מברלין לברצלונה: מותג משקפי השמש שמשתלט על אירופה
מותג משקפי השמש "קרולינה למקה" פותח חנות שלישית במרכז ברצלונה, עוד שתיים יצטרפו בקרוב, ועד סוף 2017 יהיו בספרד לא פחות מעשרה סניפים. בדקנו מה הטרנדים הבולטים לקיץ ברשת המצליחה, והופתענו לגלות איזה משקפיים נמכרים הכי הרבה
החנות הראשונה של קרולינה למקה בברצלונה נפתחה כבר לפני כשנתיים, בפלאזה קטלוניה, המקום הכי לוהט בעיר שבה עוברים מאות אלפי מקומיים ותיירים ביום. זה התחיל טוב והפך למצוין: לאחרונה נפתחו עוד שתי חנויות במרכז ברצלונה. אתם בטח שואלים את עצמכם, למה בעיר ענקית כמו ברצלונה שבאמת מלאה בכל טוב, יפתחו לא פחות משלוש חנויות של מותג משקפי שמש מישראל. התשובה: מחירים טובים, טרנדים מדויקים ובר רפאלי אחת.
"המון אנשים לא מעוניינים להוציא סכומי עתק על בגדים, נעליים ותיקים, ובדיוק בגלל זה רשתות ענק כמו זארה ו- H מצליחות", מסביר אורן בר גיל, סמנכל שיווק של החברה. "הטרנדים היום מתחלפים תוך חודשים ולפעמים תוך ימים, ואנשים לא רוצים להתחייב ולהוציא סכומים משוגעים על משהו שהם כבר תיכף לא ילבשו. המסר הזה הוא כלל עולמי ונדמה שהוא לא הולך להשתנות. עד עכשיו דווקא משקפי שמש זה משהו שאנשים הוציאו עליו סכומים מאד גבוהים, ועשו בעצם סוג של חתונה קתולית עם המשקפיים. אם כבר שילמנו כל כך הרבה, נלך איתם במשך שנים כי אין לנו כסף לקנות שוב ושוב במחירים כאלה משוגעים. את זה בדיוק קרולינה למקה באה לשנות. משקפיים זה אביזר אופנה לכל דבר וכמו עולם האופנה שבו הטרנדים זזים בקצב היסטרי, אין סיבה להוציא אלפי שקלים על זוג משקפיים שעוד כמה חודשים כבר לא יראה לנו".
המסר הזה הוא המוטו של המותג. המחירים של המשקפיים נוחים מאד ונעים בין 189 – 300 שקלים לזוג. בנוסף, תמיד הזוג השני יהיה בחמישים אחוז. יש משהו במחירים האלה שגורם לך להיות יותר איזי עם הבחירות האופנתיות שלך. הגיוון בטרנדים חדשים בלי לחשוב יותר מדי הוא משחרר.
אז מה קונים? מה שבר מדגמנת
חברת קרולינה למקה נוסדה לפני שש שנים סך הכל. היא שייכת לקבוצת הודיס, שמכילה גם את טופ טן ואקססורייז לונדון. לפני כמעט שנה רכשה חברת קסטרו, בבעלות גבי ואתי רוטר, את האחזקות של החברה בהיקף של חצי מיליארד שקלים. מעבר לשלושת החנויות של קרולינה למקה בברצלונה, יש עוד שתי חנויות במרכז העיר שכבר נמצאות בעבודה ועד סוף שנת 2017, מחדד בר גיל, יפתחו סך הכל עשר חנויות. בנוסף, המותג גם מצליח באנגליה, עם שתי חנויות שכבר עובדות וכרגע יש מסע חיפוש לוקיישן לחנויות נוספות ברחבי הממלכה.
לצמד המילים בר רפאלי יש חשיבות גדולה בכל מה שקשור להצלחת המותג בכלל ובספרד בפרט. זה לא סוד שהשותפות עם בר היא מסע פרסומי מצליח מאד. מה שבר מצטלמת איתו על שלטי החוצות הופך לסולד אאוט. אבל אם חשבתם שזה נכון רק לנוסעים באיילון צפון, אתם טועים. התמונות של בר ברחבי ספרד תרמו מאד למכירות המותג. הספרדים מתים על השם בר רפאלי ותמונות החתונה שלה עם עדי עזרא אף נמכרו בבלעדיות לשער של מגזין ELLE ספרד.
בכל עונה יש בקרולינה למקה לא פחות מ-200 דגמים מתחלפים. לצד הפיתוחים העונתיים האלה, שמגיעים לפי מה שהולך בתעשיית האופנה העולמית, יש כ-40 דגמים קלאסיים שיש להם ביקשו גדול והם חוזרים על עצמם מהיום שהחברה נוסדה.
