חדשות עצובות: רשת האופנה bebe סוגרת את כל סניפיה
דווקא עכשיו, כשכל טרנד ואביזר משנות התשעים מקבל שוב מקום של כבוד במלתחה שלנו, הרשת האהובה משלהי הניינטיז בואכה מסיבת המילניום, מודיעה בצער על סגירת כל סניפיה ברחבי העולם
מותג האופנה bebe זכור במיוחד בזכות חולצות הטי המלוות בלוגו הקריסטלים המנצנץ שלו, גזרות ה'בודיקון' ההדוקות המזוהות אתו וגם בשל תרומתו לקריירת העיצוב של האחיות קים, קלואי וקורטני קרדשיאן, שדריסת הרגל הראשונה שלהן בתעשיית האופנה הייתה במסגרת קולקציה משותפת עם הרשת בשנות 2010. השבוע בישר מגזין WWD כי המותג האמריקאי עומד לסגור באופן סופי ודרמטי את כל סניפיו ברחבי העולם.
החברה, שהוקמה בשנת 1998, מונה כיום כ-170 סניפים מסביב לגלובוס (פעילותה בארץ תחת קבוצת סקאל הופסקה כבר לפני כשנתיים), והיא מצטרפת ללא מעט רשתות ענק נוספות שנפרדו מאתנו השנה וכאלה שצמצמו באופן דרסטי את מספר הסניפים שלהן, ביניהן אמריקן אפרל, קרוקס, אברקרומבי אנד פיץ' ואמריקן איגל.
מכירות החיסול הסופיות של bebe החלו כבר בשבת האחרונה, ומשמעות הדבר היא שבמקביל להנחות הצפויות, מעתה גם לא יתקבלו כל החזרות. לפי WWD, עובדי הרשת קיבלו הודעה בכתב בה הוסבר כי היא תיסגר עקב סיבות כלכליות, והם מספרים כי נותרו כשמונה שבועות עד שתהליך הסגירה ההדרגתי יושלם וכי ה-27 למאי יהיה היום בו ינעלו אחרוני הסניפים. כיום לא ידוע אילו סניפים יזכו לזמן ארוך יותר של חסד, וסדר הסגירה ייקבע בהתאם לקצב חיסול הסחורה.
אפשר לומר שכל הסימנים היו שם כבר די הרבה זמן, ושהטלטלות בצמרת המותג רמזו על העתיד לבוא. בשנה שעברה נערך סבב חילופים ומינויים בהנהלת הרשת, כשבעליה והמייסד מני מנשוף לקח את המושכות בחזרה לידיו וחזר לכהן כמנכ"ל. בנוסף חתמה החברה על שיתוף פעולה עם Bluestar Alliance, המנהלת ומשווקת מותגי אופנה שונים. השתיים בנו יחד מודל עסקי חדש ל-bebe, ובתמורה להשקעה צנועה של 35 מליון דולר מצד Bluestar, חלקו באופן שווה את רווחיה (הכנראה לא מספקים) של רשת האופנה.
אם אתם נמנים בין חסידי המותג הנאמנים, בכל זאת יש עוד תקווה. אמנם בקרוב המדפים יתרוקנו מתכולתם וסנפים פיזיים כבר לא יהיו בסביבה, אבל הרשת תמשיך להתקיים אונליין וניתן יהיה לרכוש את פריטיה בחנות האינטרנטית שתמשיך לתפקד כרגיל. בינתיים לפחות.
מותג מדהים הבעיה שנהיו יקרים
מאת: אני | 4 באפריל 2017 | 22:15