האם סולאנג' מנצחת את ביונסה בקרב על הסטייל?

האחות הקטנה של קווין בי חורכת את השטיח האדום, קרי וושינגטון ממשיכה בקו הפיפטיזי המתקתק שלה, אלכסה צ'אנג הפילה אותנו מהכסא, ריס ווית'רספון באחת השמלות הנוראיות שראינו, האלי ברי מעציבה אותנו ממש וחכו שתראו את סלמה האייק. כל המתלבשות הטובות (ובעיקר) הרעות של השבוע

מאת  | ‏ 26 נובמבר 2015
קרי, סולאנג' ואליזבת. המתלבשות הטובות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

קרי, סולאנג' ואליזבת. המתלבשות הטובות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

סולאנג' נואלס, אירוע "100 שנים: הסרט שלעולם לא תראו", אל.איי
שמלה של Milly, אקססוריז של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הגיע הזמן להודות בזה – במשפחת נואלס יש את האחות שמגלגלת מיליארדים ויש את זו שיודעת איך להתלבש, וזה בסדר כל עוד כל אחת יודעת את מקומה. האחות הקטנה של ביונסה היא אולי הבחורה היחידה שיכולה ללבוש צבע בעייתי כמו הכתום הנ"ל ולצאת מזה בשלום מרהיב. תוסיפו לזה את שרוולי הפעמון המפוארים, הכתפיים החשופות, הצמות בשיער והאקססוריז המדויקים, וקיבלתם את אחד הלוקים היותר משובחים של סולאנג', שיכולה (וצריכה) ללמד את קווין בי כמה דברים על סטייל.

אליזבת אולסן, מסיבת עיתונאים לכבוד טקס פרסי הסרטים העצמאיים, הוליווד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד אחות קטנה שעושה כבוד למשפחה היא אליזבת אולסן. בחליפה לבנה, מחויטת ומינימליסטית היא נראית פשוט נפלא. אמנם המקורות שלנו עדיין לא הצליחו לפצח מי עומד מאחורי החליפה היפה הזו, אבל אם היינו צריכים להמר, היינו אומרים שמדובר ב-The Row, המותג השווה להחריד של מרי קייט ואשלי. הגזרה המתוחכמת, ההתייחסות לפרטים הקטנים והניקיון של המראה כולו מוכיח כי כל בנות משפחת אולסן פשוט יודעות את העבודה.

קרי וושינגטון, מסיבה של WWD, אל.איי
טופ וחצאית של
Saloni, נעליים של ניקולאס קירקווד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קרי וושינגטון ממשיכה בקו הפיפטיזי שלה על השטיח האדום – שמלות קוקטיות, נשיות ונוסטלגיות שמחמיאות לגוף ומקנות לוושינגטון מראה על-זמני. אז אמנם מדובר בטופ וחצאית, אבל היי, אם זה נראה כמו שמלה, אנחנו קוראים לזה שמלה. בעיקר אהבנו את משחק הפסים והפפיון בחלק העליון שהוא בהחלט מקסים, אבל השידוך עם הנעליים בשחור ולבן הוא בלתי נסלח. אז בואו נתעלם מהן ופשוט נבהה עוד קצת במה שקורה בחלק העליון של התמונה.

קירסטין דאנסט, טקס פרסי הספרות של Pen Center, אל.איי
טופ וחצאית של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מלכת האינדי, קירסטין דאנסט, הפכה גם היא (כמו כל תעשיית האופנה בערך) לשבויה בקסמו של אלסנדרו מיקלה, המעצב החדש של גוצ'י. הצבעוניות החזקה, הפרינטים הדרמטיים, הניחוח הוינטג'י, לעתים זה עשוי באופן מוגזם ולפעמים זה מקסים, כמו במקרה של דאנסט. אמנם האאוטפיט נראה קצת כמו ציורי אשליה אופטית שהיו בסוף מעריב לילדים, אבל היי, היה השבוע מחסור במתלבשות טובות.

אלכסה צ'אנג, טקס פרסי האופנה הבריטיים, לונדון
שמלה של ארדם, נעליים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות כי כבר פרסמנו את הלוק הזה בסיקור טקס פרסי האופנה הבריטיים שהתקיים השבוע, אבל הרגשנו שיש צורך לעצור ולהעמיק שוב באאוטפיט המושלם הזה. ככל הנראה רק מישהי כצ'אנג, יחד עם מעצב מיוחד כארדם, יכולים לגרום לבד של ספה להיראות כמו הדבר הכי שיקי ביקום כולו. אבל לא מדובר רק בטקסטיל, אלא המכלול כולו העומד מאחורי המאסטר-פיס הזה של בגד: הגזרה, שמצליחה להיות היסטורית והכי עכשוויות בו זמנית, התפירה ההוט-קוטורית במיוחד לממדיה הצנומים של צ'אנג, והחוכמה לקחת משהו שנראה בדמיון כמו תלבושת תקופתית לא מוצלחת, לבגד שכל אחת תרצה ללבוש. בקיצור אם זה לא היה מובן עד כה – מדובר פחות או יותר בשמלת החלומות.

המתלבשות הרעות:

ריס ווית'רספון, גאלת בייבי2בייבי, אל.איי
שמלה של
ג'יאמבטיסטה ואלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אתם אולי יכולים להוציא את הנערה מדרום ארה"ב ולקחת אותה להוליווד, אבל החיבה שלה לקרינולינות א-לה "חלף עם הרוח" תמשיך, לא משנה מיקומה הגיאוגרפי. רק חבל שריס בחרה בגרסא שהיא גם מכוערת נורא וגם לא מחמיאה בשום קנה מידה.

