

זוג שצובע יחד, נשאר יחד (צילום: Photo by Raymond Hall | GettyImages)

דואה חיפה הפכה זה מכבר לאחת הפאשניסטות הכי הכי אהובות עלינו, והיא עשתה את זה, ממש כמו את יתר הדברים בקריירה המטאורית שלה, בדיוק מלא תעוזה. נראה שהסיר היפהפה מצא לו מכסה ראוי והולם, שיקי וחובב התנסויות באנוואר חדיד. הזוג המאוד יפה הזה נראה כמו תצוגת אופנה מהלכת, או לחילופין אדיטוריאל מושקע ועדכני של סטריט סטייל אדג'י, כשהוא מפגין חיבה ברחובות ניו יורק בבגדים צבעוניים ובשיער צבעוני לא פחות.

נראה שמתישהו כשיש להם פנאי, כשהם לא עסוקים בקריירות המשגשגות שלהם, השניים חולקים בקבוק מי חמצן. השניים טבלו את הראש בבליץ' וצבע, ונראו הרמוניים מאי פעם. עם האקט הזה מדובר אולי בעוד פלאשבק ניינטיזי אופנתי, הרי מי לא זוכר את הזוגות הכי מהממים של שנות התשעים, שהתאימו לא רק בגדים וסגנון אלא גם תספורות. בראד פיט ידוע בכך שעשה זאת עם כל החברות שלו (כשגווינת פאלטרו צייצה לאחרונה בטוויטר שבהצם זה היה הפוך – הן כולן רצו להיראות כמותו), וזכור גם מוינונה ריידר וג'ני דפ ופאוור קאפלז אחרים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dua Lipa (@dualipa) on

התמונות צצו מיד אחרי שהתפרסם בתקשורת כי דואה הרוויחה השנה סכום עתק של כ-40 מיליון שקלים, ואחרי שהוציאה בעצמה הודעה שהיא עומדת לשחרר מוזיקה חדשה בקרוב, ומיד אחרי שנראתה בהוד יופיה בשורה הראשונה של התצוגה של סאן לורן. החיים של דואה יפים כרגע, ואולי בגלל זה דואה ואנוואר מצהירים יחד שהצבע של הרגע הוא בלונד מחומצן עם ורוד מג'נטה עליו, צבע מלא תשוקה רומנטיקה לכל הדעות.

הצבע שלפני (צילום:  Jamie McCarthy לגטי אימג'ס)

הצבע שלפני (צילום: Jamie McCarthy לגטי אימג'ס)


 
 
View this post on Instagram

A post shared by dualipa(@duaalipa.fp) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by A PLUS (@anwarhadid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dua Lipa Fanpage (@queenofpop_dualipa) on

השאירו תגובה