קארין מהאח הגדול: "אני אנטי פאשן, הכי לא טרנדית"

מתה על וינטג', לא לובשת עור בגלל המצפון, אוהבת את הסטייל של אלדד, שונאת שבנות הולכות עם כפכפים ומתרחקת מכל מה שטרנדי | רגע לפני גמר "האח הגדול", קפצנו לביקור בדירה של קארין זלאיט | היה שיקי

מאת  | ‏ 28 אוגוסט 2014

קארין זלאיט גרה בדירה תל אביבית, מטר מפארק הירקון. זלאיט, 27, במקור מגבעתיים, היא בת בכורה לאחות בת 25 ואח בן 22. אחרי שהות ממושכת באיטליה, קארין חזרה לארץ, ועברה לדירה מוארת ומלאת השראה. בין לבין היא קפצה לביקור בבית האח הגדול.

למה דווקא איטליה? מה משך אותך לעבור לשם?
"האהבה שלי לאופנה נובעת מהתשוקה שלי לאומנות. אני רואה באופנה דרך להביע את המצב רוח שלי, את האני שלי. החלום שלי היה ללמוד אומנות באוניברסיטה לאמנות יפה בונציה או פירנצה. לאחר שהורי שכנעו אותי שכנראה יהיה בלתי אפשרי להתפרנס מאומנות, בחרתי ללמוד אופנה במילאנו, בירת האופנה. את התואר עשיתי בבית ספר הגבוה לעיצוב אופנה ובד, IED. הרעיון היה לעשות שנה במילאנו, שנה פריז ושנה לונדון. ככה שאבקר בכל בירות האופנה. אך זמן קצר לאחר שנחתתי במילאנו הרגשתי בבית. מהר מאוד למדתי את השפה  והתחלתי להשתלב חברתית ומקצועית בעיר הגדולה. זכיתי בכל מיני תערוכות שנתנו לי את האופציה להתחיל לעבוד בתחום עוד לפני שסיימתי את הלימודים".

"עיצבתי תלבושות ללהקת רקדנים בינלאומית במשך שנה ובמקביל התקבלתי לסטאג׳ בן חצי שנה בדיזל. היית המעצבת בליין "דיזל בלאק גולד" במחלקת הגברים. לאחר שישה חודשים, הארט דיירקטור החליט שהוא רוצה שאשאר, חתמתי על חוזה לשנה והפכתי להיות העוזרת של המעצב הראשי, רוברטו לורנזי. למדתי ממנו המון, מהצעד הראשון שהוא בעצם מסע השראה – טיול בן שבוע באירופה בו אנחנו מחפשים השראה דרך תרבויות, ועד לבניית קולקציה שלמה שמוצגת בשבוע האופנה במילאנו".

"חייתי את החלום, פשוטו כמשמעו. היה לי את המשרד שלי, שנמצא בקמפוס שנקרא דיזל – עם עוד 750 עובדים. ארגנו לנו מסיבות בהן היו צריכים להתחפש או לעשות משהו קריאטיבי, היה שם חדר מוסיקה, חדר השראה, חדר כושר, מגרשי טניס, קוסמטיקאית ומסג׳יסט. עולם שכולו דיזל. לאחר קצת יותר משנתיים כמעצבת של הליין הגברי החלטתי שאני רוצה לשנות קצת אוירה ולעצב לליין של הנשים. קיבלתי את המשרה הנחשקת ולאחר שנה של עבודה מטורפת לגמרי החלטתי לחזור לארץ הקודש".

לחזור לארץ אחרי כל הטוב הזה?
"זה לא היה פשוט. החזרה שלי לארץ הייתה אחרי חצי שנה של התחבטויות, האם איטליה היא הבית שלי, או ישראל? חייתי באיטליה יותר משבע שנים, לכן השאלה הזו הייתה חייבת לעלות מתישהו. הבנתי שזה הזמן לנסות ולראות אם אני אמצא את עצמי בארץ, מבחינה מקצועית וחברתית. רציתי להיות קרובה למשפחה שמאוד חסרה לי. באותה תקופה בדיוק סיימתי קשר מאוד לא יציב שנמשך שנתיים וחצי, שאני בטוחה שגם זה היה פקטור שהשפיע על הרצון לחזור הביתה".

