רוברט פטינסון כבר בחר את אייקון האופנה החדשה של אנגליה

FKA twigs, כוכבת הפופ הלונדונית ובת זוגו של רוברט פטינסון בדרך לכבוש את העולם. תעשיית האופנה כבר התאהבה ועכשיו תורכם

מאת  | ‏ 11 ינואר 2015
תכירו את טוויגס

תכירו את טוויגס

אם עוד לא יצא לכם להיתקל בשם האניגמטי FKA twigs ובכן, הגיע הזמן. המוזיקאית הבריטית בת ה-27 שנולדה בשם טליה ברנט לאב ג'מייקני ואם ספרדייה, הוציאה השנה תקליט מלא ראשון בשם LP1 והיא ללא ספק בדרכה לכבוש את העולם. בדרך לשם, היא הצליחה גם לכבוש את לבו של רוברט פטינסון, שהספיק כבר להכיר אותה להורים בזמן חופשת הכריסמס.

טוויגס, שרק לאחרונה הורידה את כל בגדיה עבור שער מגזין V, מביאה עמה ניחוח קולי שלא נראה בעולם המוזיקה מאז ביורק. המוזיקה הייחודית שלה מצליחה לשלב בין היפ הופ לאלקטרו, המתנקזת לכדי סוג חדש ורענן של פופ, אותו היא אף מפיקה בעצמה. הרקע שלה במחול וודאי גם עוזר להפוך את המוזיקה לכזו שפשוט חייבים לזוז כשמקשיבים לה.

סופר קולית (צילום: גטי אימג'ס)

סופר קולית (צילום: גטי אימג'ס)

המראה הייחודי מתחזק באמצעות הסטייל האישי החריג והלא מתנצל שלה, הכולל עיצוב ג'ל קפדני של השיערות הקטנות שעל יד המצח. בשנת 2012 התנוססה תמונתה על שער מגזין iD, כשהשערות הקטנות עוצבו לכדי המילה "אהבה". אך טוויגס מזהירה שאופנת השערות הקטנות המעוצבות המכונה באנגלית Baby Hair היא לא לכל אחת. ״זה בדיוק כמו פירסינג וקעקועים״ היא מזהירה. ״יש בנות שעליהן זה יהיה יפהפה, ועל אחרות זה לא יעבוד".

אבל החיבור לאופנה לא מסתכם רק בסידור השיער. היא עובדת על לוק הפרפורמנס שלה בצמוד לבימאית גרייס להדוחה, בעלת חנות בגדי וינטג׳ בנוטינג היל שבלונדון.

״אני הולכת לשם למדוד בגדים, אבל שיתוף הפעולה שלנו רובו מתבסס על החלפת רפרנסים שהם לאו דווקא בגדים, אלא פרחים או טקסטורות. היא מכירה לי אמנים מעוררי השראה. האופנה חשובה לי, אבל אני יודעת שהיופי דוהה. כל זה כיף נורא כל עוד זה נמשך, אבל מחר כל דבר יכול לקרות. חייבים לעשות יותר מאשר סתם לוק. אם הייתי חוזרת הביתה וארון הבגדים שלי עם כל הפריטים היפים שבו, היה נעלם, לא באמת היה לי אכפת" היא אומרת.

מקפידה על סטייל יוצא דופן (צילום: גטי אימג'ס)

מקפידה על סטייל יוצא דופן (צילום: גטי אימג'ס)

אימה של טוויגס היתה מעצבת לעצמה את כל הבגדים, והחיידק הזה דבק בבתה. ״היא אהבה את האופנה של שנות השלושים והארבעים. היא היתה תופרת לעצמה חליפות, ותמיד היתה חובשת בארט לראשה. הייתי חוזרת הביתה וכל הסלון היה מלא בדים תלויים על הדלת ועל הספות. היום אני מאוד מודה על החינוך הזה, כי כך למדתי איך לתפור. אני לא תופרת דברים מורכבים, אבל כל השנים בהן צפיתי בה לימדו אותי את המלאכה, וזו יכולת שהולכת לאיבוד בימינו".

בעקבות חוויה זו טוויגס מאמינה שהכי טוב ללמוד מאנשים. ״אני רוצה ללמוד טנגו למשל״ היא אומרת בראיון למגזין ווג, ״אבל אני לא אלך לחפש את זה בעצמי. אני אחכה לרגע שיבוא מישהו לסביבה שלי שיודע לרקוד טנגו, וממנו אלמד". אבל גם עם אהבתה הגדולה לבגדים ולשואו, היא לא עוד מוזיקאית שמנסה לחקות את ליידי גאגא. ״אני לא בעניין של הצגת איזו חזות ארטיסטית שקרית. אני פשוט מאמינה שאם בא לך לעשות משהו, לך על זה בכל הכוח".

יחד עם כל הכישרון האדיר הזה, הסיבה שכולם מדברים עליה בימים אלו היא לא אחרת מהבויפרנד הסופר סטאר רוברט פטינסון. השניים הכירו דרך חברה משותפת העונה לשם סיינה מילר. הם יחד כבר חמישה חודשים אבל עושה רושם שמדובר במשהו גדול וארוך. פטינסון כזכור, היה בן זוגה של קריסטין  סטיוארט במשך מספר שנים והשניים נפרדו אחרי שהיא בגדה בו בעת צילומים לסרט הרחק מלוס אנג'לס. הפעם, נראה שפטינסון למד את הלקח, ולטור הקרוב של טוויגס הוא כבר שריין לעצמו מקום בוואן. היא מצידה עברה לגור באחוזה שלו בלוס אנג'לס ועושה רושם שהאהבה פורחת.

צמודה לחבר. אחד, רוברט פטינסון (צילום: גטי אימג'ס)

צמודה לחבר. אחד, רוברט פטינסון (צילום: גטי אימג'ס)

לא מפחדת להיחשף. על שער מגזין V

לא מפחדת להיחשף. על שער מגזין V

כבר זוכה בפרסים (צילום: גטי אימג'ס)

כבר זוכה בפרסים (צילום: גטי אימג'ס)

הייתה רקדנית בעברה

הייתה רקדנית בעברה

צמד חמד. טוויגס ופטינסון

צמד חמד. טוויגס ופטינסון

אוהבת לקשט את המצח (צילום: גטי אימג'ס)

אוהבת לקשט את המצח (צילום: גטי אימג'ס)

לא עוד כוכבת פופ טיפוסית

לא עוד כוכבת פופ טיפוסית

השאירו תגובה