עור צעיר לנצח? דיור השיקו קרם חדש ב-4,370 שקלים
בית האופנה דיור משיק קרם אנטי אייג'ינג העונה לשם "פרסטיז' לה קור" המופק מפרח נדיר הגדל בקנאות בגן מיוחד בעמק הלואר. אם זה לא היה מספיק הזוי, אז את הפרח לא קוטפים סתם ככה, אלא תופסים אותו שעה אחת בדיוק משיא פריחתו על מנת להפיק את השמן במיטבו. רק לנו זה נשמע כמו הסיפור של רפונזל?
ספטמבר הוא חודש חשוב בעולם האופנה: לא רק שיוצא בו הגיליון המרכזי של השנה בכל המגזינים, זוהי תחילתה הסתווית של השנה האופנתית החדשה, ולעולם משתחררים מוצרי ביוטי חדשים. בין המוצרים הרבים העומדים לצאת לשוק בחורף הקרוב, אחד בולט מעל כולם, ולו רק בזכות תוית המחיר השערורייתית שלו. סרום האנטי אייג׳ינג החדש מבית דיור, בשם ׳פרסטיז׳ לה קור׳ שיעלה לנשים העילאיות והמתנשאות שירכשו אותו 4,370 שקלים .
להגנתם של דיור יאמר שמדובר כנראה בפורמולה סופר דופר אקסקלוסיבית ואיכותית שהמרכיב במרכזי בה הוא שמן ׳רוז דה גרנוויל׳. הכוונה לוורד מסוג מאוד נדיר ויוקרתי, אותו מגדלים בדיור בקנאות בגנים מיוחדים בעמק הלואר. אם כל זה לא היה מספיק הזוי אז את הפרח לא קוטפים סתם ככה, אלא תופסים אותו שעה אחת בדיוק משיא פריחתו על מנת להפיק את השמן במיטבו, כאשר, לדבריהם ׳הכח המולקולרי של הפרח חזק פי שלושה מהרגיל׳ מבחינת איכויות האנטי-אייג׳ינג שלו. מדובר במוצר שרק מדעני דיור מפיקים, והכמויות ממנו קטנות. החברה משלבת טיפות ממנו גם במוצרים אחרים, אבל זו הפעם הראשונה שמוצר שלהם מתבסס על השמן כעל המרכיב המרכזי.
הסרום החדש הוא למעשה תוכנית עבודה של שלושה חודשים, שאמורה לשפר את מרקם העור, להפחית ולטשטש קמטים ולגרום לעור להיות מוצק וזוהר. ״עורך נראה מודלק מסיבות כמו סטרס, שמש, עייפות והורמונים,״ מסבירים לתקשורת בדיור. ״שמן רוז דה גרנביל מאפשר לדלקתיות להירגע ולחזור לשמש כתגובה שמשחזרת ובונה את העור. בשבוע הראשון הסרום עובד על שחזור העור, בשבוע השני על אנטי-אייג׳ינג ובשבוע השלישי העור יהיה כבר מושלם. מסיכה של עשר דקות תתחיל את התהליך הנפלא של השבוע השלישי״.
למעשה לא מדובר פה בעוד קרם שמורחים בקמצנות כדי שיחזיק מעמד אלא ממש בטיפול אינטנסיבי ומובנה שמתחיל ונגמר, עם שלושה בקבוקונים קטנים והרבה הוראות. ״מדובר באחד ממוצרי הטיפוח הנדירים ביותר בעולם אי פעם,״ מתגאים דיור באקסקלוסיביות המוצר, ומסבירים את המחיר הקיצוני. דיור אינם הראשונים שהוציאו מוצר כה יקר ויוקרתי. גם תכשיר אנטי-אייג׳ינג של חברת ׳ריבייב׳ עולה סכום זהה, קרם הלילה של חברת ׳אורוגולד׳, המכיל זהב 24 קראט, עולה בסביבות 2,800 שקלים לקופסה, ולוקח את כולם בסיבוב הקרם של ׳לה מר׳ שעולה 8,600 שקלים. הנתונים הללו מוכיחים שהשוק קיים וממתין לעוד מוצר קסום לתלות בו תקוות.
אני רוצה לדעת באיזה שעה קטפו את הםרח זה חשוב לי ? אם זה ב2 בצהריים אני לא קונה אותו
מאת: אורח | 23 באוגוסט 2016 | 22:56יאללה, בואו נראה מי המטומטמת הראשונה שתקנה את הלוקש הזה
מאת: אורח | 21 באוגוסט 2016 | 22:07משכורת על קרם
מאת: חן | 21 באוגוסט 2016 | 18:11