ההיסטריה החדשה: מניפת נייר של גוצ'י באלף שקלים
אחרי נעלי הפרווה, החגורה, התיק, הטי שירט מגיע הטרנד החדש מבית אלסנדרו מיקלה והוא עושה הרבה רוח. מניפת הנייר של גוצ'י הופכת לפריט המאסט בקרב המכורים. תוכלו לקנות אותה תמורת אלף שקלים לגרסת הנייר או ב-1,700 שקלים בגרסת המשי. הולך להיות חם
אלסנדרו מיקלה הפך את בית האופנה גוצ׳י להיסטריה, עם עיצוב צבעוני, שמח ופרוע שהצליח לכבוש לבבות מסביב לעולם. הטרפת נמצאת כרגע בשיאה, ופחות או יותר כל פריט שעליו מופיע שמו של בית האופנה נחטף. הפריט האופנתי האחרון שמציע אלסנדרו כמעט הזוי: מניפות נייר יפניות עם הדפסים, שנמכרות ב-950 שקלים לאחת.
העלייה במכירות של גוצ׳י היא מטאורית. רק בשלושת החודשים האחרונים של 2016 דווחה עליה של 21.4 אחוזים, שהביאה לרווחים של 1.45 מיליארד דולר. את המניפות החדשות, שעל אף שהן כמעט חד פעמיות צפויות להימכר יפה. אפשר למצוא אותן בברגדורף גודמן ונימן מרקוס, בחנות הפיזית וגם ברשת, בצדן האחד הדפס של ינשוף ובצד השני השם גוצ׳י, באותיות יפניות. בינתיים ניתן להזמין את המניפות מראש, אך הן ישלחו ללקוחות רק במאי, אז יתחמם בחוץ ויהיה פחות סיכוי שירטבו בגשם.
ברגדורף גודמן מציעה גם אפשרות יותר עמידה למוצר, ממשי, עם ידית שנהב במקום ידית עץ, בשווי 1700 שקלים. חיבתו של מיקלה ליפן ידועה, והיפניות מהוות הרבה מהשוק הנלהב של הצרכניות המסורות שירכשו את הפריט.
את קמפיין סתיו 2016 המצליח צילם מיקלה בטוקיו, שם השריש את החיבור המרהיב שלו לתרבות הצבעונית והעמוסה, ובהמשך אף פתח תערוכה בטוקיו, בשם ׳ארבעה חדרים׳, בה שילבו אמנים יפניים את התרבות המקומית עם העולם של גוצ׳י. חנות ראשונה של המותג בטוקיו נפתחה בדצמבר, אותה עיצב מיקלה בעצמו, ואפשר לומר שיפן הופכת לחלק אמיתי בעולם האופנה. כראייה, במאי תיערך בטוקיו תצוגת הריזורט של לואי ויטון. בחוץ יוכלו העוברים והשבים לנפנף במניפות הגוצ׳י שלהם.
השאירו תגובה