סרבל טייסים או שמלת כלה? היילי ביבר באוברול הכי חושפני שראינו

היילי בולדווין ביבר צעדה ברחובות אל איי כשהיא לובשת אוברול לבן של דריס ואן נוטן הנחשק. מדובר באוברול טייסים בחלקו התחתון, ושמלת ערב בחלק העליון עם מחשוף עמוק מלפנים וגם מאחור. האם היא תלבש משהו כזה במסיבת החתונה המתוכננת בספטמבר?

מאת  | ‏ 13 יוני 2019

היילי בולדווין ביבר והאוברול (צילום: SplashNews)

היילי בולדווין ביבר והאוברול (צילום: SplashNews)

בני הזוג היילי וג׳סטין ביבר לא מפסיקים לספק לעולם כותרות מאז שאיחדו כוחות לפני כשנה בעיריית ניו יורק, ובין לבין דרמות גם תאריך החתונה שלהם נקבע ומתבטל שוב ושוב. בינתיים היו כבר ארבעה תאריכים שבוטלו מסיבות שונות, ועכשיו מדברים על אירוע רב משתתפים בספטמבר.

בינתיים משדרת היילי עסקים כרגיל, עובדת כדוגמנית, ונצפתה יוצאת מצילומים עם חברתה, גם היא סלב עצומה ומובילת אופנה – קנדל ג׳נר. שתי הבנות, שיצאו מהבניין כששקיות של בגדים בידיהן, התלבשו במיטב מחלצות הקז׳ואל של אל איי – קנדל בטי שירט גדולה עם הדפסה ניינטיזית ומכנסוני עור קצרים, והיילי בבגד שיוצר תגובות מעורבות וסקרנות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Baldwin-Bieber Candids (@haileycandid) on

במעט איפור, קוקו בלוף עגבניה מרושל על הקודקוד וסטאן סמית׳ לבנות, ליוותה היילי את הפריט הלא צפוי והחשוף: סרבל לבן צחור של המעצב הבלגי דריס ואן נוטן, בגזרת אוברול טייסים בחלקו התחתון, ושל שמלת ערב בחלק העליון, עם מחשוף עמוק מלפנים וגם מאחור. במרכז ישנו אלמנט שגם הוא מהעולמות התעשייתיים, חגורה עם סוגר פלסטיק. רצועות החבלים הדקות סיפקו גם הן אלמנטים של בגדי עבודה ואריזה, אבל יצרו גם קריצה סקסית. כל השילוב הזה הלך יופי עם פלסטר מיסתורי שהודבק על זרועה השזופה של היילי.

אמנם היילי גרה עד לאחרונה בניו יורק, מאז הנישואים הרשמיים העתיקה את כתובתה לזו של בעלה, באל איי. החברות המתוקה בין היילי לקנדל, שמשפחתה היא כבר אחד הסמלים הבלתי רשמיים של קליפורניה, קיימת כבר זמן מה. ״גנבתי את היילי מקיילי״, קנדל מודה. ״מאז היא חברה שלי. בהתחלה קיילי כעסה. הייתי חייבת לשים אותן יחד באותו החדר ולהגיד להם: זה ממש בסדר, הכל טוב, זה סיפור אהבה גדול״. לחיי האהבה ולחיי האוברולים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber’s Closet (@baldwinscloset) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by multifandom(@truexelegance) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Back Up Account (@jbslovessbackup) on

 

השאירו תגובה