האלי ברי, אירוע "LOVE IS ON"של רבלון, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יום אחד, לא רחוק מאוד, נוכל לספר איך פעם הייתה האלי ברי האישה הכי מרשימה בהוליווד. היום לצערנו, זה כבר לא המקרה. היא כבר כמעט ולא משחקת, יש לה בעיות בבית והיא גידלה שיער ארוך(!) כל זה בא לידי ביטוי על השטיח האדום, כמו במקרה הזה – השמלה נראתה כאילו ברי קנתה אותה כשעשתה סיבוב בקניון עם החמה (לשעבר), האבו-עגלה והפוני בשיער נראים כאילו עוד שניה מפילים אותה מטה והעגילים נראים כאילו עוד שנייה דוקרים אותה בצוואר. מזל שהיא עדיין נראית טוב, לא משנה מה היא לובשת.

קייט בקינסייל, טקס פרסי התיאטרון הבריטי, לונדון
שמלה של אלברטה פארטי קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון שכשמבקרים בארמונות מהמאה ה-17 באירופה אי אפשר שלא להשתאות מהארכיטקטורה החיצונית והפנימית שלהם? אז יש מי שלקחה את זה צעד אחד יותר מדי, וקוראים לה קייט בקינסייל. לכבוד טקס פרסי התיאטרון הבריטי שהתקיים השבוע בלונדון, היא החליטה לדפוק את ההופעה הכי דרמטית במקום, עם שמלה בפרינט רוקוקו כאילו הופשט עכשיו מוורסאיי. מרי אנטואנט מתהפכת בקברה.

ג'יידה פינקט סמית', פרמיירת "זעזוע מוח", אל.איי
שמלה של זוהיר מוראד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בעיקרון, אם הפאייטים הלבנים והבאמת יפהפיים היו ממשיכים ממש עוד קצת על אזור החזה והחלציים, רוב הסיכויים שגברת סמית' הייתה מגיעה למתלבשות הטובות. השמלות המפוארות של זוהיר מוראד הן נסיכותיות וחלומיות, אבל נמצאות גם על הגבול הדק של הטראש, וסמית' חצתה בדיוק אותו. וויל עצמו נראה די מבסוט, אז סחטיין על שניכם.

סלמה האייק, טקס פרסי התיאטרון הבריטי, לונדון
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שמרנו את הרע ביותר אל הסוף, כי אם הגעתם עד לפה – ראו זאת כמתנה מאתנו אליכם. סלמה האייק, האישה והאגדה, בשמלה לבנה של אלכסנדר מקווין שהיא פשוט הייתה חייבת להיכנס אליה, לא משנה מה. אז אמנם היא אכן יושבת מעולה עליה בכל מקום שהוא לא החזה שלה, אבל אז מגיע אזור המחשוף וגורם לנו לתהות האם כוח הכבידה הוא המצאה פיזיקלית שלא חלה על שחקניות לטיניות. בקצב הזה היא יכולה להצטלם להפקות "אופנה" באיטליה עם אביבית בר זוהר.  

קו המשווה:
אמבר הרד Vs. סוקי ווטרהאוס
אוברול של טמפרלי לונדון

אמבר או סוקי? מי תיקח בקרב הענקיות הזה? (צילום: גטי אימג'ס)

אמבר או סוקי? מי תיקח בקרב הענקיות הזה? (צילום: גטי אימג'ס)

הרי לכם מקרה "מי לבשה את זה טוב יותר" מהיפים שנראו פה לאחרונה. סוקי ווטרהאוס ואמבר הרד, שתיים מהנשים היותר יפות ובעלות טעם טוב בתעשיית הקולנוע והאופנה בעולם, חלקו את אותו המראה (כמעט) באוברול נוצץ של המעצבת אליס טמפרלי ללייבל "טמפרלי לונדון". את סוקי כבר היללנו בעבר על הבחירה בבגד הלא קונבנציונלי אך לוהט הזה, וכנראה אמבר הרד ראתה כי טוב, ולבשה את הגרסא המוזהבת שלו כשבועיים אחריה. אוקוורד, אך נסלח.

 

השאירו תגובה

 

  • לחלוטין לא מסכימה איתכם במקרה של האלי ברי. השיער נראה מצד אחד עשוי אך מצד שני לא מדי. נכון, העגילים פרח'יים. השמלה מאוד מחמיאה לה אבל הצבע רע לה ונבלע בגוןן עורה. אם הוא היה אדום יין או ירוק סלדין למשל זה היה מצוין. גם הנעליים צריכות להיות עם ניגודיות גדולה יותר לשמלה ועדיין- מפה ועד המתלבשת הגרועה ביותר יש מרחק.

    מאת: טבעונית שמחה |‏ 4 בדצמבר 2015 | 16:32
  • שטוחות שמות מחשופים עד הפופיק וזה ממש בסדר, אבל מישהי עם חזה גדול שמה מחשוף שהרבה הרבה יותר צנוע מהמחשופים המרובלים בהוליווד ואז פתאום זה בקנה מידה של אסון תהומי. צביעות לשמה. גם עם גריסטינה הנדריקס לא משנה מה היא תשים זה יהיה או חשוף מידי או חונק מידי… זה הקטע בחזרה גדול, גם מחשוף קטן נראה מחשוםי נורא… זה סך הכל חזה…. שיהיה בחוץ… לדעתי השמלה יושבת סוף על סלמה האייק והיא לא נראת טרשי. מחשוף לא שווה טראשי בהכרח.

    מאת: אורח |‏ 29 בנובמבר 2015 | 06:36
  • נראלי שכדאי שתתנו לנו לבחור תמיד כי אין לכם סטייל בכלל

    מאת: אני |‏ 27 בנובמבר 2015 | 03:12