לצאת מהאיזון: עגילי סטייטמנט הם המאסט של העונה

עגילים קטנים וחמודים זה תמיד כיף, אבל העונה אי אפשר להתעלם מנוכחותם של עגילי הסטייטמנט הענקיים המפנים את מלוא תשומת הלב אל אזור הפנים והכתפיים. הם אמנם קצת כבדים, קצת צעקניים וקצת פרועים, אבל היי, חיים ומתלבשים רק פעם אחת

מאת  | ‏ 30 אפריל 2017

עגילי הענק של פרואנזה סקולר. המאסט של העונה (צילום: JP Yim/Getty Images for New York Fashion Week)

עגילי הענק של פרואנזה סקולר. המאסט של העונה (צילום: JP Yim/Getty Images for New York Fashion Week)

עם כל הכבוד לעגילי יהלום בוהקים, חישוקי זהב בינוניים והליקסים קטנים במעלה האפרכסת, יש ז'אנר אחר ומרגש שיש לסבר לכבודו את האוזן – כל מה שגדול, צבעוני, בולט ופרוע מקבל העונה מקום של כבוד, כזו שאולי מכביד מעט על האיזון הכללי, אבל מושכת את כל תשומת הלב לאזור הכתפיים והפנים.

זה התחיל בשבועות האופנה של אביב/קיץ 2017. לזארו הרננדז וג'ק מקולואו, צמד המעצבים מאחורי פרואנזה סקולר, שילבו בקולקציה הצבעונית והאולטרה גיאומטרית שלהם עגילי מתכת שטוחים ומתנדנדים במראה חוליות בעלי חיים, ויצרו, כמעט מבלי לשים לב, טרנד אוונגרדי שחלחל במהרה אל עבר מותגים אחרים וקטנים יותר.

 

A post shared by LOEWE (@loewe) on

בדומה לפרואנזה סקולר, גם לג'ונתן וו אנדרסון ניתן להעניק את הקרדיט על המראה החדש והאמנותי הזה. הן במותג הנושא את שמו והן בבית האופנה הספרדי לואה (לו הוא משמש כמנהל אמנותי), אנדרסון יצר עגילי ענק בסגנון פרימיטיביסטי הדורשים אומץ ועמידה ישרה.

אבל לכל אלו שלא רוצות לעשות פסל או תמונה לתכשיטים שלהן, יש עוד מגוון רחב של אפשרויות בגזרת עגילי הסטייטמנט החדשים. חובבות הפרנזים וודאי יתאהבו בעגילים הארוכים של סופי ביוהאיי המשלבים חצי עיגול הנצמד לתנוך וחוטים ארוכים היוצאים ממנו ומגיעים כמעט עד הכתפיים. בחורות מינימליסטיות יותר ייקשרו יותר לעגילים הפיסוליים בזהב וכסף של המעצבת הצרפתייה שרלוט שסנה, הנכרכים סביב האוזן באופן כמעט בלתי אפשרי.

 

A post shared by Sophie Buhai (@sophiebuhai) on

אי אפשר לדבר על המראה החדש, שהוא מוגזם בהווייתו, מבלי לדון במחוזות האקסטרים ששני בתי אופנה ספציפיים הגיעו אליהם. קייט ולורה מולאבי לבית רודארטה העלו אל המסלול תכשיט שהוא הלחם בין עגילים לשרשרת, בעוד שבדלפוזו העמיסו על הדוגמניות עגילי פרחים אקסטרווגנטיים שנראו כמו שיעור באמנות.

כמו בכל טרנד שמתחיל גבוה בעולמות הקוטור וה-Net a Porter, גם לעגילים המדוברים יש וורסיות נגישות ו"עממיות" יותר. קפיצה קטנה לקניון הקרוב לביתכן (או לאתרי השופינג המקוונים) יאפשרו לכן להתנסות במראה המאתגר הזה במחירים קטנים, ולהחליט בעצמכן – האם ללכת על איזון מושלם או לבחור באוזן אחת שתישא את כובד המשקל.   

אקסטרים מדי. העגילים של דלפוזו (צילום: Fernanda Calfat/Getty Images)

אקסטרים מדי. העגילים של דלפוזו (צילום: Fernanda Calfat/Getty Images)

אלו עגילים? זו שרשרת? זה ההלחם של רודארטה (צילום: New York City.  JP Yim/Getty Images for New York Fashion Week)

אלו עגילים? זו שרשרת? זה ההלחם של רודארטה (צילום: New York City. JP Yim/Getty Images for New York Fashion Week)


 

A post shared by George Angelis (@shotbygio) on

 

A post shared by Lizzie Fortunato (@lfjewels) on

 

A post shared by Bona Drag (@bona_drag) on

 

A post shared by JW ANDERSON (@jw_anderson) on

 

A post shared by Stella McCartney (@stellamccartney) on

 

A post shared by Rebecca de Ravenel (@rderavenel) on

 

A post shared by KENZO (@kenzo) on

 

A post shared by mytheresa.com (@mytheresa.com) on

השאירו תגובה

 

  • מכוער להפליא

    מאת: אחת |‏ 1 במאי 2017 | 11:05
  • שמתי לב שבהרבה כתבות שלכם אתם מציגים טרנדים מעולם האופנה והאקססוריס ומציגים מעצבים ובתי אופנה מחו"ל. חשוב לציין שבארץ יש מעצבים רבים ומוכשרים שעונים על אותם הטרנדים והחשיבות בלהציג מעצבים כחול לבן היא עצומה.. לתשומת לבכם

    מאת: אדווה |‏ 30 באפריל 2017 | 22:45