אינסטינקט בסיסי: בלה חדיד נחשפת בפסטיבל קאן
אחרי שסיימנו לדון בשמלת ירושלים של שרת התרבות והספורט, הגיע הזמן להתעסק בדברים היותר מעניינים שקרו אמש על השטיח האדום: בלה חדיד בשמלה עם שסע מאתגר, לילי רוז דפ במחווה ליוון העתיקה, אל פאנינג עם שובל של חדי קרן ואומה תורמן בוורוד עתיק מופלא במיוחד. כל השמלות, כל הפרטים
תתפלאו אולי לגלות שהיו אתמול עוד כמה שמלות על השטיח האדום של אירוע הגאלה בפתיחת פסטיבל קאן פרט לזו הירושלמית של מירי רגב. אז נכון, השמלות האחרות אולי לא הכילו את הכותל, אבל הן הביאו גלאם קסום משלהן לעיירת החוף שבריוויירה הצרפתית, ולכן גם להן מגיע יחס מיוחד.
אירוע הפרמיירה של סרט הפותח את הפסטיבל, "הרוחות של ישמעאל" היה עטור כוכבים וכוכבות, דוגמניות ואלה שהן גם וגם. נתחיל בלוק שעשה הכי הרבה רעש – זה של בלה חדיד. בשנה שעברה נעתקה נשימת קאן כולה כשלבשה החדידית הברונטית שמלה אדומה חושפנית להפליא של אלכסנדר וותייה ללא תחתונים. השנה הלכה על שמלה מבית אותו מעצב ממש, הפעם בוורוד בהיר, אותה "אבזרה" בתחתוני ניוד שהציצו שוב ושוב במגוון זוויות (לא ברור אם בטעות או בכוונה) לשמחתם של צלמי הפפראצי.
לילי רוז דפ נראתה כמו בובה של אלה יווניה בשמלה לבנה של שאנל מתוך קולקציית הקרוז האחרונה עם פיתוחי זהב ונעלי זהב תואמות. מריון קוטיאר, כוכבת הסרט שהוצג אמש, התייצבה לשטיח האדום חודשיים אחרי לידה, ולבשה שמלת מחוך שחורה שנפתחת למיני מבית ז'אן פול גוטייה ושילבה לה סנדלי פלטפורמה כסופים. שרלוט גינזבורג, חברתה לקאסט של קוטיאר, לבשה שמלת מיני כסופה ומנצנצת של סאן לורן והציגה תסרוקת חדשה שבעיקר גורמת לגעגועים לשיער הארוך והג'יין בירקין הישן שלה.
אחד הרגעים המרשימים על השטיח היה שייך לאל פאנינג, כוכבת סרטה החדש של סופיה קופולה, שהגיעה בשמלה לבנה, שופעת ונסיכותית במיוחד מבית ויויאן ווסטווד. על השמלה צויר ביד פרט שאמור להעביר את אווירת הסרט החדש: חד קרן. חד הקרן, מספרים, היה רעיון של פאנינג, שיצרה אותו בשיתוף פעולה צמוד עם ווסטווד, במיוחד עבור האירוע.
אומה תורמן הייתה כמעט בלתי ניתנת לזיהוי, ונראתה כמו ברבי ורודה בשמלה של אטלייה ורסאצ'ה החושפת חזה, רגליים וקארה בלונדיני משורטט. הייתה עוד בובת ברבי על השטיח: אווה הרציגובה שמסרבת להזדקן, בשמלת קוטור של בוטגה ונטה, זהובה ומלאת פרטים בעבודת יד.
מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, שרה סמפיו, נראתה כאילו עלתה מתוך השטיח האדום עצמו בשמלת טול קלאסית בשילוב רקמות ופאייטים של זוהיר מוראד, שעשתה עמה חסד בסגנון דיסני. ג'וליאן מור גם היא התאימה את השמלה לשטיח וגם לשיער האדמוני, והייתה זוהרת בשמלת קוטור של ז'יבנשי עם תחרות וקולר גבוה, מלאת נוצות ופרטים מורכבים. ג'סיקה צ'סטיין, אחת מצוות השופטים השנה, הגיעה גם היא בשמלה מפוארת במיוחד, עם רקמות, טול וקטיפה של אלכסנדר מקווין, שהדגישה יפה את השיער האדום הג'סיקה רביטי שלה.
רובין רייט נראתה מודרנית ונכונה בשמלת פאייטים על רקע שחור של סאן לורן, נוצצת ועדיין משוחררת. התסרוקת הא-סימטרית והעקבים השחורים הגבוהים יצרו לוק שנוטף קולנס.
שתיים מהכוכבות היותר צעירות על השטיח, היילי בולדווין ואמילי רטאייקאוסקי, בחרו ללכת על לייבל אנונימי (לא לעוד הרבה זמן) בשם Twinset. בולדווין הלכה על גרסת סאטן כחולה עם גזרת בת ים ארכיטקטונית, בעוד שרטאייקאוסקי הלכה על הזהב בלוק שווג הכתירו כמחווה מוצלחת לסופיה לורן, עם איפור ושיער בסגנון סיקסטיז ותכשיטים כבדים. אמנם זו השפעה איטלקית ולא צרפתית, אבל הקוסמופוליטיות היא חלק מסוד הקסם של קאן, ואת זה אפילו מירי רגב יודעת.
היא עשתה את זה גם שנה שעברה באותו פסטיבל
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 19 במאי 2017 | 01:12אני באמת לא מבינה מה הדוגמניות בשקל האלה מתערבבות בכל אירוע. מורידות את הרמה. שמישהו יגיד להן שלהיות ליד ג'יליאן מור לאמה תרומן לא לליגה שלהן. יאללה עופו כבר
מאת: חן | 18 במאי 2017 | 16:12