הדבר הכי קרוב לשופינג דרך האינסטגרם
מכירים את זה שאתם חושקים בפריט שמצאתם באינסגטרם אבל לא יודעים איפה קונים? אפליקציה חדשה תסתפק בלייק שלכם בשביל לשלוח לכם למייל את הלינק של הפריט שאהבתם. חברות ענק כמו אסוס, אורבן אאוטפיטרס וספלרידג'ס כבר משתמשות בזה
כל מי שראה פריט נחשק באינסטגרם מכיר את הסיפור – האפליקציה לא מאפשרת לתת לינק קליקבילי בתגובה לתמונה או בתיאור המקום, ולכן מפרסמים נאלצים להיות יצירתיים ולציין את שם המוצר המדויק או במקרה של אתרי ענק כמו אסוס – לכתוב את קוד המוצר.
מה שאומר שאתם צריכים לעשות את רוב העבודה – לפתוח דפדפן, להיכנס לאתר המדובר, לעשות חיפוש ולקוות שתמצאו את הפריט המיוחל. קצת יותר מדי עבודה בשביל קנייה שאמורה להיות קלילה ומהירה. בשנה שעברה הושקה האפליקציה Like To Know It, שאמורה לתת מענה בדיוק לפלונטר הזה.
עד כה, האפליקציה שימשה בלוגרים ומגזינים לגזור עמלות ממכירה של מוצרים שהם מציגים בחשבון האינסטגרם שלהם. איך זה עובד? אתם נרשמים לאפליקציה, מזינים את כתובת המייל שלכם, ובכל פעם שחושקת נפשכם בפריט שאתם רואים באינסטגרם ובתנאי שבכיתוב התמונה מתויגת האפליקציה, לייק אחד פשוט יעשה את העבודה וישגר ישירות לתיבת הדואר שלכם לינק לרכישת המוצר.
הבלוגרים והמגזינים, מצדם, מרוויחים עמלה על כל פריט שנמכר דרך הקלקה שהגיע דרכם. אמנם מדוברת בדרך מעט מסורבלת להגיע לעגלת הקניות הווירטואלית, אבל בהיעדר פונקציה רלוונטית באינסטגרם, מדובר בפתרון הנוח ביותר שניתן לעלות על הדעת.
עכשיו זה החלק בו כדאי שתשבו – השבוע הודיעו ב-RewardStyle, חברת הסטארטאפ שמאחורי האפליקציה, שלא פחות מ-30 מותגים עולמיים שמוכרים אונליין מצטרפים לשירות, בינהם מודה אופרנדי, אורבן אאוטפיטרס, סלפרידג'ס ואסוס.
בחשבון האינסטגרם של אסוס השיקו את השירות כבר אתמול, ואחרי רישום קצר לאפליקציה לא תאלצו עוד להיכנס לאתר, להקליד את קוד המוצר שמופיע בשורת הלוקיישן ולקוות שלא פספסתם ספרה, אלא פשוט להקיש על הלב ולחכות שהלינק יגיע עד אליכם, ללא הודעה שנייה מהדואר.
השאירו תגובה