רק היום: אופנת ג׳ורג׳

חברות בגדים גדולות כמו מרקס אנד ספסנר וג'ון לואיס מחקות את הבגדים שלבש הנסיך ג'ורג' בהזדמנויות שונות. הקולקציות של ג'ורג' נחטפות מהמדפים תוך שעות. השאלה הגדולה והמלחיצה היא - מה יהיה אם לקייט תהיה בת?

מאת  | ‏ 2 פברואר 2015
סופר מודל (צילום: גטי אימג'ס)

סופר מודל (צילום: גטי אימג'ס)

בית המלוכה הבריטי תמיד נמצא במרכז תשומת הלב, אבל מאז שהצטרפה אליו קייט מידלטון, הופך בית המלוכה גם לבית אופנה. ההשפעה שיש למלבושיה של קייט על הציבור ועל הרכישות שלו קיבלה כבר את השם ׳אפקט קייט׳, וכך קרה גם עם בנה הנסיך המתוק ג׳ורג׳, שאת הסטייל הנקי והפשוט שלו חומדות אימהות מרחבי העולם.

כעת ניתן להגיד בוודאות כי ג׳ורג׳י הוא טרנד סטר לא פחות מאימא שלו, וזאת לאחר שחברות הביגוד הגדולות לילדים ותינוקות מחקות את הבגדים שלבש בהזדמנויות שונות, ומוכרות אותם לציבור בליינים חדשים ומזמינים. בין הרשתות המוכרות אאוטפיטים דומים עד זהים לבגדים שבהם נראה ג׳ורג׳ בעבר ונמכרו כולם עד הפריט האחרון תוך שעות ספורות מהפרסום בתקשורת, ניתן למצוא את רשת ג׳ון לואיס, מארקס אנד ספנסר, דה ווייט קומפני, ג׳וני בודן ועוד.

כשהאימא פאשניסטה אין בעיה ללבוש סוודר אדום (צילום: גטי אימג'ס)

כשהאימא פאשניסטה אין בעיה ללבוש סוודר אדום (צילום: גטי אימג'ס)

ג׳ורג׳ המכונה בחיבה על ידי המדיה גם ג׳ורג׳י פורג׳י או גורג׳ס ג׳ורג׳י כבר בן שנה וחצי ובקרוב הוא עומד להפוך לאח גדול. הסגנון האישי שלו מלא בבגדים עם ניחוח של פעם, קולרי פיטר פן, קרדיגנים סרוגים, אוברולים ובגדים אנגליים מסורתיים בגוונים עדינים ושקטים.

במרקס אנד ספנסר קוראים לקולקציית הביגוד החדשה ׳קולקציית הנסיך ג׳ורג׳׳ באופן רשמי, ובג׳וני בודן לא נתנו לקולקציה את השם הזה, אך צוטטו על ידי הדיילי מייל בהצהרה כי זו ׳קולקציה בהשראת התינוק המלכותי׳. שתי הקולקציות יצאו במרץ הקרוב.

האוברול שעשה רעש תקשורתי (צילום: גטי אימג'ס)

האוברול שעשה רעש תקשורתי (צילום: גטי אימג'ס)

״בזכות ג׳ורג׳, זה שוב קול ללבוש כותנה סרוקה מגוהצת, פסים ומוטיבים מסורתיים אחרים,״ אומרת בהתרגשות נטלי קרול, קניינית בגדי הילדים של רשת מארקס אנד ספנסר, ״חזרו לאופנה אלמנטים כמו סירות וחיילים, במקום דברים יותר מודרניים כמו דינוזאורים ופרינטים של הסוואה״.

כל העיניים נשואות כעת לבית המלוכה ועוקבות בציפייה אחרי הריונה של קייט, שאם תגשים את תפילותיהם של ההמונים, הקניינים וחובבי אופנת הילדים תביא לעולם בת. במידה וזה יקרה תיפתח חזית אופנתית חדשה ונוספת ויש להניח שאפקט קמעונאי דומה, אם לא גדול אף יותר, סביב נסיכה קטנטנה.

קולקציות בהשראת ג'ורג'י (צילום מסך: דיילי מייל)

קולקציות בהשראת ג'ורג'י (צילום מסך: דיילי מייל)

 

השאירו תגובה