עניין של גיישה: השמלה הכי נוחה היא גם סופר-טרנדית

לא הרבה פעמים יש לנו הזדמנות לאמץ טרנדים מהשטיח האדום ולייבא אותם אל חיינו הארציים. מקרה נדיר שכזה מגיע עכשיו, בחסות שמלות הקימונו שהולכות ותופסות תאוצה בקרב הכוכבות. להיראות מיליון דולר ולהרגיש בחלוק הביתי

מאת  | ‏ 20 מאי 2017

פתאום מתחשק לנו סושי (צילום: אינסטגרם, zara)

פתאום מתחשק לנו סושי (צילום: אינסטגרם, zara)

למרבה הצער, לא כל אאוטפיט שהסלבס מאמצות לליבן הוא כזה שגם אנחנו יכולות ליישם. בהרבה מקרים מדובר בתלבושות מוגזמות, לא פרקטיות או כאלה שיראו תלושות לחלוטין מחוץ לקונטקסט של השטיח האדום. למרות זאת, מדי פעם הן נותנות גם לנו תקווה, ומאששות טרנדים שעם פרשנות נכונה יכולים להתאים אפילו ליום עבודה של אנשים אמיתיים. הפעם מדובר בפריט שמגלם בתוכו את השילוב המושלם בין ליטוש, נשיות ונוחות מקסימלית – שמלת הקימונו.

כבר בשנה שעברה התחלנו לראות את הניצנים, אבל את גל שמלות הקימונו הנוכחי התחיל המותג אטיקו של נסיכות הסטריט-סטייל גילדה אמברוסיו וג'ורג'יה טורדיני, שמחזיק אחריו עדר של פאשניסטות נאמנות. בקולקציה שלו אפשר למצוא לא מעט שמלות כאלה, מעוטרות במרקמים, הדפסים, חרוזים ורקמות צבעוניות. את אחת מהן לבשה דוגמנית המידות הגדולות קנדיס האפין למסיבת קדם המט גאלה של ווג, וגרפה לא מעט שבחים על הלוק המוצלח והדיוק בפרטים.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on


גם ריהאנה בחרה בגזרת המעטפת, ושילבה אותה עם טרנד הפיג'מה שממשיך להתחזק. עם שמלת המשי של פראדה שלבשה למסיבת האפטר פארטי של אותה הגאלה ממש היא שילבה חגורות עור מנוחש בצבעוניות בוהקת, משקפי שמש אוברסייז של גוצ'י ונעליים פרוותיות שתאמו למכפלת השרוולים. קלואי קרדשיאן לבשה פריט דומה, שמשלב בין חליפה לחלוק, ליום סידורים ברחבי העיר וקייט מוס הלכה על גרסת הגלאם בשמלת קטיפה ארוכה בגוון נייבי עמוק איתה הגיעה לאירוע צדקה השנתי של ארגון amfAR.

הגרסאות והפרשנויות לשמלת הקימונו בלתי נגמרות, החל מבתי האופנה היוקרתיים ועד לסניף זארה הקרוב לביתכן. ממשי ועד כותנה, מקטיפה ועד פאייטים, אפשר למצוא כאלה צבעוניות או חלקות, מודפסות או רקומות ולקבוע באמצעותן טון קז'ואלי או נוצץ בהתאם למראה הכללי. הן נראות נהדר לצד נעלי עקב אבל גם עם כפכפי סליידר או מיולס שטוחים ויכולות לצלוח בקלות את המעבר מלוק בוקר ללוק של ערב בכמה שינויי אקססוריז פשוטים. למיטיבות לכת  מומלץ לשלב את שמלת הקימונו מעל ג'ינס סקיני, במראה שמשלב תחכום ופשטות בו זמנית. 

 

A post shared by Candice Huffine (@candicehuffine) on

 

A post shared by I LOVE FASHION (@trendcast101) on

 

A post shared by ATTICO (@the_attico) on

 

A post shared by The Style Doctor (@thestyledr) on

 

A post shared by Kisanstore (@kisanstore) on

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

 

A post shared by AYR (@ayr) on

 

A post shared by ermarolla (@ermarolla) on

 

A post shared by ZARA Official (@zara) on

השאירו תגובה