קלאב מד: הטי-שירט שמטריפה את תל אביב

אם יש פריט אחד שמשותף לכל חובבי האופנה המקומיים הוא ללא ספק החולצה המודפסת של המעצבות דפנה פילוסוף, נועה גור ונוי גוז למותג TRES. אחרי שהוצגה בשבוע האופנה גינדי תל אביב וקיבלה אינספור תגובות נלהבות, החליטו בנות הלייבל לענות על צרכי הקהל ולייצר אותה באופן מסחרי. אל תתפלאו אם לחברים הכי טובים שלכם כבר יש אותה

מאת  | ‏ 17 מאי 2017

Le Club Tel Aviv של TRES. הכי פופולרית בעיר (צילום: מירב בן לולו)

Le Club Tel Aviv של TRES. הכי פופולרית בעיר (צילום: מירב בן לולו)

בדרך כלל כשפריט לבוש או אקססורי מגיעים למעמד קאלט זה קורה בזכות מערך יח"צ משומן היטב שיודע לסמן את מובילי הדעה שיגרמו לקהל להיסחף אחריהם. האיט-אייטם של הרגע נשלח אליהם, הם בתמורה מצטלמים איתו וכך הופכים אותו בין לילה למצרך מבוקש. כולם כבר מכירים את השטיק, מודעים לבעיית השקיפות אך ממשיכים לשחק את המשחק, עושים לייק ורצים לרכוש.

לכן דווקא באקלים השיווקי של היום, מפתיע (ובעיקר מסעיר) הטירוף סביב הטי-שירט של המותג המקומי TRES. במעט זמן ובלי יחסי ציבור, התפתח באופן אורגני (ומאוד אולד סקול) הייפ רציני סביב החולצה שהוצגה לראשונה בשבוע האופנה גינדי תל אביב האחרון, ושהיוותה את סיפור המסגרת של קולקציית הקיץ של הלייבל.

הטי-שירט בבכורה בשבוע האופנה האחרון (צילום: פרדי מולי)

הטי-שירט בבכורה בשבוע האופנה האחרון (צילום: פרדי מולי)

החולצה, שמגיעה בלבן, אפור מלאנג' וכחול נייבי ועולה 150 שקלים באתר ובסטודיו המותג הועלתה ראשונה למסלול באנסמבל שכלל מכנסיים לבנים מחויטים ורחבים, תיק עור ענק בצבע אבן וסליפרס מחודדות מבית Vas & Crafts. עם כיתוב Le Club Tel Aviv, היא הצליחה לזקק באופן מושלם את רוח הקולקציה שעיצבו דפנה פילוסוף, נועה גור ונוי גוז – ריזורט יומיומי, אבל סופר מתוחכם.

"רצינו לעשות כבוד לתל אביב ולהפוך אותה לעיר נופש אמיתית כמו ניס או מרסיי" מספרת גוז. "הרי לא צריך לטוס בשביל השמש והים שיש לנו פה. בעולם מושלם, הנופש נמצא בעיר המגורים שלך".

אסתר רדא לבשה אותה אתמול בתכנית החדשה שלה ב"כאן" (צילום: אביב כפיר)

אסתר רדא לבשה אותה אתמול בתכנית החדשה שלה ב"כאן" (צילום: אביב כפיר)

מסתבר שההצלחה המסחרית של החולצה הפתיעה גם את שלוש המעצבות, שמעולם לא עיצבו טי-שירטס, וחשבו שזה יהיה קטע חד פעמי לתצוגה. "ייצרנו אותה רק למסלול וידענו שאניה מרטירוסוב היא זו שצריכה ללבוש אותה. אבל מיד לאחר מכן, מירב בן לולו, הצלמת שצילמה לנו את הקמפיין החדש, הייתה צריכה ללכת לחתונה וכל מה שהיא רצתה זה את החולצה הזו. ישר אחרי התצוגה היא העלתה תמונה שלה לאינסטגרם ומאז לא הפסקנו לקבל פניות לגביה – מהארץ ומחו"ל. אז הבנו שאנחנו צריכות להתחיל לייצר את החולצה לנשים וגברים".

אבל מה שאולי הפתיע את המעצבות יותר מכל זה האהדה מצד הקהל התל אביבי. "לא חשבנו שתל אביביים ילכו עם חולצה שהכיתוב Tel Aviv מתנוסס עליה. אבל הנה, הם הולכים איתה וזה פשוט כיף". בינתיים הן כבר הספיקו לשלוח אותה גם לקונים מפריז ולונדון, והיא אפילו עשתה אתמול את בכורתה הטלוויזיונית על אסתר רדא, בתכנית הפתיחה של "מועדון תרבות" בכאן, תאגיד השידור הישראלי. אז תניחו לקורבנות האופנה להמשיך לרכוש את הטי-שירט של גוצ'י ב-2,250 שקלים, אנחנו נבלה בקלאב תל אביב. 

הדוגמנית אניה מרטירוסוב לקחה את החולצה מהמסלול לרחוב (צילום: אינסטגרם anyamartirosov)

הדוגמנית אניה מרטירוסוב לקחה את החולצה מהמסלול לרחוב (צילום: אינסטגרם anyamartirosov)


 

A post shared by Shoez Web Store (@shoezwebstore) on

 

A post shared by Naama Barkan (@naamabarkan) on

 

A post shared by Gil Renov (@gil_renov) on

השאירו תגובה

 

  • רעש על מאומה

    מאת: כ.ה. |‏ 18 במאי 2017 | 11:42
  • המשפט האחרון מעולה – "תניחו לקורבנות האופנה" – כאילו מי שלובש טי שירט שעולה 150 ש"ח רק בגלל הכיתוב…הוא לא קורבן אופנה…

    מאת: טקסס |‏ 18 במאי 2017 | 07:59
  • מה?????????????????????????????????????????

    מאת: אוקיי |‏ 18 במאי 2017 | 03:03