מצופים למבוגרים: האקססורי המפתיע של עונת הרחצה הקרובה

העונה הרטובה כבר מתחילה וטרנדים חדשים הולכים ומחלחלים להם אל מחלקת בגדי הים. הפעם מגיע אחד משונה במיוחד, בצורת מצופי שחיה מעוצבים שמיועדים דווקא למבוגרים. מי אמר שסטייל לא יכול להציל חיים?

מאת  | ‏ 21 מאי 2017

חכם בשמש, ובמים (צילום: Matt Jelonek/WireImage/Getty images)

חכם בשמש, ובמים (צילום: Matt Jelonek/WireImage/Getty images/AFP)

בגלל המינימליזם שבאגף בגדי הים, מדובר באחד המחוזות שהכי קשה לרגש בהם, אבל בימים אלה מגיע אקססורי חדש ומסקרן שמבקש להפוך לחלק ממלתחת החוף, להציל את הלוק ואולי אפילו את החיים. תגידו שלום למצופי המבוגרים, מצופים מתנפחים לזרועות שממשיכים את קו הביקיני לצדדים, ובמקום הדפס זרחני של דורה החוקרת או בובספוג מעוטרים בפרינטים מתוחכמים.

האקססורי המפתיע הזה, שמעבר לפן הבטיחותי שלו מייצר גם אשליה אופטית מחמיאה של משולש הפוך, מגיע ישירות משבוע האופנה האוסטרלי. תושבי היבשת הרחוקה מבינים, כידוע, דבר או שניים בפעילויות ימית, כך שרק הגיוני שהבשורה הבאה בתחום ציוד החוף תגיע דווקא משם.

איפה בובספוג? (צילום: Matt Jelonek/WireImage/Getty images)

איפה בובספוג? (צילום: Matt Jelonek/WireImage/Getty images/AFP)

בתצוגה של המעצב דוסקיי שנערכה בסידני הוצגו מספר סטים של מצופים קטנים לזרועות ועליהם הדפסים זהים לאלה שעל בגדי הים. באופן מפתיע זה נראה הרבה פחות מוזר ממה שזה נשמע, מאחר והפרופורציות של המצופים שיצר שונות לחלוטין מאלו שאנחנו רגילים לראות על ילדים קטנים. מצופי המבוגרים דקים, צרים ועדינים בהרבה, מה שמעלה את השאלה האם הם בכלל יכולים להועיל במצב של סכנת טביעה.

למרות הפופולריות של הלייבל, שידוע כחביב על כמה מהבנות המשפיעות בעולם, ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, קרלי קלוס וליה מישל טרם נצפו על החוף עם המצופים החדשים. אבל היי, הקיץ רק התחיל. בינתיים המוצר זכה להרמת גבה מכיוון אתר "טין ווג": "בגדי שחיה אמורים להיות נוחים, וזוג מצופים מתנפחים סביב הזרוע זה לא בדיוק נוח", טוענת כתבת האופנה אייברי מטרה. "מצד שני יכול להיות שזה טרנד שאנחנו עוד לא מבינים עד הסוף".

בינתיים דוסקיי עדיין לא אישר לתקשורת אם המצופים אכן מיועדים למכירה, אבל למקרה שהטרנד הזה כן יתפוס בסוף, לאייברי יש המלצה חמה: "אנחנו מציעים לכם להיות אדוקים במיוחד כשאתם נמרחים בקרם הגנה״, היא מתריעה. "אם לא תיזהרו, תסיימו את החופשה שלכם עם שני סימני שיזוף מאוד משונים על הזרועות". יש לה נקודה.

 

A post shared by Duskii (@duskiiactive) on

 

A post shared by Duskii (@duskiiactive) on

צריך לשים לב לשיזוף (צילום: Matt Jelonek/WireImage/Getty images)

צריך לשים לב לשיזוף (צילום: Matt Jelonek/WireImage/Getty images/AFP)

קייט אפטון בלי מצופים (צילום: duskii)

קייט אפטון בלי מצופים (צילום: duskii)


 

A post shared by Duskii (@duskiiactive) on

 

A post shared by Duskii (@duskiiactive) on

השאירו תגובה

 

  • איזה פרצוף חמוץ יש לדוגמניות של המצופים. כאילו: "אל תסתכלו עלי, פאדיחה נוראית להסתובב עם זה"

    מאת: רן |‏ 22 במאי 2017 | 16:53