איך לובשים את זה? בסן לורן המציאו מחדש את המחשוף
התצוגה של בית האופנה, שנערכה למרגלות מגדל אייפל בשבוע האופנה בפריז, כללה פריטים שחורים מחויטים כמיטב המסורת, לצד לא מעט גזרות שמאתגרות את כוח הכבידה ואת חוקי הפיזיקה. אנחנו עדיין קצת מבולבלים
לפינאלות הגדולות של רצף שבועות האופנה האחרונים מצטרפת נעמי קמפבל, שסגרה את התצוגה של בית האופנה הצרפתי המוכר סן לורן. למרות שכבודה של הפינאלה של ג'יי לו בתצוגה של וראסצ'ה במקומה מונח, הצעידה של קמפבל גרמה להתעניינות מוגברת לאיוונט, החשוב ממילא בקלנדר התצוגות הפריזאי.
תחת ניהולו האמנותי של אנתוני וקרלו הפכה התצוגה החיצונית, למרגלותיו של האייפל, למופע מרהיב ומרשים שמטשטש את ההפרדה בין ההיכלים הסגורים של האופנה הגבוהה, היקרה והלא מונגשת, ומביא אותה אל הרחוב ואל הצופים העוברים ושבים.
הקולקציה של וקרלו לקיץ הבא התקבלה בשבחים. הייתה בה התכתבות עמוקה עם קולקציות אייקוניות של בית האופנה ועם פריטי מפתח כמו חליפות המכנסיים המיתולוגיות. רבים חשו שנגיעת היד של וקרלו הפכה למעודנת וקלילה יותר, וכי הוא הפגין וירטואוזיות בפיצוח המראה ה"גלאם ההיפי" שאיב סן לורן ניסח בשנות השבעים.
כמובן שהצבע השחור, המזוהה כל כך עם וקרלו, עדיין שלט על המסלול. יחד עם זאת היו הרבה הבלחות של זהב, פרינטים מורכבים ושימוש בחומרי גלם עשירים כמו קטיפה וג'קארד.
מעבר למגפיים הגבוהים, המכנסונים הקצרצרים ואינספור השמלות היפיפיות ועתירות הדיטיילים, וקרלו נתן במה רחבה לקטגוריית המחשופים. רבים מהלוקים הציגו מפתחי וי קלאסיים עמוקים ונדיבים, אך חלק מהפריטים היו בעלי אופי הרבה פחות מסורתי וכללו מחשופי קאט-אאוט פיסוליים שהלכו הרבה יותר רחוק.
סדרת הלוקים שחתמה את התצוגה חזרה לדומיננטיות השחורה והמוכרת עם שפע של פריטים שידברו אל ליבה של נערת סן לורן המודרנית והאדג'ית, וגם לאלו שרק יכולות לחלום על ז'קט פאייטים שמחירו כולל כמה אפסים.
חוץ מהדוגמנית השחורה כולם נראות לא אנושיות בקטע רע!
מאת: אדם | 29 בספטמבר 2019 | 12:46הדוגמניות נראות כל כך עצובות. אבל יפות.
מאת: דידי | 28 בספטמבר 2019 | 22:07לא יותר מפורנוגרפיה
מאת: עידן | 27 בספטמבר 2019 | 14:21למה הן כועסות? מבטיחה שלא עשית שום דבר!
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 27 בספטמבר 2019 | 08:39אמא'לה ,איזה רזון מבחיל
מאת: אבי | 27 בספטמבר 2019 | 08:00