אל תגידו לא ידענו: ל-H&M יש עוד אחות שאתם לא מכירים

המותג Weekday התחיל בתור לייבל עצמאי עם חנות אחת קטנה, אבל הענקית הסקנדינבית זיהתה את הפוטנציאל ומיד צירפה אותו אל שורותיה. יש בו בייסיק לצד פריטי ערב, מחלקת דנים עצומה וחולצות טי שאומרות את כל האמת בפנים. וכן, באסוס מוכרים המון פריטים שלו

מאת  | ‏ 25 נובמבר 2017
 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

יכול להיות שנתקלתם במותג Weekday במהלך שיטוטים באסוס או בביקור האחרון בברלין, אבל לא בטוח שידעתם שמדובר בעוד צאצא של משפחת המותגים הנרחבת של קבוצת H&M, שמושך אליו הרבה תשומת לב בשנה האחרונה עם התרחבות ופתיחת סניפים ראשונים בלונדון ובפריז, לצד סניפים חדשים באוסטריה, בלגיה והולנד.

שמה של הרשת היה במקור Weekend, והיא החלה את דרכה בתור מותג שטוקהולמי עצמאי מבוסס אופנת רחוב, שהחנות היחידה שלו הייתה פתוחה בסופי שבוע בלבד. ב-2010, עשור אחרי שהוקם, זיהו ב-H&M את הפוטנציאל של הלייבל ורכשו אותו. השם שונה, כיאה למצב החדש.

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on


הפילוסופיה מאחורי המותג מכילה סוג של סתירה פנימית – הוא מנסה לכוון לקהל צעיר ומעודכן עם פריטים שנכנסים לחנויות ולאתר הבית בכל שבוע, אבל מבלי להיכנע לטרנדים. איך עושים את זה? עם פריטי בייסיק איכותיים שעונים על טרנדים יציבים ולא עונתיים. זה, ביחד עם הכוח האדיר של H&M, הספיק כדי לקדם את Weekday ולהפוך אותה לאחת הרשתות המדוברות של השנים האחרונות.

ל-Weekday יש מחלקת דנים מפוארת לנשים ולגברים, עם עשרות דגמים של ג'ינסים, ז'קטים, חולצות ועוד. הקולקציה עצומה ומכילה בעיקר פריטי בייסיק משודרגים שמתחדשים בתדירות גבוהה. מעין COS לצעירים, אם תרצו. בחורף, למשל, תמצאו שם הרבה גרסאות של סווטשירטים וסוודרים בטקסטורות וצבעים שונים, עם טוויסטים כמו שרוולי בלון או קצוות פרומים. לצד אלה תמצאו גם אינסוף מעילים שמאמצים גישה מעט שונה לקלאסיקות כמו הטרנץ' או ז'קט הבייקר האהובים.

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on


לצד המבחר הבלתי נגמר של מוצרי הבייסיק, ברשת מכסים גם את הצורך בלוקים יותר ייחודיים ומציעים פריטים נוצצים לערב ומספר מצומצם של פרינטים שמופיעים אוברולים, ז'קטים, תיקים וצעיפים.

כל אלה הופכים את Weekday למעין וואן סטופ שופ, שבה אפשר לרכוש סווטשירט לצד חצאית פאייטים וג'ינס יומיומי לצד שמלת קטיפה. ויש שם גם בגדי ים, הלבשה תחתונה, כובעים, צעיפים, תכשיטים, משקפי שמש, גרביים ונעליים. בקיצור – כל מה שצריך כדי להרכיב מלתחת יום וערב, קיץ וחורף, יום יום וחופשה.

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on


אבל הפריט המעניין ביותר של Weekday הוא ללא ספק חולצת הטי השבועית, הצייטגייסט, וכפי שמעיד שמה, בכל שבוע מתנוסס עליה טקסט שמתאים לרוח התקופה. הפרויקט הזה, שהחל ב-2011, מאפשר לאנשים מאחורי Weekday להביע אג'נדה שאין לה מקום בקו הרגיל של המותג. לעתים מדובר באירועים תרבותיים קלילים, כמו הולדת התאומים של ביונסה, אבל ברוב המקרים ההתייחסות היא לציוני דרך משמעותיים יותר, כמו צעדות הנשים בארה"ב, הברקזיט או תמיכה בנישואים חד מיניים.

עם הבנה כל כך מדויקת של מה צעירים מחפשים היום ושלל פריטים איכותיים שאפשר ליצור בעזרתם סטיילינג מגוון, אין פלא ש-Weekday רק הולכים וגדלים. ואם הם כבר במגמת התרחבות, אפשר רק לקוות שיביאו את כל הטוב הזה גם לישראל.

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

השאירו תגובה