איפה משגיח הכשרות? גוצ׳י מפתיעים עם קמפיין חדש מלא בחזירים
גוצ׳י בעידן אלסנדרו מיקלה הוא עולם עמוס וייחודי היודע לשלב בין השפעות אופל והומור. כזו היא בדיוק המיני הקולקציה שנולדה כמחווה לשנת החזיר הסינית שבפתח ובדיוק בגלל זה אנחנו צפויים לפגוש חזירונים בכל פינה. מעניין אם החזירונים יעשו עליה גם לארץ?
הבשורות של גוצ׳י בעידן אלסנדרו מיקלה מצליחות להיות סוחפות באופן שלא ניתן להתנגד אליו. מעצב הבית השובב, בעל האסתטיקה העמוסה והייחודית, יודע לשלב בין השפעות, בין מיתולוגיות, אופל והומור, לברוא עולמות וליצור אסתטיקה מלאת תכנים מתנגשים. עכשיו, במיני-קולקציה מפתיעה שאי אפשר להתעלם ממנה, הוא משלב בין חזירונים קטנים לבין טלפון ניינטיז בעיצוב צדפה.
זה אולי לא עובר את בד״צ, אבל שנת החזיר הסינית בפתח, ואנחנו צפויים לפגוש את החזירונים בכל פינה. אצל גוצ׳י החליטו לגייס טאלנטים: שלושת החזירונים מהסיפור המפורסם עם הזאב ששאף ונשף והעיף את הבית. הקולקציה בה מככבים החזירונים האהובים והמתוקים כוללת 35 פריטים מכל הסוגים: תיקים, תכשיטים, בגדים ונעליים, על כולם ניתן למצוא חזירים ורודים.
הקולקציה יוצאת למכירה יד ביד עם תחילת השנה הסינית, ב-5 בפברואר, כך שניתן לפתוח אותה מאובזרים ומוכנים לכוחותיו של החזיר, שאמורים להביא עלינו חוכמה, צניעות וטוב לב. הקמפיין שצולם לכבודה ססגוני ונפלא, מדבר בשפה המוכרת של גוצ׳י, עם קמפיין אותו צילם פרנק ליבון ברחבי ניו יורק, ובהם נראים, לצד הדוגמנים ההיפסטרים, חזירוני מחמד. הקמפיין אמור לייצג ״את הקשר הטבעי בין אדם לחיה״, מסבירים בחברה. דבר שתפס את עינינו אפילו יותר מהחזירונים היה הפליפ-פון הניינטיזי הצבעוני שבידה של הדוגמנית, שגרם לנו להזכר בקלולס (תמיד דבר טוב) ולהתגעגע לתקופה בה עוד ניתן היה לטרוק שיחות ברעש ובזעם.
מעניין יהיה לראות האם החזירונים, שעומדים להיות אולטרה טרנדיים בתקופה הקרובה יצליחו לעשות עליה אפילו לישראל.
השאירו תגובה