קיץ 2017 הוא אולי הקיץ הנועז ביותר בשנים האחרונות בכל מה שקשור למשקפי שמש: העדשות הצבעוניות נמצאות בכל פינה, בעיקר אלה שצובעות את החיים בצהוב. אין כמעט איט גירל שלא העלתה לאינסטגרם תמונה שלה עם עדשות צהובות, וכידוע לכל פאשניסטה מתחילה לרשתות החברתיות יש השפעה רבה על יצירת טרנדים, במיוחד בתחום משקפי השמש.
טרנד חזק נוסף בעל שם מתוק הוא האייס פינק והאייס פרפל, שאמנם נשמע כמו שייק של סטארבקס אבל הוא לא. מדובר בשילוב מהמם של צבעי פסטל ומתכת. בכלל, יותר ויותר משקפי שמש הקיץ יהיו ממתכות ופחות מפלסטיק כמו שראינו בשנים האחרונות.
בחזרה לעתיד
אז אם הולכים עכשיו למדוד משקפי שמש ושואלים מה הכי כדאי? המלצת המערכת היא משקפי שמש עגולים. הרשת מציעה העונה המון אופציות של עגולים, כך שאין סיכוי שלא תמצאו משהו שיתאים לכם. הרבה מהדגמים של העדשות העגולות מגיעים עם דאבל ברידג' (ואפילו טריפל). עם כבר מתעכבים על אזור האף, יש גם הצצה לטרנד הרילמס (והכוונה בלי גשר אף בכלל), טרנד מעט נועז שנמצא על המסלולים של כל בתי האופנה הגדולים. האינטרפרטציה של קרולינה למקה בהחלט ראויה.
טרנד נוסף שמגיע אלינו מהעתיד, עם השפעה ברורה של משקפי גוגל, הוא העדשות השטוחות. בדיוק כמו הטלוויזיות שלנו, שעברו עם השנים ממסך עבה וענק לדק ושטוח, כך גם המשקפיים הופכים להרבה יותר מינימליסטים, עד כדי כך שהם הופכים לוואן לנס – כשהעדשה והמסגרת מתאחדים.
בשורה התחתונה, אמנם משקפי שמש הם כמו נעליים ותיקים – באים מהר והולכים מהר, אבל זה משהו שאנחנו מרכיבים כל היום על הפנים ולכן הכי חשוב שהם יתאימו לכם בול. חשוב למדוד ולראות מה באמת יושב עלינו ומחמיא לנו, ופחות מה בר מרכיבה. אבל אם תהיתם, הדגם הנמכר ביותר של קיץ 2017 הוא אייס פינק דאבל ברידג', שממש במקרה בר רפאלי בחרה בו לצילומי הקמפיין.
הנה כמה זוגות של קולקציית 2017 שאהבנו במיוחד:
הכותבת הייתה אורחת החברה בברצלונה.
הכול
מאת: Yosh | 7 ביולי 2017 | 01:04אן על בר רפאלי אף על פי דיא לו עבתה צבה ומפונרת חבל על הסמן אס זהן זה.
מאת: סימן טוב | 24 ביוני 2017 | 05:16איזה תגובות דיבליות, קצת פירגון לבר רפאלי מה השנאה הגדולה הזו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מאת: מירי | 20 ביוני 2017 | 13:10רפאלי נמאסה. מאוסה. די!!! די!!!
מאת: שרון | 15 ביוני 2017 | 10:12במקום שהאיכות של המוצר תהיה טובה יותר במחיר שווה לכל כיס, מביאים מוצר באיכות ירודה במחיר "שווה" לכל כיס.. קניתי מהם 2 זוגות משקפיים ב 400 שקל (הוספתי עוד כסף עבור העדשות ראיה) פעמיים בהפרש של כמה חודשים המסגרת התחילה להחליד נגשתי אליהם החליפו בלי בעיות בפעם השלישית אמרו לי שאצטרך להוסיף כסף אמרתי תודה, לא תודה.
מאת: המשקפי פח זבל האלו גם באירופה? | 23 במאי 2017 | 10:34הלכתי קניתי משקפיים בחנות משקפיים בצ'קפוסט מאז עברו כבר 3 שנים אני חושב ואף טיפת חלודה אין עליהם.
ניסים גבי, כל הכבוד לך על מה שעשית ב 10 אצבעות.
מאת: מהברנז'ה | 23 במאי 2017 | 06:00הראש והבעלים האמיתי מאחורי הכל.
טייקון צנוע וגאון אמיתי.
לא יודע לגביי ברצלונה. אבל באנגליה הם עושים חמוצים נתנו להם את הלוקיישנים הכי גרועים בקניון. לא מבין איך הם לקחו אותם
מאת: ממושקף | 22 במאי 2017 | 22:31