בייבי קרדישאן: קים משיקה ליין בגדי ילדים

אחרי שהפכה את נורת' ווסט הקטנה לאייקון אופנה, עוברת קים לשלב הבא ויחד עם קורטני וקלואי היא פותחת ליין משלה מגיל לידה ועד גיל חמש. תאמינו או לא, המחירים ממש סבירים

מאת  | ‏ 12 אפריל 2015
קים, קניה ונורת' בתצוגת האופנה של אלכסנדר וונג (צילום: גטי אימג'ס)

קים, קניה ונורת' בתצוגת האופנה של אלכסנדר וונג (צילום: גטי אימג'ס)

קים קרדשיאן וקנייה ווסט עושים הכל על מנת שבתם הפעוטה נורת׳ ווסט תהפוך לאייקון אופנה. הצעד האחרון באימפריה הנבנית בחיתולים היא יוזמה של אמא קימי, שטוענת שחוש האופנה החריף של הליידי הקטנה, לה סטייליסט צמוד וארונה מלא בבגדי מעצבים שחורים ונעלי פלדיום כבדות, היה לה להשראה לליין ביגוד בהשראתה. הליין הוא ממש עסק משפחתי, כמו שאוהבים לעשות בשבט קרדשיאן, וקים עיצבה אותו עם אחיותיה קורטני וקלואי.

הבגדים יגיעו ל׳נורדסטרום׳ בימים הקרובים, והליין כולל אאוטפיטים לבנים מגיל לידה ועד שנתיים ולבנות מגיל לידה עד גיל חמש. המחירים ממש לא בשמיים. זוג מכנסי בנים עולה 24 דולר, וסט של גופיה וחצאית לבנות עולה 35 דולר.

שוקינג: הבגדים לא בשחור (צילום: יח"צ)

שוקינג: הבגדים לא בשחור (צילום: יח"צ)

קים מצהירה שנורת׳ היא ההשראה הישירה לליין, אבל לא מציעה עוד דעה והעדפות משלה. ״למרות שעוד אין ממנה פידבק אני חושבת שלמדתי ממנה מה חשוב בבגדים לילדים״, היא אומרת, "נוחות זה המפתח להכל. בחרנו בדים רכים במיוחד ושמנו לב למיקום של כל כפתור. אין דבר יותר מרגיז מלהוריד לבת שלי חולצה ושהיא נתקעת. אחרי שעוברים חוויה כזאת, פתאום דברים אחרים נעשים חשובים לך״.

במסגרת התחקיר לליין קים מודה שהתמכרה לחשבונות אינסטגרם של ילדים אופנתיים. ״אופנה לתינוקות נעשתה כל כך פופולרית״, אומרת קים. ״ועדיין, ילדים גדלים כל כך מהר וחשוב היה לי שהבגדים יהיו במחירים סבירים. אני אוהבת במיוחד בגדי מיני מי לילדים. זה הכי חמוד בעיני. אני אוהבת גם צבעי פסטל וצבעים נייטרליים, ואני הכי אוהבת לראות ילדים בשחור. הטעם שלי מינימליסטי יותר מהטעם של קורטני, שאוהבת צבעים חזקים, אז אנחנו מערבבות בין הסגנונות שלנו".

הבגדים של בנות קרידישאן. חובבת צבעי פסטל ודנים (צילום: יח"צ)

הבגדים של בנות קרידישאן. חובבת צבעי פסטל ודנים (צילום: יח"צ)

קים מתעקשת שלנורת׳ יש כבר טעם משלה. ״היא אוהבת להתלבש ממש פשוט״, אומרת האם הגאה. ״אבל כל בוקר היא קמה ואומרת: נעליים! ונועלת נעליים או סנדלים. היא גם אוהבת תיקים. יש לה תיק גב בצורת תמנון ואחד בצורת פודל ורוד שהיא הולכת איתו הרבה והיא משוגעת על אקססוריז. יש לה מזוודה עם תמונה של אנה ואלזה מהסרט "פרוזן" שהיא לוקחת לכל מקום, ובגלל שהיא מתעקשת לסחוב אותה לבד זה לוקח לנו הרבה יותר זמן להגיע איתה למקומות. היא משוגעת על איפור. כל ערב אנחנו משחקות אחרי האמבטיה והיא רוצה שנשחק בתיק האיפור שלי. אם אני מסתובבת לשניה אחת כבר יש לה שפתון על כל הפרצוף. היא אובססיבית לגבי איפור ומסתכלת עלי מתאפרת במשך שעות".

השראת הקולקציה: נורת' הקטנה (צילום: גטי אימג'ס)

השראת הקולקציה: נורת' הקטנה (צילום: גטי אימג'ס)

תכלס, קולקציה סופר חמודה (צילום: יח"צ)

תכלס, קולקציה סופר חמודה (צילום: יח"צ)

הכי לא קרדישיאן סטייל (צילום: יח"צ)

הכי לא קרדישיאן סטייל (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה

 

  • בר רפאלי מהקנאה שלה לקים הלכה לה לאיטליה בזמן הזה. קים עשתה רעש בארץ פי כמה יותר מבר שהיא ישראלית. זה רק מראה שבר רפאלי זה רק פיקציה תקשורתית ותו לא

    מאת: אורח |‏ 15 באפריל 2015 | 00:35
  • רואים את ההתלהבות שלהן בפרקים כשהן צריכות להחליט איזה בגד להכניס לקולקציה.

    מאת: אורח |‏ 14 באפריל 2015 | 16:02
  • ברוכים הבאים לישראל http://www.dirotnofesh.com/

    מאת: אורח |‏ 13 באפריל 2015 | 19:35