אלף נשיקות: הדפסי שפתיים כובשים את המלתחה

כהצהרה מאסיבית על גבי טי-שירט או מפוזרות על השמלה, השפתיים מדלגות מהפרצוף שלנו אל עבר ארון הבגדים | אזעקת טרנד קיטשית במיוחד

מאת  | ‏ 5 נובמבר 2013

אלף נשיקות על פי אליס ואוליביה, ריזורט 2014

בשרניות, מלאות, עם שיניים מבצבצות או סגורות וחתומות – הפעם האחרונה שמצאנו את השפתיים מציצות בין הקולבים הייתה לפני כשנה, כאשר את קולקציות סתיו 2012 של דיאן פון פיסטנברג ופראדה עיטר ההדפס הרומנטי והפופי משהו. באותה שנה בדיוק חגגה להקת הרולינג סטונס יובל להקמתה, וסמל השפתיים האיקוני עיטר בגדים ואקססוריז למכביר.

אם נתגלגל אחורה נמצא את השפתיים בקולקציית הקיץ של פראדה, בשנת 2000, והרבה לפני כן אצל איב סן לורן (כשאיב היה עוד עמנו) ב-1973. כל אלו הושפעו, כמובן, מהדפסי השפתיים האלמותיים של נסיך הפופ ארט אנדי וורהול.

שפתיים על פי איב סן לורן, 1973

על המסלול >> כנראה שמאוד אהבו את הדוגמניות על המסלול בתצוגות אביב קיץ 2014, אחרת לא ניתן להסביר את התקף הנשיקות שכיסו את גופן. המעצב הבריטי גילס דיקון השתמש באיקון ברוח שנות השישים, כולל משקפי שמש וגוד וייבס. סן לורן חזרו למקורות, הפעם עם שפתיים מנצנצות במיוחד ובשילוב קלאסי של אדום-שחור ואדום-לבן.

בארץ המותגים והרשתות כבר עלו על הגל, מציעות זוג שפתיים אחד ויחיד על גבי הבגד, או אלפי נשיקות שמכסות הכל.

סן לורן | צילום: גטי אימג'ס

גילס דיקון | צילום: גטי אימג'ס

מימין לשמאל: רוקגלאם טווינטיפורסבן וTNT | צילום: יח"צ

הפאשניסטות מיישמות >> ההדפס הזה כאילו נוצר במיוחד עבור היילי סטיינפלד המתוקה, שנצפתה לובשת את הטרנד בורסיית סקול גירל ובגרסת הערב. קארי וושינגטון הלכה על שמלה שמציעה לא רק שפתיים, אלא גם לבבות ושאר קיטש. ועם במתקתקות עסקינן, תיק השפתיים של לולו גינס מצליח להכניס כטון וחצי של סוכר לכל אאוטפיט, בין החובבות: סופיה בוש, סופי אליס בקסטור והלנה בונהם קרטר.

היילי סטיינפלד וקארי וושינגטון | צילום: גטי אימג'ס

מימין לשמאל: סופיה בוש, סופי אליס בקסטר והלנה בונהם קרטר עם תיק של לולו גינס | צילום: גטי אימג'ס

תרגום להמונים >>

1. קויה אקסקלוסיב לאופטיקנה, מחיר: 899 ש"ח
2. H&M, מחיר: 69.90 ש"ח
3. ASOS, מחיר: 318.58 דולר (כ-1,125 ש"ח)
4. ברשקה, מחיר: 119 ש"ח
5. H&M, מחיר: 119 ש"ח
6. lilla my, מחיר: 220 ש"ח
7. מליסה ל-Story, מחיר: 999 ש"ח
8. אולסטאר קונברס, מחיר: 349 ש"ח

השאירו תגובה