עושה עלייה: מותג איפור זול במיוחד מגיע לישראל

מותג האיפור הגרמני essence מגיע לישראל במחירים שווים לכל תיק איפור. המותג המוביל באירופה המנהיג מדיניות של איסור ניסויים בבעלי-חיים ומקפיד על מחירים אחידים בכל העולם, יימכר בסניפי סופר פארם ומספר חנויות פרטיות. צדק חברתי בעולם האיפור

מאת  | ‏ 21 ינואר 2015
אסנס מגיע לישראל (צילום: יח"צ)

אסנס מגיע לישראל (צילום: יח"צ)

הביקוש למחירים נמוכים מביא לישראל את מותג האיפור הגרמני essence המציע מוצרי איפור במחיר ממוצע של 11 שקלים לפריט. המותג, שהינו המוביל באירופה מבחינת כמות היחידות הנמכרות, יימכר בכמאה סניפים של סופר-פארם ובכ-25 חנויות פרטיות.

למותג של חברת COSNOVA, שיופץ בישראל על ידי לילית קוסמטיקה, מחזור מכירות של 207 מיליון יורו בשנת 2014 והוא נמכר בכ-22 אלף נקודות מכירה ב-78 מדינות בעולם.

בשנה האחרונה הושקו בישראל מספר רשתות המוכרות מוצרי איפור במחירים נמוכים, כמו SCARA ,WOW COSMETICS וביוטי קר, אולם לדברי לילית ההבדל הוא בכך שאסנס מיוצר באירופה, להבדיל מייצור במזרח הרחוק, ויהנה מהיתרון של מכירה ברשת סופר-פארם. סופר-פארם מצידה תיהנה מקהל יעד של צעירות, אליו פונה המותג.

מחירי המוצרים אחידים בכל העולם כאשר טווח המחירים נע בין 5-22 שקלים. לדוגמא, עפרונות עיניים במחיר 6 שקלים, ליפגלוס ב-11-14 שקלים, שפתון ב-13 שקלים, סומק ב-15 שקלים, מייק אפ ב-21 שקלים ומסקרה ב-12-16 שקלים. המותג מנהיג מדיניות של איסור על ניסויים בבעלי-חיים.

מחירים זולים בהחלט (צילום: יח"צ)

מחירים זולים בהחלט (צילום: יח"צ)

לדברי אורי בילט, סמנכ"ל הסחר של לילית קוסמטיקה, המחירים הנמוכים של מוצרי אסנס מתאפשרים גם בשל העובדה שלמותג אין דיילות. לדבריו, הצרכנים היו יכולים ליהנות ממחירי איפור וקוסמטיקה הנמוכים ב-20 30% אם רשתות הפארם לא היו מחייבות את חברות הקוסמטיקה להעסיק עובדים לפעילויות דיול בסניפים: "בחו"ל, רשתות הפארם לא מחייבות בדיול אלא רק בבתי הכלבו הגדולים, בניגוד לישראל שרשתות הפארם דורשות דיילת לכל דבר. אנחנו מעסיקים 800 דיילים. אם אסנס יצליח בלי דיילות זאת תהיה פריצת דרך. כשבאתי לסופר-פארם עם המותג אסנס הצגתי להם את המודל שלהם והם הבינו שאי אפשר להחזיק בדיילות איפור ולהציע במחירים כאלה והם רוצים שקהל היעד של הצעירות שהמותג אסנס מושך יבוא אליהם", אמר בילט.

לילית קוסמטיקה מכוונת בהשקה זו לשוק איפור המס מרקט (האיפור הפונה לקהל הרחב. איפור עממי) המחזיק 68% מכלל שוק האיפור המגלגל כ-670 מיליון שקלים בשנה, עם שחקנים כמו ג'ייד, רבלון, פופה, לוריאל, קרליין , לייף ועוד. "היעד שלנו הוא להחזיק 3% משוק האיפור מס מרקט בשנה הראשונה וב-10% בתוך חמש שנים. המותג פופה למשל (המשווק אף הוא על ידי לילית קוסמטיקה) מחזיק ב-7% ממכירות איפור המס מרקט, המגלגל 525 מיליון שקלים בשנה", אמר בילט.

מסקרה ב-12-16 שקלים (צילום: פייסבוק)

מסקרה ב-12-16 שקלים (צילום: פייסבוק)

בשנים האחרונות ניכר מעבר משוק האיפור הסלקטיבי (פרימיום) לשוק המאס מרקט באיפור (שווקים הפונים לקהל הרחב). "בניגוד לקוסמטיקה, באיפור יש פחות נאמנות למותגים והטרנד הוא לעבור למוצרים יותר עממים. אם לפני כמה שנים האיפור פרימיום והעממי התחלקו במכירות באופן שווה, כיום מותגי האיפור העממיים מחזיקים כבר כ-78% מהמכירות".

חברת לילית קוסמטיקה עוסקת ביבוא ושיווק מותגי קוסמטיקה ובישום בינלאומיים, בהם שיסיידו, דולצ'ה וגבנה, גוצ'י, פאקו רבן, פראדה, פופה, קרולינה הררה, קוואלי ועוד. מוצרי הטיפוח והאיפור אותם מייבאת ומשווקת לילית באופן בלעדי כוללים את לנקסטר, לה פררי, שיסיידו, פופה, ויובנה. החברה נמצאת בבעלות האחיות ניצה בילט (75%) שמשמשת כמנכ"לית החברה, ואליה בימזה (25%).

מסופר-פארם נמסר בתגובה: "סופר-פארם פועלת שנים ארוכות בשיתוף עם ספקי הקוסמטיקה כדי להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר והמותאם להרגלי הצריכה של הישראלים. בנוסף, הרשת מציעה מבצעים תכופים על מגוון המותגים הרחב".

הכתבה עלתה באתר THE MARKER

>> רשת גולף רוכשת את עדיקה
>> קניית תחפושות באינטרנט בזול

השאירו תגובה