"במקביל, קיבלתי הצעה מהארץ שמאוד מצאה חן בעיני: להיות המעצבת הראשית בחברת סאקס. חזרתי, עבדתי בסאקס כארבעה חודשים עד שהחלטנו כי החוזה יופסק מפאת חילוקי דעות. שבועיים לאחר מכן נכנסתי לבית האח הגדול".

מה השראה עיצובית לבית
"אקלקטית עם נגיעות סוראליסטיות. הבית הקודם שלי באיטליה היה בסגנון גותי, לכן הפעם רציתי קצת לשנות, רציתי בית עם יותר צבעים. כשנכנסתי לדירה הזו שעוצבה על ידי סורנה כפיר, הבנתי שזה הבית שלי. את הדקורציה והעיצוב הסופי עשיתי בעצמי עוד לפני שהכנסתי את הארגזים לדירה, רציתי שהכל יהיה מוכן ומושלם ללילה הראשון שלי".


איך היית מגדירה את הסטייל שלך?
"מאוד אנטי פאשן, הכי לא טרנדית. אם היום כולם קונים לבן אני אלך עם אדום, אם כולם מדברים על פרינטים אני אקנה חלק. כשהמינימליזם שלט, לבשתי רומנטי, כשמצועצע קיטשי היה בכל מגזין אני לבשתי רק שחור, גותי. כשאני משנה את הסטייל שלי, אני רואה שאז כולם מתחילים בסטייל שאני כבר עברתי".

"בתור נערה הייתה שמה על כל אצבע לק אחר, אני מדברת על לפני עשר שנים, כולם חשבו שאני משוגעת. והנה היום כולן עושות את זה, ואני חזרתי ללק אדום או שחור. לפני שטסתי בפעם הראשונה לאיטליה החלטתי לקצץ חצי ראש והחצי השני היה ארוך. כולם הסתכלו עליי כאילו נפלתי מכוכב אחר, אבל הנה, עכשיו כולן כבר עושות את זה".

"מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד רציתי להיות שונה, אף פעם לא אהבתי את הרעיון שאת החולצה שאני לובשת יש בארון גם למישהי אחרת, לכן רוב הפעמים מצאתי דרך לשנות, לעצב מחדש או לחבר עם סטיילינג שונה כדי שהפריט לא יהיה מזוהה. לכן אם קניתי פריט באחד מהמותגים המוכרים, ולא בשוק וינטג׳ או חנות יד שנייה, לא היה מצב שלבשתי אותו כמו שהוא".

מה המדים שלך?
"שמלות. אני מאוד אוהבת את החופשיות שהגוף שלי מרגיש בתוך שמלה".

מה לעולם לא תלבשי?
"אין כזה דבר. אני לובשת הכל. אין משהו שאני יכולה להגיד שלא אלבש. גם דברים שחשבתי שלא, בסוף לבשתי. אני מאוד פתוחה בענייני אופנה ובגדים. אני אוהבת למתוח גבולות ולנסות שילובים וגזרות חדשות".

מה הפריט הכי חשוב שהכנסת למזוודה שהלכה איתך לבית "האח הגדול"?
"הדבר הראשון שהכנסתי למזוודה זוהי טי שירט של מרטין מרג'יאלה, שחורה עם פרנזים שמגיעים עד הרצפה. אני עושה ממנה בגד לבריכה כמו שהיא יכולה להפוך לשמלת ערב. פריט מדהים".


איזה פריט היה חסר לך בבית האח?

