בחמש קם צייד

עינת שרייבר מ"בוטיק 5" מצליחה לצוד בכישרון נדיר את הפריטים המצטיינים של כל עונה | אם עוד לא ביקרתן בחנות הקטנה ברחוב לינקולן בתל אביב, זה הזמן לרוץ ולהתאהב

מאת  | ‏ 11 יולי 2011
בוטיק 5

חנות קונספט קטנה ומדליקה. בוטיק 5 בתל אביב

את טעמי האופנתי עיצבתי בתל אביב שלא היו בה לא קסטרו ולא H&M. חנות הלנז'רי הראויה היחידה היתה גרטרוד בשינקין. אריסטו שמאט היתה פירמה מובילה ולוצ'י תפקדה כבוטיק הדגל שלנו. אלה היו ימים קשים מאוד לנשים שחפצו להתלבש כמו בז'ורנלים. עד כדי כך שכאשר הבליח בכישרון מרהיב המעצב רונן וינשטוק, שהלביש את נערי שינקין שהתהלכו בתסרוקת של שיער ארוך ונופל עם שביל בצד, לא ידענו את נפשנו מרוב חדווה ושידלנו אותו לתפור לנו חצאיות עיפרון קצרות מאריגים של מכנסיים לגברים.

היום, עם כל השפע הזה, כמעט ואבדה לה חדוותי. השיטוטים בקניונים ובמתחמי קניות שופעים מותגים מעודכנים, רק גורמים לי לרצות לחזור הביתה ולהחליק בחזרה לתוך הקומבניזון. כן, אני יכולה לאמץ את עיני הנץ ולהתרכז מאוד כדי לדלות שכיית חמדה מתוך הגבבה. אבל למי יש כוח לכל העבודה הקשה הזאת של סריקה ומיון ועוד עם היולי אוגוסט הזה?

בוטיק 5

קולקציה מגוונת ומנצחת. בוטיק 5

| מגליאנו ללינקולן |

בשל כך אני רוחשת חיבה עזה ל"בוטיק 5". אני מחשיבה אותו כמשלט אנין טעם בלב כל טרפת הלבשי-וזרקי-את-סמרטוטיך השורה על תל אביב. זהו בוטיק קונספט ממש מצטיין שמחזיק תמיד קולקציה מגוונת ומנצחת של מעצבים צעירים בצד פריטים של יבוא אישי. ברשימת הקבועים שמאכלסים את הקולבים תלוי המיטב של "קארין A" אהובתי, על המדפים מתגוררים הטישירטים בעלי השפיץ של "Gelada", "דה הלרס" נותנים את הטוויסט הרוקנרולי ובגדי הים ופריטי הלנז'רי של "אגלי דאקלינג" הם משוש חיי כבר שני קייצים ברציפות.

ככה שאני מרגישה שם מאוד בנוח עם הכנופיה המובחרת ומלאת השיק שקיבצה יחדיו עינת שרייבר, הבעלים של הבוטיק. היא היתה תלמידה מצטיינת בשנקר ואת הסטאז' שלה עשתה בבית האופנה ג'ון גליאנו, שמה שלא נגיד עליו אי אפשר לשלול ממנו את התפארת שהותיר מאחוריו. כשחזרה לארץ עיצבה שרייבר לזמן קצת עבור בנות של לולו ליאם. קו הכלות ובגדי הערב של המותג המקסים הזה הוא פרי שכלול שלה.

בוטיק 5

חווית קניה אינטימית וכיפית במיוחד. בוטיק 5

| בין התחתית לפסטה מיה |

את בוטיק 5 היא ייסדה ברחוב לינקולן לפני שנתיים. בין שני מוסדות מכובדים בשכונה, בית הקפה התחתית ומסעדת פסטה מיה. זה היה אירוע מאוד משמח, ההחלטה של שרייבר לפתוח חנות קונספט קטנה ומדליקה. אף כי היא עצמה כלל לא הבינה כיצד הפכה לפתע לבעלת עסק. המוכרות שלה תמיד לבביות ואף פעם לא מורחות אותך כשאת יוצאת מתא ההלבשה ולפעמים יוצא ליפול על צווארן של מכרות שלא ראית עידנים, שבדיוק הצטרכו שמלה לאירוע. כבר יצא אפילו שהתיידדתי עם זרות והתיישבנו לפטפט על הספה הלבנה, חולקות הערות בונות וטיפים. כך שהאווירה הלא פורמלית הזאת של שכונתיות, והמיקום – מחוץ למסלול השופינג הרשמי – הופך את חווית הקניה בבוטיק 5 למאוד אינטימית וכיפית.

מאז שביקרתי שם לאחרונה, לפני דקה בערך, חזרתי מסוחררת מתשוקה למותג הייבוא של הבוטיק "ד"ר דנים". חצאית המיני השחורה שלהם היא נכס. וגם המכנסיים הקצרים השחורים, המעט תפוחים, במראה ההורס של החלוצה מהעלייה השנייה. אין דבר שמעורר בי יותר את חדוות השופינג מהפתעות כאלה ואני מחכה ומצפה שתגיע חולצת התחרה של קארין A במידה שלי, שתשלים לי את מראה העלמה בגורן פוגשת את כוכבת הקולנוע הצרפתייה. אם ככה שרייבר התחילה את הקיץ אני מנבאת שחדוות השופינג שוב תשוב אלי.

השאירו תגובה