הכל אודות מונקי: לפנטז על המותג הכי בועט מבית H&M
אחרי ש-COS עשתה עלייה והתקבלה כאן בחום, הגיע הזמן לפנות שוב לקבוצת H&M ולהתחנן - הביאו אלינו גם את מונקי, המותג הטרנדי והלוהט מאותה המשפחה. בינתיים נתנחם במאות הפריטים של המותג המוצעים למכירה באסוס
חובבות H&M המושבעות בוודאי מכירות גם את אחותה הקטנה. מונקי נוסדה על ידי הקבוצה בשנת 2006, וכמו כל הרשתות ששייכות לה, גם היא בעלת DNA ייחודי משלה. מדובר במותג שפונה בעיקר לנערות ולצעירות בשנות העשרים לחייהן, אבל אם תציצו בו מקרוב תגלו שבהחלט יש לו מה להציע גם למי שחצתה (ואפילו מזמן) את גיל שלושים.
היתרון המשמעותי של מונקי טמון במבחר הרחב שהקולקציה מציעה. יש בה הכל מהכל: שמלות אוברסייז, חולצות מכופתרות, חצאיות ורסטיליות, מעילים וז'קטים, ג'ינסים בשלל גזרות וצבעים, תיקים, הלבשה תחתונה, תכשיטים, פיג'מות, נעליים, גרביים וגרביונים, כובעי צמר, צעיפים, משקפי שמש, ארנקים, כיסויים לסמארטפון ואפילו קופסאות אוכל מעוצבות. באסוס מוצעים מאות פריטים של מונקי למכירה, כולל קולקציית פיג'מות מודפסות כיפיות שנמכרת באתר באופן בלעדי, אבל אם תבקרו באחת מחנויות הרשת באירופה תגלו שזהו רק קצה הקרחון.
אחת החוזקות של הלייבל היא היכולת לתת מענה לטרנדים המתחלפים. כמו הרבה רשתות הוא שואב לא מעט השראה מבתי האופנה הגדולים, אבל מצליח לייצר תרגום משלו שעדיין נראה חדשני ומקורי. בקולקציה הנוכחית, למשל, ניתן למצוא שמלה באווירה ספורטיבית שמזכירה מאוד את קו הריזורט של ולנטינו לצד סיסמאות פמיניסטיות שהפכו פופולריות על המסלולים, אבל במקום להדפיס אותן על חולצות טי לבנות בחרו במונקי לרענן עם סוודר סגול ופריטי אוברסייז מפוספסים.
יחד עם זאת, הדגש המרכזי הוא על בגדים פרקטיים ולבישים, כך שגם כשבמונקי מייצרים פריטים טרנדיים הם מקפידים על כאלה שלא יעלמו תוך עונה או שתיים ומתמקדים במגמות רוחביות שישארו איתנו שנים, כמו אופנת הספורט או השראות משנות התשעים.
עוד סיבה לאהוב את מונקי היא טווח המידות הנדיב שלהם. הלארג' של המותג הוא ממש לא הלארג' שהתרגלנו להתבאס ממנו ברשתות אחרות. על פי מדריך המידות הרשמי הוא שוות ערך למידה 44, אבל כשמדובר בפריטים כמו חולצות או שמלות אוברסייז, גם נשים במידה 46 ו-48 יוכלו למצוא את מבוקשן, ואפילו עם עודף מקום.
הנדיבות הזו במידות ממש לא מקרית. במונקי חרטו על הדגל ערכים של פמיניזם והעצמה נשית, בעיקר מכיוון שזהו מותג שבבסיסו פונה לנערות, ומעבר לבגדים מושקעת מחשבה בניסיון להבין מה נשים רוצות (רמז – שיהיה לנו נוח). מעת לעת הלייבל גם מקיים שיתופי פעולה מכווני העצמה נשית. כך למשל הוא השיק גביעונית ורודה לזמן המחזור שמגיעה בשקיק מעוצב, צמידים שההכנסות ממכירתם נתרמו לארגונים לתכנון המשפחה ומיני-קולקציה עם אמניות שקוראות לנערות לאהוב את עצמן ולקחת בעלות על הגוף שלהן. כל זה באווירה קלילה, עיצובים כיפיים ובלי לשכוח שבנות רוצות שוויון, אבל גם לעשות פאן.
דבר אחד חבל… שהבגדים מכוערים בטירוף!!! :-(
מאת: מישי | 29 באוקטובר 2017 | 07:52