הסניקרס של נייקי שגרמו לאיט גירלז להתאהב מחדש

העובדה שהסניקרס פה כדי להישאר אינה חדשה, אבל דווקא נעלי ההתעמלות של נייקי הפתיעו אותנו כשהפכו להיות המאסט הב של כל הפאשניסטות. אם בעבר ה"נייקי אייר" היו נחלתם של הרצים ואוהבי הספורט ששילבו אותם עם חולצות ריצה ושורטס, אז עכשיו הן הנעליים הנכונות של תעשיית האופנה שמשלבות איתן שמלות ערב וחליפות מחויטות

מאת  | ‏ 30 אפריל 2017

הסניקרס המדוברות הבאות (צילום: אינסטגרם)

הסניקרס המדוברות הבאות (צילום: אינסטגרם)

הסניקרס לגמרי טרפו את הקלפים האופנתיים בשנים האחרונות. ברגע אחד, עם הנעל הספורטיבית הנכונה, כל אאוטפיט הופך לקז׳ואלי ולא מתאמץ, ולוקים שכבר נחרשו מקבלים טוויסט עדכני. אבל כדי שהעניין ימשיך לרגש, צריך להתחדש גם בסניקרס. עכשיו כנראה הגיע הזמן של הפאשניסטות לרחף באוויר. קבלו את ׳נייקי אייר ווייפורמקס׳, הנעל בעל הסוליה השקופה והמרחפת.

הרעיון מאחורי נעליי הווייפורמקס הוא שהסוליה מדמה כריות אויר, והתחושה, לאצנים עבורם היא הונדסה, היא של ריצה על אוויר. בעולם האופנה הבינו שהנעל מתאימה לרוב האאוטפיטים ואימצו אותה ללוקים מעניינים שממש לא קשורים לעולם הריצה. בלוגריות רבות הבינו שאפשר גם סתם לשוטט או לנוח, עם שמלות סליפ, מכנסי עור, חליפות מחויטות ושמלות ערב מורכבות. 

כפי שניתן לראות ברשתות החברתיות האיט גירלז אימצו את הנעל ומשלבות אותה עם מכנסי עור, עם שמלות ערב, עם חליפות מחויטות וכמובן ג'ינסים וסוויטשירטים. אין מה לומר, הנעל עובדת טוב כשהיא באה במגע עם קז'ואל, אבל עובדת אפילו עוד יותר טוב עם חליפה מחויטת או שמלת ערב מאד פיין – שיחד עפ הלוק הספורטיבי שלה יוצרת לוק סופר קול.

הנייקי אייר קיימות כבר משנת 1987, ושומרות על פופולאריות גבוהה. בניינטיז פגשנו לראשונה את הנעליים עם כריות האויר שהיו יקרות יותר מהיתר והפכו לסמל סטטוס. לכל מי חשב שיש פה עוד רצון לחזור לטרנד הניינטיז, תדעו שלא זו הכוונה. סגן נשיא נייקי, ברט הולטס, מסביר בראיון לאתר WWD כי ממש לא מדובר ברטרו. ״אנחנו לא מסתכלים אחורה,״ הוא מבהיר, ״העיצוב הזה הוא העתיד של אייר מקס״. נראה שדבר אחד נשאר: גם בהווה וגם בעתיד הנעל לא זולה, ותעלה לכל מי שרוצה להרים לאאוטפיט שלו ולהצעיד אותו על אוויר בסביבות ה-700 שקלים.

 

A post shared by Laurel Pantin (@lapantin) on

 

A post shared by nicole wong 〰 (@tokyo_to) on

 

A post shared by Marta Pozzan (@martapozzan) on

 

A post shared by Siffat Haider (@icingandglitter) on

 

A post shared by Christian (@8graphisme) on

 

A post shared by Jessie Bush (@wethepeoplestyle) on

 

השאירו תגובה

 

  • נייקי אייר וייפורמקס עולות 1200 שקל, לא 700

    מאת: אנונימי |‏ 1 במאי 2017 | 17:01
  • הסניקרס של נייקי מהממות והצבע הלבן מתאים להכול. שאפו לנייקי.

    מאת: איריס |‏ 1 במאי 2017 | 11:45
  • נייקי קורטז הרבה יותר יפות

    מאת: דור |‏ 1 במאי 2017 | 10:02