מי לבשה את דיור טוב יותר: סופיה מצטנר או ג'ניפר לורנס?

הסינדרלה הישראלית ראש בראש עם נסיכת הוליווד, וגם: קים קרדישאן מתקשה להתלבש בתקופת ההריון, סלינה גומז חוגגת את כריסמס מוקדם מהרגיל, מיילי סיירוס צריכה לעשות חושבים ודיאן קרוגר מצילה את המצב, כמו תמיד. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 12 נובמבר 2015
סופיה וג'יי לואו (צילום: יח"צ דיור)

סופיה וג'יי לואו (צילום: יח"צ דיור)

המתלבשות הטובות:

קרי וושינגטון, ארוחת ערב "מגילת הזכויות" של ACLU, אל.איי
שמלה של בוס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

צריך להגיד את זה חלק וברור – קרי וושינגטון היא אחת המתלבשות המעניינות בהוליווד, ומצליחה, גם עם שמלה שחורה ולא מתיימרת, להיראות כמו כוכבת אמיתית. הכתפיים החשופות והגזרה הישרה והמחמיאה נראים פשוט נפלא על גופה הפטיט של וושינגטון, שנראית פה, יותר מתמיד, כמו אודרי הפבורן של 2015. ביג לייק.

דקוטה ג'ונסון, אירוע LACMA לאומנות+קולנוע, אל.איי
שמלה של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

גילוי נאות: אנחנו לא מצליחים להתגבר על הגירל קראש הרציני שיש לנו על מיס ג'ונסון הנאה, ולכן יכולים לסלוח לה גם כשהיא מפריזה באקססוריז. ראו ערך שמלת החרדל הזו של גוצ'י: היא יושבת במדויק, בעלת צבע מרענן ונראית נשית להפליא. רק הפפיון והפרח שעל הצוואר קצת מוגזמים ורצוי היה לוותר עליהם. אבל נעלים עין, כי בכל זאת, אהבה עיוורת.

קירנן שיפקה, גאלת מוזיאון גוגנהיים ודיור, ניו יורק
טוטאלוק דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כשאנחנו היינו בנות 16, לבשנו מכנסי דייגים וחולצות של הצופים, אבל בעולם אחר יש בנות 16 שלובשות שמלות נשף של דיור לגאלות מוזיאונים. למרות התהום המפרידה ביננו, אי אפשר שלא לפרגן לקירנן שיפקה על בחירה מדהימה בשמלה שמיימית שכל נסיכה הייתה שמחה ללבוש. אפילו בטי דרייפר הייתה מאשרת אותה.

דיאן קרוגר, מסיבת 30 שנה לגילדת השחקנים, אל.איי
שמלה של מוניק לולייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הבה נספר לכם סוד השמור לעורכי מדורי מתלבשות למיניהם: כשאין מספיק טובות כדי להרכיב רשימה שלמה, בודקים מה שלום דיאן קרוגר והאם הייתה באירוע כלשהו באותו השבוע. הרי דיאן לעד תהיה מתלבשת מסקרנת המושכת את תשומת לב חובבי האופנה, וב-95% מהמקרים היא גם תתפקד כמצטיינת השבועית. כמו כל בת אנוש היא גם לפעמים חוטאת, אבל אז היא מכפרת על כך עם לוק מושלם כמו זה הנ"ל, ומוכיחה כי אין מתלבשת טובה ממנה בכל הוליווד.

לופיטה ניונגו, טקס פרסי נשות השנה של מגזין גלאמור, ניו יורק
שמלה של ג'ייסון וו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לופיטה ניונגו סוגרת את רשימת הטובות של השבוע עם שמלה המגדירה את עולם האופנה העכשווי – בעלת מבנה ארכיטקטוני מורכב אך לביש, מחמיאה לקימורים מבלי לחשוף יותר מדי ומלאת צבע עמוק ומרגש. לופיטה נושאת את השמלה של ג'ייסון וו בגאווה ובנינוחות, ונראית נשית מאי פעם. התאהבנו.

המתלבשות הרעות:

קים קרדשיאן, אירוע LACMA לאומנות+קולנוע, אל.איי
אאוטפיט של ז'יבנשי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על אף המיליונים, השערוריות והניתוחים, קים קרדשיאן היא בת תמותה כמו כולנו, וגם היא נתקלת בבעיות יומיומיות, כמו איך לעזאזל להתלבש לערב כשאת בהריון מתקדם? הפתרון של קים הוא פשוט, אבל לא מספיק טוב. היא הרימה טלפון ל-BFF ריקרדו טישי וביקשה עזרה. הוא בתמורה (ולא כחבר מספיק טוב לטעמנו) סיפק לה שמלת וילון תחרה שחורה. אמנם הוא הציג אותה בתצוגה האחרונה של ז'יבנשי, אבל זה עדיין לא פותר אותו מעיצוב קלוקל ולא ידידותי למשתמשת. אנחנו במקום קימי היינו שוקלים מחדש את החברות המפוקפקת הזו.

מיילי סיירוס, גאלה 46 שנים לפרסי ונוגארד, אל.איי
אאוטפיט של אוליאנה סרג'נקו קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו דיאן קרוגר מלמעלה, גם על מיילי סיירוס אפשר לסמוך שתספק מנה מתאימה לרשימת המתלבשות השבועית, במתרס הרע כמובן. הרי איך אפשר לעבור לסדר היום כשמשוגעת הכפר של הוליווד לובשת פונפונים ואבני סברובסקי ונראית כמו ג'יני בבקבוק? אנחנו ממליצים לה לחזור על הבקבוק ממנו הגיחה ולחשוב קצת על מה שהשתבש בדרך.

