עדיין איתנו: הכוכבות לא נפרדות ממחשוף האנדרבוב

בקיץ שעבר חשבנו שזה טרנד שיחלוף מהר מן העולם, אבל לפי שלל תמונות הפפראצי והסלפיז באינסטגרם, נדמה שמדובר בקשר לטווח ארוך – מקנדל, בלה ועד קורטני קרדשיאן – הסלבס ממשיכות להתהלך בעולם עם מחשוף חזה תחתון שמייתר את המצאת החזייה. עד מתי קיץ 2017?

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2017

קנדל ג'נר מציגה את הטרנד הכי פופולרי לקיץ 2017 - האנדרבוב (צילום: Splash News)

קנדל ג'נר מציגה את הטרנד הכי פופולרי לקיץ 2017 – האנדרבוב (צילום: Splash News)

אחרי שלנשים נמאס מהשלטון ארוך השנים של המחשוף הקלאסי, זה שמתמקד בחלק העליון של השדיים ומצריך חזיות פלא למיניהן כדי למקד בו את המבט הגברי, הן התחילו להתנסות.

אם בהתחלה הן השתעשעו עם ה"סייד בוב", אותו מחשוף צידי שהחמיא דווקא לבעלות חזה קטן, לפני שנה עברו הכוכבות הגדולות בהוליווד לטרנד חדש שלמען האמת לא חשבנו שיחזיק מעמד – האנדרבוב, ולפי תמונות הפפראצי והסלפיז הרבים באינסטגרם, אפשר בהחלט להכריז כי הוא המחשוף התחתון עדיין עמנו.

החשודות המיידיות מיד קפצו על הלוק החדש – מקים קרדשיאן, דרך ליידי גאגא, אמילי רטאייקאוסקי, ג'יג'י ובלה חדיד, קנדל ג'נר ועד לניקי מינאז', שנה שעברה הן עוד גזרו את החולצות שלהן כדי להשיג את המראה, וכעת נראה שתעשיית האופנה כבר מדביקה את הפער עם אינספור פריטים שלא מצריכים זוג מספריים.

הדרך הפופולרית ביותר להציג לראווה את האנדרבוב היא עם טי-שירט בגזרת קרופ מוגזמת שמגיעה ממש עד החלק התחתון של החזה, כך שהוא נחשף מעט כשמרימים את הידיים. הפחות נועזות ילבשו מתחת ביקיני, כדי להשאיר קצת מקום לדמיון.

אמילי רטאייקאוסקי מציגה אנדרבוב בפסטיבל קאן האחרון (צילום: Andreas Rentz; Getty Images)

אמילי רטאייקאוסקי מציגה אנדרבוב בפסטיבל קאן האחרון (צילום: Andreas Rentz; Getty Images)

הדרך השנייה שהפכה לטרנדית יותר בקיץ הנוכחי, בעיקר בזכות קורטני קרדשיאן, היא באמצעות בגדי ים – ביקיני שקטן במידה ולוחץ מעט על החזה כך שחלקו התחתון "בורח" באגביות.  

נשמע לא מחמיא? ובכן, אין ספק שמדובר בטרנד שנראה הכי טוב על בעלות החזה העומד והבטן השטוחה, מה גם שהוא לא כל כך מציאותי למי מאיתנו שלא עוקבים אחריה צלמי פפראצי, אלא עיניהן ההמומות של שמרנים ברחוב.

אבל אל דאגה, יש פתרון. ממש כפי שהכתפיים השמוטות של האייטיז או החולצות הגזורות של הניינטיז חשפו כתפיות חזייה אטרקטיביות, גם את טרנד השד התחתון אפשר לקחת לאותו הכיוון.

קנדל ג'נר כבר הראתה איך לעשות זאת עם ביקיני גינגהאם טרנדי במיוחד וחולצת קרופ קטנטנה מעליו, ואת אותו הדבר ניתן לעשות גם לא בחוף הים, עם גוזייה ממותגת החושפת קו גומי בצבעים והדפסים שונים. מי שלא אוהבת לחשוף את הבטן יכולה פשוט לצוות למראה מכנסיית גבוהים בגזרה רחבה, והתוצאה הסופית תהיה קולית ממה שחשבתן וניתנת ליישום גם למי שלא חולקת גנים עם קריס קרדשיאן.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

השאירו תגובה