"חסרו לי התיקים. אני מאוד אוהבת לשלב תיקים בהופעה שלי. בגלל שהיינו בתוך בית זה היה גובל בפתאטיות אם הייתי מסתובבת עם תיק בין חדר השינה לסלון".

מה דעתך על הסטייל של אלדד?
"אני אוהבת את איך שאלדד מתלבש, נראה שנוח לו. הכי סקסי זה גבר שנוח לו עם עצמו. את המזוודה השנייה שנכנסה לו באמצע העונה אני ארגנתי לו, ונראה שהוא ממש מרוצה".

מה קנית ומעולם לא לבשת?
"וואו, יש לי בארון מלא דברים שלא לבשתי. למשל מכנס מודפס של ויויאן ווסטווד עם סגירה מאוד מעניינת וצבעים ממש יפים, אבל אני לא מצליחה לשלב אותו ככה שיספק אותי. היום שאני כבר לא לובשת עור, מבחינה מוסרית, יש לי סאמפלים של עיצובי עור שלי מדיזל בלאק גולד שעוד לא לבשתי, וגם לא אלבש. אבל יש לי רגשות עזים לפריטים האלה, לכן הם ישארו לעד בארון שלי".

טרנד אהוב?
"אין לי טרנד שאני אוהבת במיוחד. אני יכולה לומר איזה טרנד אני שונאת – טרנד של כפכפי הוויאנס. רק בארץ אפשר לראות בחורות יפות שלבושות היטב, אבל עם כפכפים. מגעיל".

מעצב אהוב?
"קשה לבחור אחד. יש לי כמה שהם מבחינתי באותה דרגה: ריק אוון, מרטין מרג׳יאלה, דמיר דומה, אן דמולמיסטר ומוגלר".

טיפ טיפוח שאת חייבת לשתף.
"אני משתמשת במוצרים נטולי sls זה מאוד חשוב, במיוחד לפנים. פעם בשבוע אני מורחת אמפולה של ויטמין e על הפנים. קונים את זה בחנויות טבע זה משמש כתוסף תזונה, אבל ישירות על הפנים זה עושה פלאים".

איך את מתארת את השופינג שלך?
"אני אף פעם לא מתכננת יום שופינג, כשמשהו תופס את תשומת ליבי אני עוצרת וקונה. אני לא מודדת כלום, רק נעליים. לכן הקניות שלי הן אקראיות, רק ככה אני מצליחה לקנות. כשאני הולכת במטרה לקנות, שום דבר לא מספק אותי. אני מעדיפה לקנות פריט אחד איכותי בעונה ולא 15 פריטים שחיי המדף שלהם והמחשבה העיצובית שלהם שווה כלום ואפס. לכן אני נגד זארה, H&M וכל המותגים האלה שעושים fast fashion. זו לא אופנה".

חנות שאת מוכנה לחלוק עם קוראי FF?
"יש חנות במרכז מילאנו שנקראת humana, חנות יד שנייה ו-וינטג׳ מטופל, של מותגי על אירופיים, כל שבוע מגיעים פריטים חדשים ומגניבים, במחירים זולים ובאיכות גבוה מאוד. חלק ההכנסות הולכות לתרומה למשפחות רעבות באפריקה".

האם ההשתתפות באח הגדול פתחה עבורך דלת?
"בהחלט. פנו אלי כמה מעצבים במטרה ליצור שיתוף פעולה. קיבלתי הזמנות לשמלות ערב ושמלות כלה שאני עושה באופן מאוד אישי. עם הכלות אנחנו עוברות יחד סוג של תרפיה. אני מקבלת תקציב, ויחד אנחנו מעצבות לה את שמלת חלומותיה. זהו תהליך מקסים בו הכלה יכולה לשמור את כל הצעדים שאנחנו עושות יחד עד למדידה האחרונה – לוח השראה, סקיצות, דוגמאות בדים, מודל ראשוני, וכמובן שהשמלה נשארת אצלה".

