לילה באופרה: קים קרדשיאן בלוק הכי טוב שלה אי פעם
קים וקניה הגיעו לחופשה ברומא כדי לחזות באופרה "לה טרוויאטה" בבימויה החדש של סופיה קופולה ובעיצוב תלבושות של חבר המשפחה, ולנטינו. למרות כי קים לא הלכה על שמלה בעיצובו, אלא בעיצובה של ויויאן ווסטוד, מדובר בשמלה הכי יפה ומחמיאה שהיא אי פעם לבשה. תודה לאל שלפחות ברומא, קים מתנהגת כרומאית
"בעלי כל הזמן לוקח אותי לאופרה, אנחנו כל כך אוהבים את זה" – זה משפט שלא חשבנו שאי פעם ייאמר מפי קים קרדישאן. אבל מסתבר שסטיגמות כן יכולות להישבר, תוך כדי נעילת נעלי עקב אימתניות והתחככות עם צמרת עולם הקוטור והתרבות האירופי. זה המקרה של קים וקניה, שבילו אמש בבית האופרה ברומא כשהגיעו לפרמיירת "לה טרוויאטה" בבימויה של סופיה קופולה ובעיצוב תלבושות של ולנטינו.
"זה יום הנישואים השני שלנו, שוב עם ולנטינו" המשיכה קים קרדישאן לספר ההתרגשות ל-WWD על הקשר החם בין בני הזוג למעצב העל האיטלקי, שהחל כאשר נפגשו השלושה במט גאלה ב-2014 ומאז נשארו ידידים קרובים. הפעם, הם טסו במיוחד לבירה האיטלקית כדי לפרגן בכל מדיה חברתית לבייבי החדש והיקר ללבו של ולנטינו – העלאת האופרה האיקונית של ורדי על בימת בית האופרה ברומא, לה המעצב משמש אחד מחברי הדירקטוריון.
קים עשתה את כל המאמצים האפשריים כדי לכבד את ולנטינו בן ה-84: טסה היישר מ"פסטיבל ווג" בלונדון, שם ככל הנראה אספה על הדרך את השמלה הלבנה ונעלי הפלטפורמה של ויויאן ווסטווד איתן הגיעה לשטיח האדום, וכדי שוולנטינו לא ייעלב שלא לבשה שמלה בעיצובו, היא צילמה מספיק סלפיז לאינסטגרם וסנאפצ'ט שיספיקו לשבט קרדשיאן שלם.
את הסיבות בגינן קים לא לבשה ולנטינו כנראה שלא נדע, אבל עדיין אפשר להתנחם בעובדה כי מדובר בבחירה האופנתית הטובה ביותר שעשתה אי פעם. מצד אחד, היא עדיין שומרת על פן קרדשיאני קלאסי, כזה החושף עור וטפחיים ומדגיש את המותן והישבן המפורסם, ומצד שני, מצליח להיות קלאסי וסולידי התואם את האווירה האופראית הגבוהה. עם שיער אסוף לאחור, איפור מדגיש עיניים א-לה מריה קאלאס וזוג עגילי יהלום ארוכים, קים משתלבת בנוף המקומי כאילו נולדה עם פסטה פרימוורה בפה.
אבל עם כל הכבוד לקים וקניה, היו עוד כמה סיבות טובות להתבאס על כך שלא היינו נוכחים אמש בבית האופרה ברומא. ראשית – ההפקה עצמה. עם עבודת בימוי ראשונה לבמה של סופיה קופולה, הבמאית האמריקאית עם השורשים האיטלקיים נבחרה באופן אישי על ידי ולנטינו לעיבוד הטרגדיה על הקורטיזנה הפריזאית שצריכה לבחור בין אהבת אמת לחיי עושר, זאת אחרי שהתאהב ב"מארי אנטואנט" של קופולה משנת 2006. "יש בסופיה אסתטיקה מוזיקלית ורגישויות מובחנות המאזנות בין הקלאסי למודרני" השתפך המעצב על הבמאית יקירת הבלוגריות והמבקרים. יחד עמה ועם מריה גרציה קיורי ופיירפאולו פיצ'ולי, ממשיכי דרכו של ולנטינו בבית האופנה הנושא את שמו, הם הקימו עולם בימתי עשיר שלוקח את הצופים חזרה אל המאה ה-19, כולל שמלות קוטור חלומיות שדרשו 800 שעות עבודה עליהן.
"רציתי להוציא את הפן האישי של הקורטיזנה הצרפתייה" סיפרה קופולה לניו יורק טיימס. "נערת המסיבות השולטת בסצנה. זה עולם נשי מאוד שאני אוהבת". זה בדיוק אותו פן שדיבר לקופולה שגם הצליח להביא את הקהל אל הבכורה החגיגית. לצידם של קים וקניה על השטיח האדום היה אפשר לזהות שחקניות ונשות וחברה מוכרות כקירה נייטלי שזהרה בשמלת ולנטינו מחשמלת, מוניקה בלוצ'י האיטלקייה האולטימטיבית, אוליביה פלרמו, אליזבת' הארלי, לי רדזיוויל, סוזי מנקס ודיאן פון פירסטנברג.
את ההצלחה המטאורית של ההפקה החדשה, שהפכה לסולד אאוט עוד לפני שנשמעה האריה הראשונה, אפשר היה להבין כבר מהפיד באינסטגרם. השילוב המושלם בין סופיה קופולה לוולנטינו גרר אחריו מאות תמונות מעוררות קנאה הכוללות תיעוד קלוז-אפ של המוזמנים היפים והנכונים, צילומים של הפוסטר היפהפייה המלווה את האופרה, שמלות טול ושיפון קסומות וכמובן – תפאורת בית אופרה אירופאי, כולל כסאות קטיפה אדומים, קרניזים זהובים והמון מסתורין.
נדחפת לכל חור הפריחה הזאת.מאוסה ויצאה מכל החורים עבר.
מאת: האמת לאמיתה | 9 ביוני 2016 | 11:17אולביה פלרמו שמלה יפה מאוד. רק חבל שהיא רזה מידי
מאת: אורח | 24 במאי 2016 | 09:15זה נראה כאילו לקירה נייטלי יש ציץ שלישי… (באמצע)
מאת: אורח | 23 במאי 2016 | 16:03