טיילור סוויפט פותחת ליין אופנה
טיילור מייד: הזמרת היפייפיה מוציאה לראשונה ליין בעיצובה. הקולקציה היא שיתוף פעולה עם חברת הריטג׳ 66 ותוצע למכירה דרך אחד מאתרי הקניות אונליין הגדולים בסין. תכלס, איך לא חשבו על זה קודם
טיילור סוויפט היא אחד האנשים האהובים באמריקה. הזמרת היפהפיה מצליחה להוביל בכל העולמות, להיות נסיכת פופ ואלילת קאנטרי, להוביל דוגמניות על בתצוגות של ויקטורי׳ס סיקרט כבר שלוש שנים וגם הפנים של חברת קדס.
סוויפט היא לגמרי להיות המאמי הלאומית שכל אם ובת הכי אוהבות ועכשיו, סוויפט הופכת גם למעצבת אופנה. מדובר בליין אופנה חדש שיושק ראשית בשנחאי וילווה את הגעת סיבוב ההופעות שלה למדינה בנובמבר הקרוב. הקולקציה היא שיתוף פעולה עם חברת הריטג׳ 66, ותוצע למכירה דרך אחד מאתרי הקניות אונליין הגדולים בסין, JD.com, כשהקהל הראשון הוא הצעירים הסיניים.
סוויפט לא חוששת ממיזמים גדולים ועולם העסקים אינו מאיים עליה, זאת הוכיחה לאחרונה כאשר תקפה פומבית את חברת אפל הגדולה שמנעה מאמנים תמלוגים המגיעים להם במסגרת שימוש החינם הראשוני באייטיונז, וזכתה. שוק הצעירים, מתחת לגיל 25, בסין הוא מהגדולים והרווחיים שיש וסוויפט מעוניינת להלביש אותו.
במקביל, פתח האתר הסיני הגדול חלק חדש המוקדש למותגים ומוצרים אמריקניים אותנטיים. באופן זה מעוניין האתר ליצור הפרדה משמעותית בינו לבין האתר המתחרה הגדול שלו, אליבאבא/אלי אקספרס, שמואשם בעיקר בכך שהוא מוכר זיופים.
עוד לא ידוע הרבה על הליין, על הפריטים שיופיעו בו והאם יגיעו בהמשך לשאר העולם, אך על פי קייט ליגי, מנהלת הפרוייקטים בהריטג׳ 66, הוא יושפע מסגנונה האישי והאהוב של הזמרת, שהוא תמיד פרש, צבעוני ולא חושפני מדי. הקולקציה תכיל טי שירטס בשישים דולר, סוודרים בסגנון שנות החמישים, חולצות בטן, חצאיות קלוש, שמלות פרחוניות, ורוב הפריטים יתומחרו במאה עד מאה ועשרים דולר. על מנת שלא תשאל שאלה של אותנטיות וכדי להמנע מזיופים, כל פריט ילווה בתג מיוחד שיאפשר לרוכשים לעשות בדיקת אותנטיות אונליין.
השאירו תגובה