מה התכניות לעתיד?
"השאיפה שלי היא למקם את האופנה במדרגת אומנות. היום זה נראה שאופנה הפכה למוצר, לפרודקט זול שתוך חודש חודשיים נזרוק ונקנה חדש. בשבילי זה לא ככה, יש לי בארון פריטים מלפני עשר שנים שאני לא מוכנה לזרוק ומנגד יש לי בארון פרטים מלפני חצי שנה שהם כבר לא במצב שאפשר ללבוש אותם כי האיכות שלהם נפגמה. בשבילי אופנה זו אומנות, זוהי אמירה, מי כמוני יודעת כמה מחשבה וכמה שלבים מעצב צריך לעבור לפני שמוציא קולקציה".


צילום: ליה צ'סנוקוב

השאירו תגובה

 

  • פוווו, חוסר ביטחון כזה, לא נצפה מעולם על המרקע ובשמי הביצה.

    אני אינטליגנטית, אני לא טרנדית, אני כבר לא זוכרת את השקר האחרון שסיפרתי ואיפה. אהה, ואני ה-המעצבת הראשית בחברת סאקס. אבל איזה קטע בעלת החברה רונית חלפון היא המעצבת הראשית בסאקס. וכן ברור, אני לא לובשת עור מטעמי מצפון. אהה, מהה? אמרתי כבר הפוך?? איפה, יו תמחקו את זה, וואי זה בטח נשמע אז מאד צבוע,

    אז תמחקו, כי אני אינטליגנטית, מוכשרת בטירוף, ואני מאד טבעונית מטעמי מצפון ומשתדלת שההצגה תהייה כמה שיותר אמינה, וואי תמחקו את מה שאמרתי קודם, כי אני מה זה אינטליגנטית ואין מצב שתשאירו זכר לטיפשות שלי.

    אילני סרק קולם הולך.

    מאת: גינזך המדינה |‏ 31 באוגוסט 2014 | 22:55
  • זה שאת אינדווידואליסטית ועבדת בכמה משרות טובות לא אומר שאת צריכה להיות נטולת ענווה.

    זה כנראה עיניין של אופי אצלך. שאת חושבת שבגלל שאת הולכת נגד הזדם, שונה אז את אנינת טעם כביכול.

    למעשה, העיצובים שלך לא מפילים מהרגליים. לא ממה שיצא לראות בכל אופן.

    לדבר על עצמך כקובעת/ חוזה טרנדים זה ממש תלוש. את לא איזשהי דמות מרכזית ומוכרת בעולם האופנה שמישהו שם לב לכך.

    מזלך שיש לך את הקשר עם אלדד אחרת היית נשכחת מהר מאוד מתודעת הציבור, לפחות עכשיו תוכלי לרכוב על זה בחודשים הקרובים ולמנף את עצמך. נראה שהציבור בכל זאת לא מצא עיניין באינדווידואליסטיות המרתקת שלך כי היית השנייה שהעיפו אותה מהבית.

    ההפגנתיות, המוחצנות בפריטים שכביכול שונים, נראים כזעקה נואשת לתשומת לב וחיפוי על מראה תפל. תמשיכי לספר לעצמך שזה ביטוי עצמי ואומנותי..

    מאת: תשני גישה |‏ 31 באוגוסט 2014 | 14:18
  •  אין שום משמעות לשם זלאיט, שם המשפחה הנכון הוא זלייאט ממוצא ערבי עירקי.

    מאת: חוקר |‏ 31 באוגוסט 2014 | 08:38
  •  הסגנון שלה מאוד איטלקי, האיטלקים אוהבים פרוות עור וסגנון שחור עם פייטים, או שילובים שקארין הושפעה מהם ורואים שהם איטלקים.

    זה סגנון איטלקי וממש לא ישראלי.

