הכירו את אד, ליין האופנה החדש של אלן דג'נרס
אלן דג'נרס היא כבר מזמן אימפריה של אישה אחת. מתברר שתוכנית האירוח הסופר מצליחה שלה לא מספיקה לה, וכעת דג'נרס נכנסת לבריכת הכרישים של מותגי הלייפסטייל של כוכבות אחרות. "לא הייתי נכנסת לזה אם לא היתה בי כוונה שזה יהפוך יום אחד למותג הכי גדול שניתן להעלות על הדעת״, היא מספרת בראיון. אנחנו לגמרי מאמינים לה
אלן דג׳נרס מצאה לה מקום של כבוד בהיסטוריה האמריקנית כשהיתה האישה הראשונה שיצאה מהארון בסיטקום. מאז עבר זמן רב, ואלן הפכה למותג שכלל לא זקוק לשם משפחה. עם תוכנית אירוח מצליחה אליה נוהרים כל הכוכבים וילדי היוטיוב של העולם, מערכת היחסים הפומבית שלה עם השחקנית פורשיה דה רוסי, לה היא נשואה, שמייצרת תמיד סקרנות ועניין, והסטייל הייחודי, האלגנטי והספורטיבי שכל כך מזוהה עמה. כעת לוקחת אלן את הסטייל הזה ויוצאת להרפתקת עיצוב, מותג חדש בשם אד, ראשי התיבות של שמה וכינוי החיבה שלה, שיציע בגדים וחפצים שונים לבית.
בינתיים ניתן לרכוש פריטים של אד באתר האינטרנט החדש והנקי של המותג, שאין ספק שיש לו ייחוד ואמירה משלו. ניתן למצוא באתר ג׳קטים, חגורות, חולצות מחוייטות, חולצות פולו, שורטס וסוודרים בסגנון קאנטרי קלאב אמריקני ובגדים אנדרוגניים רבים שבהחלט אפשר לראות את אלן לובשת כל אחד ואחד מהם.
בנוסף יש גם פריטים מתוקים במיוחד לבית, כמו תחתיות עם ציורי חיות בסגנון וינטג׳, סוגרים מפוסלים לבקבוקי יין, צלחות מצויירות, כובעי בייסבול עם מילים מעוררות השראה, צמידי חברות ועוד. בינתיים הקולקציה מצומצמת אך מנומקת להפליא, ומעורבותה ניכרת. המחירים מגוונים. טי שירט עם ציור עדין של כלב עולה 45 דולר, סוודר טניס עולה 145 דולר וג׳קט מחוייט – 245 דולר.
אלן נכנסת לבריכת הכרישים של מותגי הלייפסטייל אליה נכנסה לאחרונה גם ריס ווית׳רספון ובה שוחים להם ראלף לורן, קייט ספייד ו׳גופ׳ של גווינת פלטרו, אך היא לא עושה זאת לבד. שותפה של אלן למיזם הוא ג׳יי כריסטופר ברץ׳, משקיע עסקי שאחראי לרשתות שונות, ביניהן העסק על שם גרושתו טורי ברץ', טריידמארק, אאוטדור ווייסז, ביב אנד טאק ובובלבר.
אלן הצהירה בעבר כי שם היא רואה את עתידה לאחר שתסתיים תוכנית האירוח שלה, ושמותג הלייפסטייל שלה יהפוך לרשת חנויות גדולה. ״יצאתי על מנת למלא חלל שקיים בשוק לפריטים שיקיים, נוחים, שקל ללבוש, באיכות גבוהה ועם השקעה בפרטים הקטנים. אני כל כך נרגשת מהשותפות הזו עם ברץ׳ ששותף להתרגשות ולתשוקה שלי לעיצובים מוצלחים ומוצרים מדהימים. הליין שלי סוף סוף מושק ועכשיו כל אחד יכול לקבל חתיכה ממני״, אמרה בהומור אופייני, ״לא הייתי נכנסת לזה אם לא היתה בי כוונה שזה יהפוך יום אחד למותג הכי גדול שניתן להעלות על הדעת״.
השאירו תגובה