לוגומאניה: החגורה של גוצ'י שסחפה את העולם
2016 הייתה ללא ספק השנה של גוצ'י. כולם רצו קצת מהטאץ' הקסום של אלסנדרו מיקלה, רק שהמחיר עמד בדרך. אבל סמכו על הפאשניסטות הגדולות שיימצאו פתרון מושלם – חגורת עור קטנה וצנועה עם לוגו המותג, שמשדרגת כל לוק בשנייה. קנדל ג'נר, אלכסה צ'אנג (ובערך כל בלוגרית על הפלנטה) כבר אימצו
לעולם האופנה יש יחס אמביוולנטי ללוגואים. מצד אחד, ברור כי הלוגואים של בתי האופנה היוקרתיים מהווים סמל סטטוס עבור הקהל הפאשניסטי. מצד שני, למי שמצליחה להפיל מהרגליים בלוקים נקיים ללא שימוש ליטרלי בלוגואים שכאלו, שמור מקום של כבוד בהיכל תהילה אקסקלוסיבי.
לפחות פעם בעונה יש פריט או שניים שמצליחים למרוד בחוקי המשחק המקובלים, פריטים שזועקים את מקורם אך עדיין מאומצים בחום על ידי מיטב מובילות הדעה האופנתיות. אם צריך לשים את האצבע על פריט שהצליח לעשות זאת בשנה האחרונה, הרי שללא ספק מדובר בחגורה של גוצ'י, זאת שנושאת בגאון על אבזמה את אותיות הלוגו GG .
כמו כל פריט טרנדי שכובש את הרשתות בסערה, גם הסלבריטאיות הגדולות מיהרו לאמץ את החגורה המדוברת. "בהתחלה ראינו את חגורת הלוגו של המותג מופיעה ללא הרף בפיד האינסטגרם", מצביעה אמיליה מאדן מהאתר Who What Wear, "אבל הפייבוריט של הבלוגריות קיבל רוח מחודשת כפריט מאסט בקרב הסלבס".
רשימת הסלבריטאיות שתועדו עם החגורה בתקופה האחרונה היא ארוכה במיוחד, וכוללת שמות כמו קנדל ג'נר, מירנדה קר, אלכסה צ'אנג ודקוטה ג'ונסון. במקרה שלהן, החגורה משמשת כעוגן למדי האוף-דיוטי של המפורסמות, הכוללים מכנסי ג'ינס, טי-שירט איכותית במיוחד ומגפונים.
כידוע, ההייפ הנוכחי סביב בית האופנה גוצ'י כבר הביא לתור זהב של לא מעט פריטים. בין שמדובר בחצאית הפליסה המטאלית של בית האופנה האיטלקי, או כפכפי "הסבא" הפרוותיות, הנוכחות של המותג היא בגדר היסטריה. במקרה של החגורה, המחיר היחסית נגיש שלה (כ-1,600 שקלים לפריט גוצ'י אותנטי) הופך אותה לאקססורי די ריאלי עבור נשים שחייבות מותג נחשב בארון.
מעבר למחיר, מדובר בפריט סופר ורסטילי שמשדרג בקלות כל לוק. השידוך הטבעי שלו הוא למכנסי ג'ינס, אבל כפי שניתן לראות משלל הווריאציות שחורכות את הרשת הוא מתאים גם ללוקים מחויטים יותר, ואפילו ניתן ללבישה מעל שמלות ומעילים.
יש לציין שהחגורה מגיעה במספר דגמים, עוד פלוס שהופך את הפריט הזה לשימושי במיוחד. רצועות דקות או עבות, וגדלים שונים של הלוגו הופכים את החגורה לאטרקטיבית במיוחד עבור פאשניסטות מינימליסטיות ואקסטרווגנטיות כאחד.
מי שמעוניינת בגרסת האקסטרים של הטרנד מוזמנת להתאהב בחגורת האוברסייז הכוללת רצועת עור עבה במיוחד ולוגו גדול המעוטר בפנינים. המחיר, בהתאם, גבוה במיוחד, ומי שמעוניינת לרכוש את החגורה המדוברת, תאלץ להיפרד מסכום של קרוב ל-4000 שקלים. נו ביג דיל.
such an ugly belt even for free i wont wear it
מאת: ilana | 4 בינואר 2017 | 22:17איזה עדר טיפש…אנושות..
מאת: מאי | 20 בדצמבר 2016 | 22:49אין לי מיליםםםם… הכי שיק בעולם!!!
מאת: ספיר | 20 בדצמבר 2016 | 22:47