אוליביה וויילד, אירוע "שולחנות עגולים" של ההוליווד ריפורטר, אל.איי
אאוטפיט של קייט ספייד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם אחרי הלוק האבסורדי של מיילי סיירוס קשה להגיד שאוליביה וויילד ממש כשלה פה, אבל אנחנו אומרים את זה בכל מקרה. אין הצדקה קיומית למה שוויילד לובשת כאן. יש לה הרי גוף מושלם, פנים יפהפיות ומספיק מעצבים שיעמדו בתור כדי להלביש אותה כמו שצריך, ולא כמו מתלמדת במשרד ממשלתי בשנת 2006. הפפיון, המכנסיים והנעליים האדומות המבצבצות – זה כל כך רע שזה קצת כואב.

סלינה גומז, טקס פרסי אשת השנה של מגזין גלאמור, ניו יורק
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

חג המולד הגיע מוקדם השנה, ועל האריזה חתומה סלינה גומז, שמאחלת לכולם חג שמח, מלא מתנות, שלג ודרישת שלום מהבעל, סנטה קלאוס.

ג'יג'י חדיד, אפטר פארטי של התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט, ניו יורק
בגד גוף של
House of CB, חצאית של סאלי לה-פואן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי סערת ההערות הפוגעניות על גופה של ג'יג'י חדיד, הסופרמודל החליטה ללכת עד הסוף עם ההוכחה כי יש לה את הגוף המושלם. מיד בתום התצוגה השנתית והגרנדיוזית של ויקטוריה'ס סיקרט, חדיד התייצבה על השטיח הוורוד של האפטר פארטי עם כמה חתיכות בד שנאספו להן יחד ומסתירות (בקושי רב) את מה שצריך להסתיר. זה היה יכול להיות כל כך הרבה יותר יפה וסקסי אם שסעי החצאית היו מסתיימים קצת יותר מטה, ואם החצי השני של החולצה לא היה נקרע בדרך. זה נראה כאילו חדיד נאבקה מאחורי הקלעים עם שאר הדוגמניות, וזה פתח ליותר מדי בדיחות ופנטזיות גבריות ששתיקתן יפה להן.

קו המשווה:
סופיה מצטנר Vs. ג'ניפר לורנס
שמלה של דיור קוטור

סופיה מול ג'ניפר. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: יח"צ דיור)

סופיה מול ג'ניפר. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: יח"צ דיור)

זה היה צפוי לקרות בסופו של דבר – ג'ניפר לורנס, השחקנית הכי רותחת בהוליווד והפרנזטורית של דיור, בקרב ענקיות מול סופיה מצטנר, הסינדרלה הרשמית של ישראל שפתחה (פעמיים) את תצוגות בית האופנה הצרפתי הנחשב. לורנס, שלובשת כמעט לכל שטיח אדום שמלה של דיור, הגיעה סוף סוף אל השמלה שעשתה את מצטנר מפורסמת – שמלת הכותונת הלבנה מתצוגת הקוטור לסתיו-חורף 2016. על המסלול סופיה התהלכה עם הגרסה השקפקפה והפרובוקטיבית יותר, בעוד שעל השטיח האדום הפריזאי של "משחקי הרעב: עורבני חקיין 2" לורנס הגיעה עם בטנה פנימית שהתמודדה בגבורה אל מול הפלאשים. עכשיו תורכם להחליט – מי לבשה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • זאת אופנה, ככה עושים את זה, היא לא צריכה ולא יכולה לכסות שום דבר כי זאת יצירת אומנות ואם אתן לא מסוגלות להתמודד עם פטמות עולם האופנה של 2015 לא בשבילכן.

    מאת: אורח |‏ 24 בנובמבר 2015 | 21:22
  • קים לובשת אוברול ומעל זה גקט. שום שמלה…

    מאת: אורח |‏ 20 בנובמבר 2015 | 11:47
  • בנות פאשן פורוורד – מה כל כך קשה בלטשטש קצת את החזה של סופיה?! לא צריך לגעת פוטושופ בשביל זה.
    היא בסך הכל ילדה בת 11 ואפשר לצפות שאתר אופנה ישראלי ישמור מעט על גופה ופרטיותה (אחרי שהצרפתים בדיור לא עשו זאת בשבילה).
    בבקשה תתקנו את העוול!

    מאת: אורח |‏ 15 בנובמבר 2015 | 10:58
  • אין לי שום ביקורת על סופיה עצמה שנראית ילדה מקסימה, אבל להציג על מסלול ילדה בת 14 בתחתונים ופטמות חשופות זה חולני. תוסיפו לזה את העובדה שזה כביכול המודל לדרך שבה בגד שמיועד לנשים בגירות "אמור" להיראות על הגוף. בואו תחזירו את הלשון פנימה ותנגבו את הריר חבורה של פדופילים שונאי נשים.

    מאת: אורח |‏ 15 בנובמבר 2015 | 10:12
  • הנה כל המעריצים של סופיה בפייסבוק:
    http://www.facebook.com/sofiamechetner
    וגם הם בדיוק חושבים ככה.

    מאת: marsarts01 |‏ 14 בנובמבר 2015 | 19:42
  • לפחות ג'ניפרס לורנס עם חזייה

    מאת: אורח |‏ 13 בנובמבר 2015 | 14:03