ווג קבע: מייגן הביסה את קייט

גם אם התחרות העיקשת בין שתי בנות המלוכה האהובות עלינו קיימת רק בדמיוננו ובמרחבי הרשת, אין ספק שכעת היא עולה מדרגה: לרשימה האקסקלוסיבית של 25 הנשים שעיצבו את 2018 נכנסה רק אחת מהן, ואת הבחירה בהחלט מנמקים שם היטב

מאת  | ‏ 3 יוני 2018

זהירות, משפיענית לפניך (צילום:  Dominic Lipinski - Pool/Getty Images)

זהירות, משפיענית לפניך (צילום: Dominic Lipinski – Pool/Getty Images)

התחרות בין מייגן מרקל לקייט מידלטון לא קיימת באמת, כך לפחות מוסרים לנו מארמון המלוכה, אלא שההשוואות בין הנסיכה האהובה של העם לבין סינדרלה מהוליווד התחילו מהשניה שנודע על היחסים החמים בין מייגן לבין הארי. שתי הנשים-של יפות מאוד, מרשימות, לבביות ושיקיות להפליא, ולשניהן יש אפקט קמעונאי מדהים שמקפיץ לשמים את מכירת כל אחד מהפריטים שהן לובשות מול המצלמות. ווג בריטניה בחר עכשיו את הרשימה האקסקלוסיבית של הנשים שעיצבו את 2018, והכניס לתוכה רק בת מלוכה אחת: מייגן מרקל.

מדובר ברשימה מגוונת ומרשימה של נשים מתחומים שונים, 25 מהן, רובן לא ידועות לציבור. יש שם מפיקת טלוויזיה, ביוכימאית, נשות עסקים, פוליטיקאיות, מנהלות וכמה שמות מוכרים כמו ג׳יי קיי רולינג, דואה ליפה, אמאל קלוני, סטלה מקרטני, אדואה אבואה, ובמקום האחרון חביב – הדוכסית מסאסקס. "מנערה שמצטלמת מחוץ לשער הארמון לשחקנית בוגרת שנישאת לנסיך שבתוכו, סיפורה של מייגן מרקל, והמלתחה שלה, הציתו מיד את דמיון הציבור". מנמקים בווג את הבחירה. "כמעט בן לילה הצליחה בת ה-36 להפוך לאחת הנשים המזוהות בעולם. אבל ההשפעה שלה הרבה יותר רחבה מאופנתית. היא אישה מעורבת המוחה בעד פמיניזם ועוזרת לעצב את זהות המונרכיה במאה ה-21".

מוערך כי הגרדרובה הנחשקת שלה תזרים לבריטניה כמיליארד ליש״ט בשנה (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

מוערך כי הגרדרובה הנחשקת שלה תזרים לבריטניה כמיליארד ליש״ט בשנה (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

כאמור, מייגן היא הנציגה המלכותית היחידה ברשימה הבריטית. אפילו המלכה בחוץ, אך ניכר בעיקר שמייגן לקחה לקייט את תפקיד המשפיעה מתוך בית המלוכה המצעידה את הכתר לעבר הקדמה. בממלכה מרוצים ממייגן במובנים רבים, ורק לאחרונה פורסם בווג כי מעריכים שהגרדרובה הנחשקת שלה תזרים לבריטניה כמיליארד ליש״ט בשנה בשופינג. המעצבים משתגעים עליה. לאחרונה התראיינה דיאן וון פירסטנברג ואמרה: "מה שמרשים אותי במייגן מרקל זה הבטחון העצמי הטבעי שלה. היא חזקה, אסרטיבית, אינטליגנטית ומלאת תשוקה. אני מתה על העובדה שהיא תלבש כל דבר שגורם לה להרגיש נפלא. במיוחד אם זה משהו של DVF".

כרגע מוערכת השפעתה הקמעונאית של מרקל באותה רמה של זו של קייט, ההשפעה שזכתה לשם ׳אפקט קייט׳, אבל המומחים טוענים שמייגן בדרך לעשות עיקוף גדול ולעמוד בראש הפירמידה. מרקל, טוענים רבים, מצליחה להשפיע גם בארה״ב, שם קייט פחות חזקה, ולמעצב מייקל קורס יש הסבר סגנוני לכך, מעבר לעובדה שהיא אמריקנית. "היא השילוב המושלם בין קז׳ואל למעודן, וזה סטייל מאוד אמריקאי".

אנחנו באופן אישי מושפעות גם ממך (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

אנחנו באופן אישי מושפעות גם ממך (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

"אי אפשר להתכחש לחשיבות של החתונה המלכותית הזאת", מסבירה כתבת ווג הבריטי אפואה הירש, ומבהירה מדוע הצטרפותה של מייגן למועדון הדם הכחול משמעותית מזו של קייט. "זה מסע הסטורי של גיוון גזעי, אמירה חזקה שמוציאה את המשמעות מגירושים, ורגע של אחדות ונחת בעקבות טראומת ברקזיט". אז האם מדובר בניצחון סוחף שידיח את קייט ממקומה הבטוח כאהובת ההמונים, או רק התלהבות רגעית מצעצוע חדש ונוצץ? הזמן יגיד.

"היא השילוב המושלם בין קז׳ואל למעודן, וזה סטייל מאוד אמריקאי" (צילום: Tim Rooke - Pool/Getty Images)

"היא השילוב המושלם בין קז׳ואל למעודן, וזה סטייל מאוד אמריקאי" (צילום: Tim Rooke – Pool/Getty Images)

ווג אירגנו מתנת חתונה מכובדת (צילום:  Jane Barlow - WPA Pool/Getty Images)

ווג אירגנו מתנת חתונה מכובדת (צילום: Jane Barlow – WPA Pool/Getty Images)

בקרוב אצל שארלוט? (צילום: Andrew Matthews - WPA Pool/Getty Images)

בקרוב אצל שארלוט? (צילום: Andrew Matthews – WPA Pool/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • איך אפשר להשוות בינה לבין הנסיכה האמיתית והמדהימה קייט? מייגן בכלל לא יפה וזאת בלשון המעטה

    מאת: תותי |‏ 3 ביוני 2018 | 12:03
  • קייט ליידי הכי יפה וממלכתית !! משדרת רגישות אצילות ממלכתית !! קייט נסיכה אמיתית !! הדוכסית הכי יפה בבעולם אחרי הנסיכה דיאנה !! אף אחת לא מתקרבת ליופי הפנימי והחיצוני של קייט !!

    מאת: ממש ממש לא !! קייט משפיעה על כל העולם !! |‏ 3 ביוני 2018 | 11:48
  • עם הזמן עם מייגן יהיו צרות

    מאת: אני |‏ 3 ביוני 2018 | 11:41
  • שרלוט דומה לסבתא רבא אליזבט…… לא מושכת במיוחד

    מאת: אני |‏ 3 ביוני 2018 | 08:52
  • שתיהן, מקסימות ונראות נפלא.
    למייגן יש סגנון יותר קליל ולקייט יותר קלאסי.

    מאת: טל |‏ 3 ביוני 2018 | 06:52