    לפחות עשתה משהו עם עצמה ולמדה משהו, אבל אויה, זהו איננו טעם ישראלי

    ואף ישראלית בחום הזה לא תלך עם ביגוד כזה של פייטים ועור שחור או דמוי עור.

    מה שלא מובן הוא מדוע קארין בטוחה שהיא ממציאה טרנדים שכבר הומצאו כי זה מה שמרגיז במיוחד מתוכן דבריה.

    עומס פריטים בצבע שחור עם פייטים עוד לא הפך אף אחת למוכשרת לידיעת המחמיאות לה…

    מאת: שג |‏ 31 באוגוסט 2014 | 08:10
  •  קארין מקסימה ומוכשרת בטירוף.אין הרבה מעצבות מוכשרות כמוך קארין מהממת ביופי ובאופי.ודי לקנאה.

    מאת: מוריה |‏ 30 באוגוסט 2014 | 17:15
  •  בתור אמא לתינוקת ועקרת בית בחצי משרה, שרק מחכה לשניה שבה אוכל להגשים את חלומי להתחיל לעצב ולתפור , אני רוצה להגיד לך שבעיניי את קסומה ! אני מקווה שיגיע כבר היום שבו אוכל ליצור כי את מעוררת בי כל כך הרבה השראה !!! אני חושבת שאת נפלאה ואני מאחלת לך המון שנים של הגשמה יצירה ואהבה!! תמשיכי בדרכך את מיוחדת ואין עןד כמוך וטוב שכך!!!

    מאת: ליטל |‏ 30 באוגוסט 2014 | 11:14
  •  מי שמגיב כך מאוד מקנא אם לא אז למה לקרוא את הכתבה? כי היא מענינת וקשה לכם לפרגןץגועל נפש איזה אנשים רעים

    מאת: אורח |‏ 29 באוגוסט 2014 | 21:04
  • מדהימה!!! נתנה לי כל כך הרבה השראה מקצת מילים ו2 תמונות שתפסו לי את העין.

    כל אחד שרק העז לכתוב דבר רע ו/או לא מפרגן פשוט לא מבין ולא מתחבר, מוזמנים לצתא מהכתבה.

    מאת: הדר |‏ 29 באוגוסט 2014 | 21:04
  •  

    מאת: קריית אונו |‏ 29 באוגוסט 2014 | 21:02
  •  היא צודקת הוואינס זה טרנד דוחה!!!! עם כפכפים הולכים לחוף הים ואני בת 18 ואומרת את זה, אז אוי לגברת שמחשיבה את עצמה לקצת יותר מאחת שהולכת לחוף ונועלת הוויאנס. סורי. זה פשוט לא מתאים … וכן היא מעט פלצנית תפסיקו לכופף מותר לעוף ולאהוב קצת על עצמכן תנסו את זה אולי יתפסו מכן יותר !!!

    ובהצלחה רבה, יש לה טעם מצויין ואיכותי – (ריק אוון). ממש תאווה לעיניים.

    מאת: טל |‏ 29 באוגוסט 2014 | 15:41
  • המין האנושי לא יכול להיות יותר מטומטם ,קנאי ורשע . מה הולך פה בתגובות לעזאזל??

    אף אחד לא מחייב אתכם לאהוב אותה או את העיצובים שלה , אז תנוחו בבקשה.

    אישית ,אהבתי , אהבתי את מה שהיא משדרת ובאמת המון בהצלחה!!

    מאת: תמרה |‏ 29 באוגוסט 2014 | 09:27
  •  מה זה? היא חכמה, ומעצבת, ועשירה, מאוד מקווה שהיא ואלדד יצליחו.

    מאת: גיא |‏ 29 באוגוסט 2014 | 08:37
  •  

    מאת: חחח |‏ 29 באוגוסט 2014 | 08:04
  •  זה נראה כאילו נדבק אליה כל טרנד שעבר אי פעם באזור… מה עם איזה בשורה חדשה לשם שינוי? אגב לצאת נגד הכפכפים זה כבר ממש אווט. יחי הכפכפים!!

