100% טבעית: אשלי גראהם חושפת הכל בקמפיין חדש

וב"הכל" אנחנו מתכוונות לצלוליט, סימני המתיחה, הקפלים ובעיקר היופי המסחרר ומעורר ההשראה שלה, שנתפס כאן בסדרת צילומי "פפראצי" נטולי כל מגע פוטושופ. מהפכת דימוי הגוף נראית לוהטת מאי פעם

מאת  | ‏ 2 מאי 2018

זוכרים שהיה עולם לפני אשלי גרהאם? בו צלוליט הייתה מילה ממש גסה וכל דוגמנית מעל מידה 36 הייתה חוטפת שיימינג עצבני? טוב, הזמנים האלה לא לגמרי חלפו, לצערנו, אבל אין ספק שאשלי שינתה לחלוטין את השיח בכך שהפכה לדוגמנית הפלאס סייז המפורסמת בעולם עם קריירה שלא הייתה מביישת אף סופרמודל רזה וקמפיינים שאפילו לא מיועדים ספציפית למידות גדולות. מלכה, אין מה לומר.

 עכשיו היא לוקחת את האהבה העצמית הזאת והקידום של דימוי גוף בריא וממשיכה להדהים את העולם. מותג בגדי הים שלה, שנקרא בתרגום חופשי ״בגדי ים לכולן״, מגיע במידות קטנות, בינוניות וגדולות ובאמת מנסה להיות אינקלוסיבי ככל הניתן. בקמפיין לקולקציה החדשה שלו, אשלי התעקשה שלא להיות מרוטשת, ולהראות שגם לסופרמודלס מהממות יש פגמים, אם אפשר עדיין לקרוא להם ככה.

הקולקציה החדשה מושפעת מסגנון הארט דקו וכוללת בגדי ים מחמיאים ולוהטים, ולצילומים שמלווים אותה החליטה אשלי לקרוא "הכוח של הפפראצי", והיא מצולמת בהם בסגנון פפראצי. מה זה אומר? כאמור – אפס ריטוש, ואווירה כללית של תמונות שנתפסו במקרה, למרות שברור שמדובר באשת מקצוע שרק מדגמנת ספונטניות.

בצילומים, אשלי נשענת על מכוניות, מטיילת על חוף הים וצועדת בעקבי סטילטו ואיפור מלא. מה? הכי טבעי. הדוגמנית חלקה את הצילומים באינסטגרם שלה והזכירה למעריצים לחיות את הרגע וש"להיות אותנטיים זה הכי יפה". קצת יותר מדי קלישאות לטעמנו, אבל אי אפשר באמת לבוא בטענות כלפי מישהי שמקדמת דימוי גוף כל כך שונה ממה שהורגלנו לראות.

A post shared by Sara Mitzner (@madamemitzner) on

A post shared by Sunil Hatwal (@sun_hwr) on

השאירו תגובה