נייס אנד פופ: מותג התיקים הכי מתוק בסביבה
האיט גירל הרותחת סוקי ווטרהאוס לא הסתפקה בעבודות הדוגמנות שעולם האופנה זימן לה. יחד עם החברה הכי טובה שלה, כוכבת הטלוויזיה הבריטית פופי ג'יימי, היא הקימה את פופ & סוקי, מותג תיקים ואקססוריז שחוגג את כל מה שוורוד, שמח ונראה טוב באינסטוש. וכן, יש משלוח לארץ
מי מאיתנו לא חלמה להקים עסק עם החברה הכי טובה? עסק ששתיכן הכי אוהבות והכי מבינות בו, כזה שיאחד בין סיעור מוחות לכוח העל טבעי של רעות אמיתית. בדרך כלל מדובר בחלום שמתפוגג לו במהירות, שכן החיים עומדים בדרך, אבל לפעמים, כשזה אכן קורה ומתממש – זה טוב ויפה מהרגיל. מה שמביא אותנו לדבר על Pop & Suki, מותג האקססוריז החדש והאולטרה מתוק של ביאפאפיות שהחליטו ליצור אמת מהפנטזיה.
"פופ" היא פופי ג'יימי, יזמית, אינסטגרמית וכוכבת טלוויזיה, ו"סוקי", היא, ובכן, סוקי ווטרהאוס, דוגמנית, שחקנית ואישה אהובה באופן כללי. השתיים, החולקות מבטא בריטי, בלונד זוהר וחיבה לווינטג' נשי, הכירו על רחבת הריקודים במועדון באל.איי, ולמרות נתוני הפתיחה המעט סליזיים, הצליחו למנף את החברות הפוטוגנית שלהן לסיפור הצלחה.
הרעיון לעסק הגיע, איך לא, מתוך סיבוב שופינג טיפוסי של השתיים יחד. "ראינו בחנות וינטג' את הפאוץ' הכי מגניב בעולם" נזכרה ג'יימי בראיון למגזין W, "וחשבנו – 'למה לא מכינים כבר תיקים כאלו?'", משם הרעיון התגלגל עד שהתגבש לכדי מותג עם צוות עיצובי שלם שכל מטרתו היא להציע את התיקים, האקססוריז והתכשיטים האולטימטיביים.
אבל לפני שעוד הציגו פריט אחד בעיצובן, הן פנו אל כלי הפרסום הטוב ביותר כרגע – האינסטגרם. מספר חודשים לפני ההשקה הן מילאו את חשבון המותג בתמונות השראה עם מוטיב אחד ברור – כמה שיותר ורוד ומתוק. קירות ורודים, מכוניות ורודות, אפילו סניף מקדונלדס ורוד – בניית ציפייה למשהו שיכבוש את ליבן של בנות דור ה-Y. עשו את זה כבר לפניהן – מותג הביוטי Glossier, שצמח מתוך אתר הקאלט Into the Gloss השתמש באותה הטכניקה בדיוק, כולל הבחירה בגוון ספציפי מאוד של ורוד.
אבל לא רק מגלוסייה מלא ההייפ פופי וסוקי לקחו השראה. מבט מהיר בצילומי קולקציית הביכורים שלהן מזכיר באופן כמעט מחשיד את הלוקבוקים של Mansur Gavriel, מותג התיקים והאקססוריז הלוהט שהוקם, גם הוא, על ידי שתי חברות. מהצבעוניות החדה בצילומי הסטודיו, העמדת הדוגמניות ועד לסידור הגרפי של המוצרים עצמם – הרבה נקודות משיקות בין הויז'ואלס של שני המותגים, אבל בינתיים העולם זורם עם זה.
וזה עובד להן. לא רק שהאימג'ים של פופ & סוקי יפים ומגרים, אלא שהבנות הצליחו לגייס את כל מערך הקשרים שלהן כדי להרים למותג שכולל, לעת עתה, רק שני דגמי תיקים, מגוון רצועות להחלפה, מחזיק מפתחות אחד וכמה שרשראות. במסיבת ההשקה שהתקיימה לפני כשבוע בדרייב אין וינטג'י באל.איי אפשר היה לראות כמה פרצופים מוכרים – קארה דלווין, קיארה פראני, ליזי וג'ורג'יה מיי ג'אגר, ג'וליאן האף ואפילו פריס הילטון, כולן באו להרים ולקבל תיק עם כיתוב אישי עליו.
וזה גם כנראה המרכיב שהכי קוסם לקהל הלקוחות של פופ & סוקי. "תיק המצלמה", מוצר הדגל של המותג, מאפשר לכל אחת לכתוב טקסט אישי הממוקם בתחתית החיצונית שלו. רוב הלקוחות וודאי ילכו על השם הפרטי, אבל אחרות, כמו האחיות לבית דלווין לדוגמא, יכולות להשתולל. פופי הלכה על popdog בעוד שקארה, בדרכה הטיפוסית, בחרה ב-douche.
ועכשיו לדברים החשובים באמת. האתר שולח לארץ אבל המחירים אינם זולים. מצד שני, הם גם לא מגיעים לגבהים של תיקי מנסור גבריאל, מהם, כאמור, מגיעה ההשראה המרכזית. ובכל זאת, מדובר בתיקי עור שמאחוריהם עומדת האקסית של בראדלי קופר, ועל דברים כאלו, מסתבר, משלמים לא מעט.
השאירו תגובה