מי הילדים הכי משפיעים בעולם האופנה?
הורים לילדים מוכנים להוציא כל סכום כסף על מנת לוודא שהילדים שלהם לבושים בטרנדים החמים ביותר. לא מעט מההורים מושפעים מבלוגים וחשבונות אינסטגרם, אבל המשפיעים הגדולים ביותר הם ילדי הסלבס. סקר חדש בדק מי הם הילדים הכי משפיעים מבחינה אופנתית. אנחנו בשוק שהנסיך ג'ורג' רק במקום השני
מובילי האופנה רק הולכים ונעשים צעירים, וחלקם מייצרים אפקט קמעונאי מרשים, כמו הנסיך ג׳ורג׳ למשל, שכל מה שהוא לובש מיד נחטף מהמדפים. גם הנסיכה הפעוטה שארלוט כבר מתחזקת אפקט משלה, אך מחקר חדש שביקש להבין עד הסוף מיהם הילדים המשפיעים ביותר אופנתית, מצא שבית המלוכה, לפחות בעיני הציבור הבריטי, הוא לא במקום הראשון. דווקא ילדי משפחת בקהאם, או ליתר דיוק הפאשניסטה הצעירה המשפיעה בממלכה היא הארפר סבן שחגגה לא מזמן יומולדת ארבע.
הנסיך ג׳ורג׳ הגיע רק למקום השני, במקום השלישי נמצא רומיאו בקהאם, 13, ברביעי הנסיכה שארלוט ובחמישי קרוז בקהאם בן ה-11. נראה שהחבורה העליזה הזאת עוד תיפגש בלא מעט אירועי חברה ותצוגות אופנה בעתיד. ההשפעה של הסלבס הצעירים על דור ההורים של היום כל כך עצומה, עד שרבע מהם מודים כי הם קונים באופן מודע בגדים שראו על ילדים של אנשים מפורסמים. במחקר, שסקר אלפיים הורים בריטיים לילדים מתחת לגיל 12, מצא שאמהות ואבות מוציאים כ-567 ליש״ט בשנה (3000 שקל) בממוצע על בגדי ילדים, מול 490 ליש״ט (2600 שקל) שהם מוציאים על עצמם, נתון די מדהים.
עשירית מההורים הצהירו כי הם מוציאים 100 ליש״ט בחודש על ילדיהם, ולמעשה מוכנים להוציא כל סכום כמעט על מנת לוודא שהילדים לבושים בטרנדים החמים ביותר, ובדיוק כמו הילדים המופיעים במגזינים ובתמונות הפפראצי. עולם האופנה כבר הפנים מזמן שיש פה צ׳אנס לרווח נקי, וילדי משפחת בקהאם מחוברים לבית האופנה ברברי מינקות, ומטפחים קריירות בתחום האופנה, לפני ומאחורי המצלמות.
עוד משהו שמשפיע על בחירת ההורים לרכוש בגדים מסויימים, מצא המחקר, הם בלוגים של אופנה לילדים, תחום פחות מפותח בישראל, שבאנגליה מככבות בו בעיקר אמהות בלוגריות הסוחפות אחריהן את הציבור בהמוניו, וכמעט שליש מההורים שענו על הסקר אמרו שיסכימו להוציא יותר כסף על פריט לבוש לילדים במידה וראו אותו באחד הבלוגים המובילים. ההורים מודים שאת מירב ההשראה לסטיילינג של ילדיהם הם מקבלים ברשתות החברתיות, ובעיקר דרך האינסטגרם.
״המחקר שלנו מצא שהורים מוכנים להוציא הרבה יותר כסף על מנת להתחקות אחר הסטייל של הקולות המשפיעים בעולם האופנה, ואלה הם ילדי הסלבריטאים. אסור להמעיט בערכם,״ אומר ניק פלטשר, מחברת השיווק הבריטית רקוטן, שעומדת מאחורי המחקר הזה, ״ההשפעה של בלוגרים ושל חשבונות סטייל של ילדים באינסטגרם הולכת ומתעצמת, והיא כבר משחקת תפקיד מרכזי מאחורי החלטות הרכישות של הורים. מותגי הילדים מבינים את זה ויוצרים מזה זמן מה שיתופי פעולה עם הקולות הבולטים בתחום, מייצרים יחד קמפיינים ומקדמים מוצרים אקסקלוסיבית דרכם״.
השאירו תגובה