    מאת: עמליה |‏ 29 באוגוסט 2014 | 07:20
  •  

    מאת: איכס |‏ 29 באוגוסט 2014 | 06:16
  •  בארצות הברית כל הנשים נועלות כפכפי הוואיינס גם עם חליפות מחויטות ..עד שהן מגיעות למשרד ומחליפות לנעלי עקב….הכפכפים הכי נוחות שיש….

    מאת: סימה |‏ 29 באוגוסט 2014 | 04:37
  •  מאיפה היא מגרילה את הסמרטוטים האלה בא לי למות ולגבי אלדד אורטל צודקת הוא היה פקיד בצבא

    מאת: מירי |‏ 29 באוגוסט 2014 | 01:09
  •  

    מאת: ביוש |‏ 29 באוגוסט 2014 | 00:31
  •  אני עוקבת אחריה באינסטגרם ובדף הפייסבוק בוק שלה, היא עילוי בתחומה! ואתם תתווכחו להבין את זה בקרוב. צרי עין וסטייל

    מאת: יסמין בר |‏ 29 באוגוסט 2014 | 00:30
  •  הייתם בבית במשחק והיא לא מספיק הכירה אותך הגיע הזמן שתראי למרטין מי את ותיהי חביבה כי היא לא גרה בארץ וטוב שיש חבר בחו"ל מרטין שחקרנית נהדרת תיהי מקסימה איתה אני אוהב אותך יותר

    מאת: אביב |‏ 28 באוגוסט 2014 | 21:53
  •  יש לך בית מהפנט ואת מוכשרת ברמות עללל

    מאת: מור |‏ 28 באוגוסט 2014 | 21:41
  •  

    מאת: בהצלחה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 21:36
  •  

    מאת: אני |‏ 28 באוגוסט 2014 | 21:34
  • מתוקה אחת! בטוח שלא הסתדרת עם הבנות המגעילות באח, את ב10 רמות מעליהן. בגלל זה הדיחו אותך. בגלל זה קוראים לך מתנשאת. מותר לך. תעשי רק מה שאת רוצה, ואל תדפקי חשבון לאף אחד. ותדבקי באלדד הוא גבר של פעם בחיים!!!!!!!!!

    את את המליון כבר לקחת. וגם הוא נראה לי.

    מאת: יעל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 20:48
  •  בהצלחה עם אלדד..

    מאת: ריקי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 19:57
  •  

    מאת: פ |‏ 28 באוגוסט 2014 | 18:52
  • לצערי, אין הרבה כמוך!

    התעלמי מכל אותם הצרי עין שמנתחים את האופי שלך בשטחיות כיאה לראליטי!

    מאת: דניאלה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 18:30
  •  

    מאת: לימור |‏ 28 באוגוסט 2014 | 17:51
  •  

    מאת: מרים |‏ 28 באוגוסט 2014 | 17:48
  • את מעצבת בגדים מיוחד והבית שלך ממש יפה שעוד לא ראיתי

    את תעצבי לי את שמלת החתונה שלי …

    מאת: נוי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 17:46
  •  יש לך סטייל שונה ולמדתי ממך המון את אומנית באופנה בשבילי את השמלת חתונה שלי אני יזמין ממך…

    מאת: נוי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 17:35
  •  אל תקשיבי לכל הקנאים שיאכלו את הלב ואת תצליחי על אף ולמרות!

    מאת: שלי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 17:05
  •  בחורה ממש מקסימה- מאחלת לה רק הצלחה וממש לא ניראה לי שכתבתי זאת פעם.שיהיה לה בהצלחה

    מאת: ישראלה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 16:54
  •  בחורה ממש מקסימה

    מאת: ישראלה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 16:53
  •  אני חושבת שאת בחורה מיוחדת

    מאת: גולן אלישבכ |‏ 28 באוגוסט 2014 | 16:45
  •  הורגת אותם. את יפיפיה ברמות שלא רואים פנים בובתיות , נוסף לכך את בחורה אינטליגנטית ותרבותית.. בארץ לא רואים כבר נשים כמוך, רק ערסיות שחור דניות סתומות.

