להק אותי מארק ג'ייקובס

מהסלפי במעלית ועד דפי הכרומו של ווג: מארק ג'ייקובס פנה להאשטג castmemarc# כדי לבחור את הפנים החדשות לליין הצעיר והשווה שלו. עכשיו הקמפיין בחוץ וזה מגניב

מאת  | ‏ 14 ינואר 2015
הקמפיין החדש של מארק ביי מארק

הקמפיין החדש של מארק ביי מארק

נראה שמארק ג'ייקובס לא מפסיק להפתיע ולחדש. ג'ייקובס, שפרש מהניהול הקריאטיבי של בית האופנה לואי ויטון על מנת להתמקד במותג הפרטי שלו, החליט לפסוח על ליהוק מסורתי של דוגמניות לקמפיין, ופנה לאינסטגרם כדי למצוא את הפנים החדשות של "מארק ביי מארק".

הקמפיין, שצולם על ידי דיוויד סימס עם סטיילינג של קייטי גרנד, כלל 11 פרצופים חדשים ומעניינים: הדוגמנית הסינגפורית skinnycatwoman אחריה עוקבים 5,483, המארגנת פסטיבלי מוזיקה בסגנון פופ אפ. הדוגמן aaronwhitty, טיפוס ארטיסטי למדי שמכנה את עצמו "נער הקאבר של מארק ג'ייקובס" עם סך הכל 555 עוקבים. uniccfun, מעצבת אופנה ורודת שיער, לינדסי לי lindseylee שלא מגדירה את עצמה בשום אופן אבל יש לה 3,022 עוקבים. אנה ויקטוריה ana_viktoria, לה יש 381 עוקבים והיא ילידת שנות ה-90 ששואפת להיות דוגמנית, וטוקס אדווטן flightz_canon_fashion , יליד ניגריה שמגדיר את עצמו בתור צלם צמחוני ואורגני.

lindseylee@

lindseylee@

מדובר בקמפיין חוצה יבשות וגזעים אליו הגיעו הדוגמנים באמצעות ההאשטאג castmemarc# ("להק אותי מארק"), ומזכיר במעט את הקמפיינים המפורסמים של בנטון מהניינטיז. מדובר באנשים מעניינים שעושים דברים מגניבים כמו עיצוב אופנה וארגון פסטיבלי מוזיקה. חשוב מכך, כולם עונים על התיאור בביוגרפיה האינסטגרמית של מארק והינם "מעט בוהמיינים ומעט שונים מבחינת צבע".

המותג הצעיר מבית מארק ג'ייקובס, שקיבל לשורותיו בפברואר האחרון את שתי המעצבות הנחשבות קייטי הילייר ולואלה בארטלי, הפך את הליהוק למתכונת ריאליטי. אחרי סינון המשתתפים ל-30 פיינליסטים שזכו לטוס לניו יורק, רק 11 נבחרו סופית לקמפיין המתוקשר.

aaronwhitty@

aaronwhitty@

מסתבר שזה כבר הקמפיין השני של ג'ייקובס שלוהק על ידי האינסטוש. בקמפיין סתיו-חורף 2014 כ-70 אלף אנשים מרחבי העולם העלו סלפיז על מנת להיות הפנים החדשות של המותג הנחשק. כך שאחרי הביקוש האדיר בפעם הקודמת, אי אפשר להאשים את ג'ייקובס בכך שרצה לשחזר את ההצלחה.

כפי שסיפר ג'ייקובס ל-WWD "זה היה נראה לי רעיון מצוין, ליהוק דרך האינסטגרם הוא מגניב, עכשווי וחזק. רצינו שהמודעות יצעקו נעורים ואנרגיה, שיהיו רעננים ושיתפסו את הקונספט של הקולקציה כפי שתפסנו אותה מלכתחילה, להיות קולקציה אחרת ולא רק ליין משני".

uniccfun@

uniccfun@

skinnycatwoman@

skinnycatwoman@

גם הוא חזק באינסטוש. מארק ג'ייקובס (צילום: גטי אימג'ס)

גם הוא חזק באינסטוש. מארק ג'ייקובס (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה