עסק מסריח: קיבלה מאסוס נעליים עם חור ובניחוח דגים רקובים
קיי ממנצ'סטר הזמינה נעליים מאסוס והופתעה מאד לגלות שהם הגיעו עם חור וריח קשה ביותר של דגים שעבר זמנם. אסוס הביעו צער בתגובה רשמית והבטיחו פיצוי
View this post on Instagram
קיי קרוקסבי רצתה לפנק את עצמה בנעליים חדשות ליום הולדתה ה-24, ועשתה את מה שרבות עושות בכל העולם: נכנסה לאתר אסוס, מצאה לה את השוז הנחשקות, וכבר תכננה עם איזה אאוטפיט תצא לרקוד במועדון במנצ׳סטר, עם החברות. אלא שכשהגיעה המתנה המצופה בדואר, בא איתה עוד משהו לא צפוי: ריח.
סנדליה של קיי, שאמנם נרכשו במחיר מציאה, 110 שקלים, אבל אמורים היו חדשים מהמפעל, נראו בלויים. כאילו עברו בהן כבר כמה רגליים, והסוליות היו שחוקות. אם לא די בכך, עלתה מהם צחנה איומה, של דגים רקובים. ״פתחתי את החבילה בהתרגשות, מוכנה למדוד את הנעליים החדשות שלי,״ היא מספרת בזעזוע לsun, ״והסירחון תקף אותי מיד״.
הריח דרש בחינה מדוקדקת יותר של המוצר: ״חשבתי שזה משונה, אז הסתכלתי בתשומת לב גדולה יותר, ושמתי לב מיד לסימנים בצדדים ועל הסוליה. כל הבד היה קרוע בצד אחד, ושוב, הריח היה בלתי נסבל. אני לא מבינה למה שלחו לי נעל עם ריח של זיעה וריקבון דגים. זה מאכזב כי ציפיתי לנעול אותם ליום ההולדת שלי".
View this post on Instagram
קיי מיד התקשרה לאסוס, כדי להתלונן, וצירפה תמונות, והחברה מיד הציעה התנצלות והחזר כספי מלא ברגע שיחזרו אליה הנעליים המבואשות והמרוטות. ״אני קונה באסוס לפחות פעם בחודש,״ אומרת ילדת היומולדת המאוכזבת, ״אני קונה שם בגדים, איפור, בחיים לא נתקלתי בבעיה כזאת. זה די מגעיל כשמצפים לפתוח משהו חדש. דוחה לחשוב שמישהי אחרת נעלה את הנעליים האלה והזיעה בהן לפני״.
אסוס הביעו צער בתגובה רשמית, והבטיחו כי אין להם מושג כיצד קרה המקרה שקיי קיבלה סחורה משומשת, אבל שהם יעשו הכל על מנת לזכות אותה במהירות ולהביא אליה את המוצר אותו התכוונה לרכוש, הפעם בלי ניחוחות משונים.
View this post on Instagram
ברור שהבחורה משקרת
מאת: נימצו | 5 באפריל 2019 | 09:02זה כבר נורמה
אני כמעט מסתובבת עם נעלים קרועות כי אנחנו עניים ..
מאת: איה | 4 באפריל 2019 | 19:20לי בכלל נשמע מוזר שאסוס קיבלו בחזרה נעליים במצב כזה מלקוחה קודמת לפני ששלחו לבחורה מהכתבה. כל עוד המוצר רק נמדד ונשמר בצורה טובה לשם החזרה, הם יקבלו ויחזירו את הכסף. נראה לי שהמוצר הספציפי הזה היה פגום ולא ראוי לשליחה ומישהו מהעובדים טעה.
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 4 באפריל 2019 | 17:23זאת לא תקלה..ולא נעליים..
מאת: רם | 4 באפריל 2019 | 10:33כל הנעליים שקניתי מלמטה מתחת לכדור הארץ מסריחות חזק..אני לא יודע מה מורחים עליהם..ובקשר לתפירות..הם תופרים בלי בקרת איכות המון לא נתפר חזק.וניפרם מיד….זה ידוע.הם מסיימים לעבוד וזורקים לנו את המוצר המוגמר ..הם מפסידים ומפסידים מיליונים..ולא לומדים.
לא הבנתי למה להשמיץ אותם אם הם התנצלו במיידית והבטיחו לה פיצויי. ממש לא יפה מילא והיו מתעלמים או מתנהלים אחרת. מה לא עושים בשביל פרסום לא מגיע להם
מאת: חלי | 4 באפריל 2019 | 09:59אחשלי בוא תזמין פיצה ואני ישפוך על זה רוטב דגים וחרגולים מתים בסדר…
אבל אל תאשים אותם יש להם 20 הזמנות אז הם יכולים לטעות לפעמים…
מאת: "לאחד" | 4 באפריל 2019 | 00:58לא ברור מה מטרת הכתבה. להשמיץ בכותרת מפוצצת? הבחורה קיבלה מענה מהיר ומצוין
מאת: חלי | 4 באפריל 2019 | 00:32כתבה מעצבנת !!! מעולם לא קניתי באסוס !! אבל אני יודע שהם מוכרים מיליוני פריטים כל שנה. אז לא ייתכן שהייתה תקלה אחת למיליון והבחורה משמיצה אותם באינטרנט אחרי שהחברה הבטיחה לפצות אותה.. אם אותה בחורה הייתה מבצעת מיליוני משימות , האם היא בעצמה לא הייתה טועה לפעמים ????
מאת: אחד | 3 באפריל 2019 | 23:24