הסופרמודלס מהניינטיז מצאו לעצמן בחורים צעירים

בקמפיין החדש של "בארניז" מופיעות סופרמודלס מהעבר כמו ברוק שילדס, כריסטי ברינקלי וסטפני סימור שרובן עברו את גיל ה-50. לצידן נבחרו לככב דוגמנים צעירים וחטובים שלא חצו את גיל 25. פער גילאים זה השחור החדש

מאת  | ‏ 8 פברואר 2015
היוש ברוק שילדס. את הורסת

היוש ברוק שילדס. את הורסת

יש סיכוי שהבשורה שהביא קרל לגרפלד בתצוגת שאנל, בה יצאו הדוגמניות להפגין על המסלול עם מגאפונים ושלטי חוצות עומדת להפוך למציאות בקרוב כי בינתיים נדמה שבתי האופנה לא מלהקים דוגמניות צעירות לקמפיינים הגדולים שלהם. הטרנד הלוהט של נשים מבוגרת שכולל את ג׳וליה רוברטס, אייריס אפפל, ג׳וני מיטשל, ג׳ואן דידיון, וקבוצת קשישות אקראית שנבחרה לככב בקמפיין של דולצ׳ה וגבאנה, ממשיך בכל כעת בקמפיין לאופנת האביב של "בארניז" הניו יורקי, בו מככבות כמה מהסופרמודלס המקוריות והאיקוניות ביותר, לצד סוללת דוגמנים צעירים  מאד וחתיכים.

הקמפיין, שצולם במיאמי על ידי הצלם הותיק ברוס וובר, קיבץ יחד כמה מהשמות הידועים ביותר על המסלול אי פעם, כמו כריסטי ברינקלי, ברוק שילדס, סטפני סימור, פאט קליבלנד, ורוניקה ווב, קירסטן אואן, אליין אירווין, קיארה קבוקורו ועוד כשליצדן מבחר גברברים חסונים שבאמצע שנות העשרים לחייהם.

שילדס. יפה הייתה ויפה תישאר

שילדס. יפה הייתה ויפה תישאר

על אף שנדמה שבארניז פשוט עלתה עם הבחירה הזו על רכבת הטרנדים והעמיסה דוגמניות שרובן כבר אמהות, ולחלקן יש נכדים, זו אינה הפעם הראשונה של בארניז בעולמות הללו. בשנת 2012 ליהקה החברה את הדוגמנית פנלופה טרי בת ה-63, ולפני שנה בדיוק, בחרו בחברה להעניק את מטלת הדוגמנות על כתפיהם האמיצות של 17 גברים ונשים טרנסג׳נדרים.

״אני גדלתי והתחנכתי על ברכי תרבות ברודוויי״, אומר הצלם ברוס וובר וחושף מעט מהתהליך היצירתי שהוביל אותו בקמפיין. ״תמיד האזנתי לשירים האלה ושרתי את כל החלקים השונים מהמחזות זמר האלה. האיכות והאווירה שיש בשירים האלה יצאה החוצה בתמונות עבור בארניז. חשבתי על כל ההזדמנויות השונות בהן יצא לי לעבוד עם הנשים הללו, התמימות והפלרטטנות שלהן הזכירה לי את המוזיקה  ההיא שאהבתי בתור ילד. בסוף יצא שיצרנו יחד מחזמר שלם״.

לחלק מהמציגות יש ילדים בגיל של הדוגמנית האלו

לחלק מהמציגות יש ילדים בגיל של הדוגמנית האלו

כריסטי ברינקלי, אחת מהסופר מודלס השוות של הניינטיז, סיפרה בראיון על הצילומים כי היא נהנתה מאוד מהחוויה. ״הצילומים עם ברוס וכל שאר הדומנים היו מעוררי השראה, ואני מתכוונת לכך שהם נטעו בי השראה ורצון להמשיך לעבוד. החלק החביב עלי ביותר היה לקפוץ למיטה עם בחור ברזילאי חתיך. כל כך מהמם וברוס עצמו לא יכול היה להיות יותר ממוקד ויצירתי. הוא כזה אמן. אני אוהבת את העובדה שהוא נתן לקמפיין את הכותרת: 'טובות מאי פעם', כי זו הייתה לגמרי המטרה בקמפיין".

יודעות איך להצטלם

יודעות איך להצטלם

קמפיין שעורר הרבה הד תקשורתי

קמפיין שעורר הרבה הד תקשורתי

נדמה כי הן ממשיכות את המסיבות הפרועות משנות התשעים

נדמה כי הן ממשיכות את המסיבות הפרועות משנות התשעים

הן נשארו אותו דבר, הגברים הפכו לצעירים יותר

הן נשארו אותו דבר, הגברים הפכו לצעירים יותר

השאירו תגובה