המרעננת הרשמית: תכירו את הבחורה הכי קולית ברשת
טוני גאם מדרום אפריקה פתחה את בלוג הצילומים הראשון שלה כבר בגיל 13, מאז ועד עכשיו אין מגזין אופנה שלא התאהב בה. עכשיו היא חוזרת בגרסת האינסטגרם עם פרוייקט שחזור פרסומות אייקניות עם טוויסט אופנתי. אנחנו נפלנו
טוני גאם היא אמנם צעירה יפהפיה ובעלת סטייל מתפרץ, אבל הנסיכה הזו מקייפטאון הרחוקה הופכת לשם חם בעולם האופנה לא בתור דוגמנית אלא בתור ישות יצירתית שמעלה לחשבון האינסטגרם שלה דימויים שהם גם משובבי נפש, גם מרפררים תרבותית לכל עבר וגם מאתגרים את הצופה בהם. גאם, בת עשרים, מעריצה את ווס אנדרסון, את ניו יורק של שנות השבעים, את התרבות הג'מאייקנית ואת עולם הספורט, וכל אלה ניכרים ביצירתה ובדימויים שהיא מעלה, מה שיוצר כיף גדול ועניין רב ממקומות רחוקים מאוד מדרום אפריקה.
לאחרונה עלתה גאם לכותרות לאחר שהצטלמה בתמונות שנראות כמו פרסומת לקוקה קולה, בגרסה שחורה ואתנית, מלאת הומור, שמתכתבת עם הפרסומת הידועה והכה-לבנה ומעוקרת שורשים שהופיעה בפרק הסיום של מאד מן.
גאם היא חלק מחבורת יוצרים מבעבעת ושמחה בקייפטאון, ומקדמת בכל הכח את המעצבים המקומיים, כמו קונסואלו קסטיליוני המעצב עבור מארני, והליין 'סלפי' של המעצבת סלסט ארנדסה. "אני מתמלאת השראה מבחירות הצבע של ווס אנדרסון, במיוחד בסרט 'מלון בודפשט', אבל ההשראה הגדולה ביותר מבחינה צבעונית נמצאת ב'מספריים של אדוארד' של טים ברטון, בסצינה עם הבתים הצבעוניים של הפרברים. שני הבמאים הגאונים האלה חיבבו עלי את צבעי הפסטל. אני רוצה שאנשים יבינו שאני לא מנסה לכפות עליהם שום מסר. הדעה שלי לא רלוונטית בדימויים שאני מעלה. כאמנית, אני נותנת לציבור את החופש לפרש את הדברים בכל אופן שהם רוצים".
בגיל 15 לקחה גאם לאמה את המצלמה ופתחה את הבלוג שלה שהצליח כל כך עד שהשמועה חצתה את הים, ופורסמו עליה כתבות בהרבה מהמגזינים המובילים, כמו "אל" ו"סבנטין". הטעם שלה הלך והתחדד עם השנים, ואת תהילתה האינסטגרמית הגדולה חייבת גאם לפרוייקטים של שיחזור אישי של מודעות מפורסמות, בדיוק כמו האחרונה של קוקה קולה, והיא מעלה דימויים כאלה לא מעט.
"אדידס זה מותג שאני מעריצה מגיל צעיר", היא מסבירה את בחירתה בסוג זה של אמנות, "אני זוכרת כמה האחים שלי נראו קול כשנעלו אדידס עם גרביים תואמים. יש לי עניין גדול במותגים שהפכו לנצחיים, ואני נהנית להמציא מחדש את הפרסומות שלהם. בקייפטאון כולנו רוצים להתבלט ולהיות ייחודיים, ויש המון תת תרבויות, מיקרו טרנדים וזרמים שונים בתחומים המוזיקה, האופנה ובכלל", אומרת השגרירה הנלהבת. "יש המון יוניסקס, פריצת גבולות, פירסינג, תכשיטים כבדים ותיקי ענק ברחובות. בימי ראשון אנו נוהגים להסתובב בין גלריות כל היום, ויש הרבה מה לראות".
חמוד
מאת: אורח | 18 בספטמבר 2015 | 21:44היא ממש יפה עורה חלק והצבע והפנים מושלמות הייתי שמח להכיר :)
מאת: אאא | 7 בספטמבר 2015 | 20:28מהמם ואומנותי ביותר
מאת: אורח | 28 באוגוסט 2015 | 16:17פרסומת סמוייה לקוקה קולה , גם בתמונות שבקבוק הקולה עצמו לא מופיע יש את שילוב הצבעים .
מאת: דיאמסה | 27 באוגוסט 2015 | 16:16מ יש לעקוב אחריה?? משעממת ביותר, וחסרת טעם.
מאת: אורח | 26 באוגוסט 2015 | 21:49