רואים כפול: סט תואם של חולצה ומכנסיים קצרים הוא מאסט בארון

קליל, נוח, שיקי ומשכיח מאיתנו את דאגות היומיום, כמו התאמת החולצה למכנסיים | סטים תואמים של חלק עליון ותחתון הם הלהיט החם של הקיץ | אזעקת טרנד

מאת  | ‏ 2 יולי 2014

מאצ'י מאץ' זה הכי, אחותי. מימין, למעלה, בכיוון השעון: רוקגלאם, קלובר קניון לטוטסי, עלמה ומיס גיישה | צילום: ערן לוי, דודי דיין, גיא כושי ויריב פיין

העונה, הכל סובב סביב הנוחות. פלטפורמות במקום עקבים, גלביות ושמלות רחבות במקום בדים צמודים וחונקים. סט של שני חלקים, חליפה קיצית אם תרצו, מדבר באותה שפה רגועה של לקחת הכל באיזי. הסט מורכב ממכנסיים קצרים, מחויטים אך רחוקים מהגוף וחולצה קלילה בגרסת גופיה, טי שירט או מכופתרת – כאשר המכנה המשותף הוא אווריריות ומרווח לנשימה.

המאצ'י מאץ' של טופ וחלק תחתון כבש את המסלולים והרחובות כבר לפני כמה עונות, בגרסת החצאית או המכנסיים הארוכים, והקיץ את המפלס התחתון תופסים, כאמור, המכנסיים הקצרים.

מימין לשמאל: סאקס וטופשופ | צילום: יח"צ

הלהיט של הרשתות. מימין, למעלה, בכיוון השעון: רנואר, קסטרו, קאלה ו-ADIKA | צילום: אלון שפרנסקי, מיכאל טופיול, דרור בן נפתלי, גורן ליובונציץ וגיא כושי

על המסלול >> לא מעט מעצבים שיחקו על וריאציות שונות של הסט בעונה הנוכחית. אלכסנדר וונג מציע קרופ טופ עם מחשוף סגור בגוונים בהירים, מארה הופמן עם גרסה משלה לבומבר ז'קט ומכנסיים בפרינט צבעוני במיוחד. ז'יל סנדר בטופ ומכנסיים שקיבלו אורך, עם מחשוף עמוק ושילובי פרינטים.

מימין לשמאל: ז'יל סנדר לטקטיק, אלכסנדר וונג לפקטורי 54 ומארה הופמן | צילום: יח"צ, גטי אימג'ס

הסלבס מיישמות >> לילי קולינס מתגלה כמעריצה מושבעת של המראה, בגרסת חליפת הערב הסקסית וכן בפרינט שחור לבן קז'ואלי. גם זואי דויטש הולכת על פרינט בשחור לבן ומדגימה כיצד אקססוריז נקיים משתלבים נפלא בסט מקושקש.

הסלבס מיישמות. לילי קולינס וזואי דויטש | צילום: גטי אימג'ס

תרגום להמונים >> כפי שניתן לשים לב, הלהיט החם של העונה הוא סט בעל פרינט חזק עם נוכחות, וחשוב לדעת ללבוש אותו נכון. נעליים, תיק ותכשיטים ניטרליים ככל הניתן יעניקו את האיזון הנכון למראה. כמו כן, שימו לב שאם מדובר בסט שהוא קצת יותר חושפני צריך לדעת לאן ואיך ללבוש אותו.

חולצת בטן משודכת למכנסיים קצרים הוא אאוטפיט פחות מתאים לעבוד, אך יראה מעולה לים או מפגש עם חברים. לעומת זאת, טופ רופף שמעט מכסה מעניק את הקונטרה הנכונה לאזור הרגליים החשוף, ואפשר ללבוש אותו ללא חשש לאירועים פורמליים, בשילוב אקססוריז אלגנטיים ש"ירימו" את הלוק למראה של ערב.


1. Two For Tea בבוטיק ירין, מחיר: 389 שקלים
2. SESSUN באליז, מחיר חולצה: 450 שקלים, מכנסיים: 495 שקלים
3. אנטיק באטיק ל-Numéro 13, מחיר חולצה: 450 שקלים, מכנסיים: 750 שקלים
4. מיס גיישה, מחיר חולצה: 350 שקלים, מכנסיים: 350 שקלים
5. פול אנד בר, מחיר חולצה: 90 שקלים, מכנסיים: 180 שקלים
6. נעמי בכיכר, מחיר חולצה: 390 שקלים, מכנסיים: 390 שקלים
7. ברשקה, מחיר חולצה: 119 שקלים, מכנסיים: 169 שקלים

השאירו תגובה