מיני שטיח אדום: גלובוס הזהב גרסת הילדים

צלמת אמריקאית לקחה ילדים קטנים וסופר מתוקים והלבישה אותם בהעתקים לשמלות והחליפות שלבשו הסלבס בטקס גלובוס הזהב האחרון, כולל אקססוריז ואטיטיוד. השטיח האדום, גרסת גן חובה

מאת  | ‏ 20 ינואר 2015
העתק מושלם (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

העתק מושלם (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

טקס גלובוס הזהב ה-72 שהתקיים בשבוע שעבר היה כמו תמיד מרגש ונוצץ. אבל אחרי שכבו האורות באולם, הצלמים התקפלו הביתה והשטיח האדום גולגל, הגיעה הידיעה שבאמת היממה אותנו: צילומי ילדים המחופשים אחד לאחד לכוכבים הגדולים, כולל אאוטפיטים ואטיטיוד.

הצילומים הם חלק מ- Toddlewood, פרי יצירתה של הצלמת והיוצרת טרישיה מסרו וכוללים שמונה לוקים יוצאי דופן מהשטיח האדום. ביניהם אפשר לראות מיני מי של ג'ניפר לופז, קרי וושינגטון ואפילו ג'ורג' ואמל קלוני.

כולל הפוזה  (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

כולל הפוזה (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

"עבורם זה כמו שעת משחק אחת ענקית"

יחד עם מעצבת התלבושות אנדריאה פיטר, מסרו יצרה תלבושות למידות הקטנות של הילדים, עם שחזור צנוע יותר לשמלות המחשוף הסקסיות של ג'ניפר לופז וקרי וושינגטון.

הילדים שנבחרו משחזרים בצילומים את המבטים והפוזות של הסלבס במתיקות אינסופית. בולט במיוחד הילד בדמות ג'ורג' קלוני המסתכל בערגה אל עבר אמל הקטנה, שצוידה בכפפות לבנות שהתאימו לשמלתה השחורה דמוית הדיור.

מסרו סיפרה לדיילי מייל כי תהליך הליהוק איננו קל. מדובר בילדים בגילאי שלוש עד שבע, מלאי מרץ ואנרגיה. "אנחנו עושים אודישנים גדולים שלרוב מביאים מעל מאה ילדים לכל ליהוק". הצילומים נערכו ביום שלישי שעבר ובמהלכם כתבה מסרו בעמוד הפייסבוק שלה כי "כל מה שיכול היה להשתבש, השתבש. אבל אל דאגה, אנחנו גורמים לזה לקרות".

אחרי שהילדים הולבשו בתלבושות השונות שלהם, הם עברו לשיער ואיפור. "הדוגמנים הילדים שלי ממש צריכים להיות דומים לסלבריטאי אותו הם מגלמים" הוסיפה מסרו. "למרות שילד אולי דומה פיזית, יותר חשוב שיהיה לו או לה את המהות שלו".

מסרו אומרת שלמרות שרוב הילדים (בעיקר הצעירים יותר) לא יודעים את מי הם מחקים, הם נהנים מאד לדפוק פוזות מול המצלמה. "עבורם זה כמו שעת משחק אחת ענקית. הם זוכים להתפנק במשך יום שלם, ממש כמו סלב אמיתי".

אמה הקטנטנה (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

אמה הקטנטנה (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

אבא אוזי בטח לא היה רואה את ההבדל (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

אבא אוזי בטח לא היה רואה את ההבדל (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

"בתור צלמת, אני תמיד מחפשת את הרעיון הגדול הבא"

מסרו השיקה את סדרת הצילומים המצליחה בשנת 2008 בעקבות השראה מבתה הקטנה. "בתור צלמת, אני תמיד מחפשת את הרעיון הגדול הבא כדי למצוא דרך לבלוט. רציתי קונספט שיאפשר לי לבלות זמן עם הבת שלי סקיילר. תמיד אומרים לי שסקיילר דומה לדיאנה רוס, אז הלבשתי אותה ככזו כשהייתה בת 3, ואז הרעיון היכה בי, ומשם Toddlewood נולד". מסרו שיחזרה בעבר טקסי גלובוס זהב נוספים כמו גם את טקס האוסקר, פוסטרים של סרטים ואפילו ספיישל ליום האם שכלל את אנה ווינטור ואת ורה וונג.

ואם תהיתם איך מסרו מסכמת יום עבודה עם ילדים, כך היא סיפרה לניוז אוסטרליה: "זה ממש כיף לעבוד עם ילדים. הם תמיד כל כך מצחיקים, הם רק רוצים לעשות, הם תמיד מגיעים בזמן והם נותנים את החיבוקים הכי שווים שיש".

מי עושה פוזה טובה יותר? (צילום: Tricia Messeroux, Toddlewood)

מי עושה פוזה טובה יותר? (צילום: Tricia Messeroux, Toddlewood)

יש יותר חמוד מזה? (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

יש יותר חמוד מזה? (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

מעלה חיוך  (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

מעלה חיוך (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

כולל השיער הסגול  (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

כולל השיער הסגול (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

איזה מבט אוהב  (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

איזה מבט אוהב (צילום: Toddlewood ,Tricia Messeroux)

השאירו תגובה