    מאת: קארין מאמי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 16:06
  • אין כיעור גדול יותר מהתנשאות

    מאת: צופה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 15:58
  •  איזה טעם מיוחד יש לה , האם את מעצבת פנים?

    מאת: מורן |‏ 28 באוגוסט 2014 | 15:09
  •  

    מאת: דריה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 15:03
  •  קרין אלדד באמת אוהב אותך שלא תכזבי אותו ותתנהגי אליו יפה הוא בחור נהדר ותקבלי גם את מרטין היא מאד אוהבת אהבת אמת את אלדד . אז למה אתם לא משדרים

    מאת: ציפי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:56
  • פה שרשרת אתנית, שם נקודות מתחת לאישון, ואז קולר גותי, לק שחור, שסע בצד, בד רשת, פתאום משקפי שמש וינטג', אנדרקאט ועגילי חישוק. הממ?

    מאת: ג'סיקה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:55
  •  קרין אלדד באמת אוהב אותך שלא תכזבי אותו ותתנהגי אליו יפה הוא בחור נהדר ותקבלי גם את מרטין היא מאד אוהבת אהבת אמת את אלדד .

    מאת: ציפי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:50
  •  חח

    מאת: לא עניינכם |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:41
  •  בהצלחה עם אלדד ובחיים

    מאת: סיון |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:39
  •  

    מאת: קצת יותר ענווה תעזור |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:16
  •  

    מאת: יעל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:13
  •  

    מאת: דנה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:10
  • בחורה מדליקה ומוכשרת עם הרבה תשוקה לאופנה ולחיים בכלל.

    אחת שלא מפחדת לזרום עם האישיות שלה, להכיר את עצמה ואת העולם באופן

    יותר עמוק ולא בשטנץ שגרתי ומשעמם, מישהי שזוכרים ולא עוד פרצוף

    מטושטש ומשעמם כחלק מעדר – כואב לכם? תחזרו לעדר, הופ הופ…

    מאת: אהבתי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:07
  •  למה כל הרוע הזה?

    קשה קצת לפרגן לבני אדם?

    מאת: אורח |‏ 28 באוגוסט 2014 | 14:00
  •  

    מאת: פארדה מילאנו |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:59
  •  אני מתה על הסטייל שלך!!! מטופחת וקולעת תמיד לטעמי וסטייל אירופאי שכאן בארץ לא הרבה מבינות בו. את לובשת מותגי על אבל את לא נראת משום מה זוועה כמו המעושרות וכאלה… בול כמוני.. אבל אני בלונדינית עם שיער חלק ויותר גבוהה 1.76 אז לכן זה נראה קצת שונה. אני מתה עלייך!! תמשיכי ככה ושימי על כולם פססססס. את יפיפיה ומוכשרת …. בהצלחות בהמשך . ד"א את חייבת לפתוח איזה חנות בכיכר . מתאים לך מאד. ושלא תחשבי שלכולם אני ככה מחמיאה – רק למי שבאמת מגיע שאפו!!

    את ואלדד סיר ומכסה כמה אהבה ותשוקה. היה כיף לראות אותכם.

    מאת: נוגה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:59
  •  קיבלת את הגבר המושלם!

    מאת: יעל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:53
  •  

    מאת: מישל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:49
  •  אמרה שברור שהיא לובשת כי זה "פאשן". אז פתאום מבחינה מוסרית היא לא לובשת? איזה שטויות! והשרשרת מעור שצולמה איתה כבר כמה פעמים? אני בטוחה שזה עור אמיתי.

