נקודת מפנה: מיכאל ברישניקוב מדגמן בגיל 67

מיכאל ברישניקוב מוכיח בקמפיין החדש של ראג אנד בון שהוא יותר מ-11 פירואטים. הרקדן המחונן קול מתמיד בקמפיין הפרסומת של המותג הניו יורקי, ומראה שהשעות בסטודיו משתלמות

מאת  | ‏ 9 פברואר 2015
הכי קול שיש. מיכאל ברישניקוב לראג אנד בון (צילום: מתוך הקמפיין)

הכי קול שיש. מיכאל ברישניקוב לראג אנד בון (צילום: מתוך הקמפיין)

הקמפיין החדש של המותג האורבני הבועט Rag&Bone מצטרף לטרנד העולמי ששם במרכז אנשים שהגיעו לגיל השלישי. כאלו שדוגמנות היא לא פרנסתם, אך מביאים עמם ערך מוסף. כך אל ג'וני מיטשל בסן לורן וג'ואן דידיון לסלין, מצטרף הרקדן המחונן מיכאל ברישניקוב, המככב בקמפיין סתיו-חורף 2015 של המותג הניו יורקי.

הרקדן האיקוני בן ה-67 עלה לכותרות עוד בשנות השבעים, אז היה רקדן כוכב ברוסיה. לאחר שערק באופן פומבי ודרמטי לארה"ב, הפך לאחד מהרקדנים הכי חשובים בתולדות המחול. אבל לרבים (ובעיקר רבות) מאיתנו הוא זכור כאלכסנדר פטרובסקי, בן זוגה של קארי ב"סקס והעיר הגדולה", שם הוכרז רשמית כאייקון אופנה מרתק.

ברישניקוב וליל' באק (צילום: מתוך הקמפיין)

ברישניקוב וליל' באק (צילום: מתוך הקמפיין)

כוכב עולה. ליל באק (צילום: מתוך הקמפיין)

כוכב עולה. ליל באק (צילום: מתוך הקמפיין)

כעת, הוא זוכה לעדנה מחודשת, בקמפיין סופר גרובי לצדו של ליל' באק, רקדן רחוב עולה וידוע מאל.איי, הצעיר ממנו ב-41 שנים. שני הרקדנים, לצדם של מספר דוגמנים נוספים, מציגים באופן קולי וחינני במיוחד את אופנת הגברים של סתיו-חורף 15-16, ומוכיחים שריקוד הוא עולם מהפנט, במיוחד כשהוא משולב באופנת רחוב. ברישניקוב, שלנצח יהיה מזוהה עם הבלט הסובייטי, ובאק, שמגיע מאזורים אחרים לגמרי, מדגימים כי יש להם שפה משותפת, ואפשר להמשיך לצפות בהם עוד ועוד.

מעצבי הלייבל, דיויד נביל ומרקוס ווינרייט, יצרו עבור הקולקציה החדשה סרטון וידאו לצד המודעות, שבויים על ידי ג׳ורג׳י גרביל עם מוזיקה מקורית של ונטיאן סנארז. ״יצרנו סרטון בנוסף למודעות כי רוב האנשים לא זוכים לראות את תצוגות האופנה״ סיפר וויינרייט למגזין WWD, ״ורצינו לאתגר את עצמנו כדי לתפוס את תשומת לב הציבור. אנחנו מקווים שהגענו לתוצאה זכירה״.

רוקד כמו מצרי (צילום: מתוך הקמפיין)

רוקד כמו מצרי (צילום: מתוך הקמפיין)

כמה סטייל באיש אחד (צילום: מתוך הקמפיין)

כמה סטייל באיש אחד (צילום: מתוך הקמפיין)

״אני אוהב את החומרים בקולקציה״ אמר ברישניקוב בראיון שפורסם באתר המותג. ״אני אוהב את הרכות והפשטות שבלבישה שלהם. אני אוהב את המונוכרומטיות. יש בבגדים משהו מנחם, ואני חש בהם צעיר מגילי. בעיני כל אדם בעל ביטחון הוא אופנתי. זה הדבר הכי חשוב בסטייל. הבגד חייב להיות כמו עור שני, בו מרגישים בבית. אם מרגישים ככה זה מיד יוצא החוצה".

כשנשאל ברישניקוב על העבודה עם ליל' באק שמגיע מריקודי רחוב, ולא מעולם הבלט המסורתי, הרקדן פירגן ברוחב לב. ״הוא בחור מגניב. אהבתי את מה שהוא עושה עם הגוף, והוא לוקח את זה למקומות יפים. עכשיו הוא עובד על פרויקט מחול שמבוסס על האמנות של קית׳ הרינג. אני מוריד בפניו את הכובע״.

הסבא הכי שיק שיש (צילום: מתוך הקמפיין)

הסבא הכי שיק שיש (צילום: מתוך הקמפיין)

לא דוגמנים, אבל יודעים איך להציג בגדים (צילום: מתוך הקמפיין)

לא דוגמנים, אבל יודעים איך להציג בגדים (צילום: מתוך הקמפיין)

כמה אנחנו אוהבים אותו (צילום: מתוך הקמפיין)

כמה אנחנו אוהבים אותו (צילום: מתוך הקמפיין)

מוכנים לשחק איתו שח כל יום (צילום: מתוך הקמפיין)

מוכנים לשחק איתו שח כל יום (צילום: מתוך הקמפיין)

השאירו תגובה