אאוטפיטים מצייצים: טוויטי חוזר ובגדול
אי שם בניינטיז היינו מרותקים למסכים כשטוויטי, הציפור הצהובה והערמומית של לוני טונס, חמק שוב ושוב מידיו של סילבסטר החתול. לטובת הילדים המגודלים שאנחנו היום, הוא חוזר עכשיו אל חיינו בגרסה אופנתית במיוחד. עושה לנו חשק לזרוק את הילקוט על הרצפה ולאכול מנה חמה
כולנו היינו פעם ילדים, ואף אחד מאתנו לא לגמרי התגבר על זה. אחת הדמויות המצוירות האהובות ביותר על דורות של זאטוטים היא טוויטי, הציפור הצהובה והערמומית של לוני טונס, שנולדה בשנת 1942 אבל מצליחה להחזיק מעמד עד היום, עם חמידות בלתי מתפשרת והמון אופי. לאחרונה מרגישות הפאשניסטות צורך לשמור את טוויטי קרוב ללב, והוא (כן, מדובר בציפור ממין זכר) מופיע על עוד ועוד פריטים אופנתיים וחוזר למרכז העניינים.
האחרונה שהפציצה עם טוויטי צהוב וגדול הייתה בלה חדיד שלבשה, בצאתה מדירתה הניו יורקית, אאוטפיט ג'ינס שהורכב ממכנסיים וז'קט שעל צדו האחורי מתנוססת הדמות המוכרת, צמרירית ומובלטת. טוויטי לא שב אל חיינו בלי אזהרה, ולמעשה הוא ממשיך את גל הניינטיז האדיר ששוטף אותנו כבר זמן מה. ילידי התקופה ודאי זוכרים שטוויטי הופיע אז על המון מוצרים וגם הוטבע בעורם של לא מעט מעריצים שוב ושוב כאחד הקעקועים הפופולריים של התקופה. הלוק של בלה היה ניינטיזי בהתאם, וכלל גם משקפי פלסטיק אדומים שקורט קוביין היה שמח לקבל בחזרה.
עולם האופנה, ובראשו כנראה ג'רמי סקוט, משחק כבר זמן מה עם שילוב אייקונים ילדותיים בתוך הליינים, עם הצבעים השטוחים והצעקניים שלהם והתחושה השמחה והנוסטלגית שהם מייצרים. כבר בשנת 2015 הופיעו טוויטי יחד עם הפרנמי שלו, החתול סילבסטר, בגרסתם הראפרית כחלק מליין הלוני טונס של מוסקינו, אבל עכשיו מדובר בציפור הקלאסית, ללא שינויים, שמעוניינת לחזור לחיינו כשהיא מעטרת מוצרים שונים גם לילדים וגם למבוגרים.
רשת 'פוראבר 21' הוציאה מגוון חולצות בכיכובו של האפרוח, ויש לו נוכחות גם באורבן אאוטפיטרס, דווקא על טי שירט גברי. באסוס טוויטי מופיע בכמה וכמה גרסאות, על אריזות למוצרי קוסמטיקה וגם באזור המרקטפלייס, כשהכל ברפרור ניינטיזי שמח ומאוד מודע לעצמו. גם זארה יצאו לפני שלושה חודשים עם ליין דמויות אהובות, ובו כיכבו שני תיקי קלאץ' מקסימים של טוויטי. נראה שאין טעם להילחם בגל הנוסטלגי הזה, אז כדאי שתתחילו לשנן: "נדמה לי שראיתי חתול!".
השאירו תגובה