    מאת: מיה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:43
  •  

    מאת: מיכל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:42
  •  

    מאת: טל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:35
  •  לא התחברתי אליה אישית

    אבל יש לה סטייל! אהבתי לראות איך שהיא לבושה כל פעם מחדש. ושהתברר לי שרוב הדברים הם בעיצובה בכלל עפתי!

    אני לא חושב שהיא מתנשאת כשהיא מדברת על לבוש מסחרי – פשוט אוהבת להתלבש יחודי

    כל אחד והשריטה שלו

    השיפוטיית כאן נוראית והטוקבקים זוועה!

    מזכיר לי לא להכנס לבית האח..

    מאת: לא אוהד גדול |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:24
  •  הייתי עושה לה טובה או 2.. רק בגלל שהיא חשה את עצמה זה לא שווה

    מאת: גיליגיל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:22
  •  קארין מקסימה, איכותית, נעימה להפלא, והעיצובים שלה מאוד אסתטיים ויפים. שיהיה לה בהצלחה באופנה + עם אלדד!!!!

    מאת: קלייר |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:19
  •  אבל מה שכן, אהבתי את המראה של הבית, נקי ומרגיע, אבל חשההה שלא בא לי להחמיא חח

    מאת: משי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:15
  •  

    מאת: לינור |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:03
  •  החליטה להפסיק ללבוש עור ופרוות כל הכבוד לה

    מאת: לאון |‏ 28 באוגוסט 2014 | 13:02
  •  

    מאת: ליאל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:59
  •  

    מאת: חסמין |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:58
  •  קארין אל תיתיחסי לקנאים

    מאת: אור |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:57
  •  כמה שהם מתאימים….

    מאת: אריה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:51
  •  

    מאת: ? |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:50
  •  עם כולם היו מבינים אותך אז כולם היו מעצבים

    מאת: קארין |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:42
  •  

    מאת: ,,חן |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:39
  •  

    מאת: רכלנית |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:33
  •  

    מאת: עמית |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:32
  •  

    מאת: אורח |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:28
  • סופר מגניבה ועם ארון חלומי!

    http://www.pinkwithstyle.co.il

    מאת: רוני |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:26
  •  רוצה להתבלט להיות שונה לא מעניינת תכשיטים ואופנה מגעילים

    מאת: אפרת |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:21
  •  

    מאת: עדי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:16
  •  מגיע לה להצליח….

    מאת: לולה הנדל |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:14
  • ואגב, לא אמרה לא מזמן שדווקא כן לובשת עור?  

    מאת: חנה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 12:13
  •  אישיות יופי אופי להביט והתמלא גאווה !!! חבל שיצאה פיספוס לעם הנשי ולאומה כולה בהחלט היה הרבה מה ללמוד ממנה את שלמות ??

    מאת: מירב |‏ 28 באוגוסט 2014 | 11:38
  •  

    מאת: משעממת נורא |‏ 28 באוגוסט 2014 | 11:27
  •  היא מכוערת מה אתם עפים עליה

    מאת: כיעור |‏ 28 באוגוסט 2014 | 11:24
  •  

    מאת: סימה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 11:23
  •  

    מאת: נועה |‏ 28 באוגוסט 2014 | 11:20
  •  יש תחושה בכתבה שאלא שקונים בחניות בקניון הם פחותים ממנה, והחלק בו היא מצהירה על עצמה כמתחילת טרנדים מביך. אם לפני מאה שנה שמת לק והיום אנשים לשים לק כזה זה לא אומר שמישהו זוכר שאת שמת אותו! בכל מקרה יצאתי עם הרגשה שהיא מתנשאת חושבת שהיא הכי מוצלחת ומעניינת ובעצם חמודה לאף אחד לא אכפת ממך!

    מאת: נעם |‏ 28 באוגוסט 2014 | 09:52
  •  

    מאת: שלי |‏ 28 באוגוסט 2014 | 09:28