עלינו ליגה: הקאמבק של חולצות הנבחרת

ברוח המכבייה ובניחוח ניינטיז המסרב להתפוגג, הטרנד הספורטיבי מקבל את מדליית הזהב | עם מכנסיים או בלי, בסניקרס או עקבים, חולצות הנבחרת כובשות את הרחובות

מאת  | ‏ 23 יולי 2013

Replay | צילום: סולבה סונדסבו

אין ספק שקיץ 2013 יירשם כמחזיק שיא הקאמבקים מהניינטיז. לחולצות בטן, אוברולים, כובעי מצחייה ושמלות רשת מצטרף טרנד חו"לי חזק המגיע, ניחשתם נכון, הישר משנות התשעים.

היזכרו בקליפים של בנות ה-R&B הכה קוליות, סטייל מרי ג'יי בלייג' או TLC – מפזזות בחולצות נבחרת פוטבול, הוקי, בייסבול או כדורסל ענקיות. יש בהן רוח נעורים וסטריט סטייל אמיתי ולא מתפשר, הן מגניבות ולא מתאמצות.

ריהאנה היא אחת מחלוצות הטרנד בגלגולו הנוכחי, בגופיית כדורסל וחולצת הוקי – שתיהן מתפקדות כשמלות. לגופיית הכדורסל שידכה קונברס גבוהות ולחולצת ההוקי הוסיפה סנדלי תום פורד זהובות. בשתי הורסיות האפקט הנוצר הוא נונשלנטי וקולי נוסח "גנבתי לחבר האתלט שלי את הבגדים".

ריהאנה כשחקנית חיזוק

קארה דלווין נצפתה השבוע בגופיית כדורסל קטנה, סקיני, סניקרס ותיק שנראה כאילו היא ממהרת לחדר ההלבשה של הקבוצה. גם ג'ורדן דאן נצפתה לפני מספר ימים בפסטיבל וויירלס של Yahoo עם גופיית "שיקאגו בולס", סניקרס עם אפליקציות פרחים של שאנל וכמובן כובע הפוך.

מיילי סיירוס הלכה על הטרנד ודווקא החליטה ללבוש מכנסונים – כל כך קצרים שלא שמנו לב שהם קיימים. בארץ מצאנו את קארין בן גלים מהאח הגדול הולכת עד הסוף בלוק הניינטיזי בחולצת פוטבול בגרסת חולצת הבטן.

מיילי סיירוס, ג'ורדן דאן וקארה דלווין

קארין בן גלים | צילום: אביב חופי

קרלוטה אודי ואלכסה ספנסר מיישמות את הטרנד

>> תרגום להמונים:


1. Asos, מחיר: 14 פאונד (כ-84 ש"ח)
2. ריפליי, מחיר: 249 ש"ח
3. טופשופ, מחיר: 199 ש"ח
4. ריפליי, מחיר: 1,190 ש"ח
5. TNT, מחיר: 59.90 ש"ח
6. H&M, מחיר: 99.99 ש"ח
7. סימפל לייף, מחיר: 188 ש"ח
8. רוקגלאם, מחיר: 179 ש"ח
9. StyleRiver, מחיר: 35 ש"ח

השאירו תגובה

 

  •  היא העוזרת האישית של אנה דל רוסו. וזו הבחורה משמאל לא מימין.

    מאת: הילה |‏ 25 ביולי 2013 | 11:18