הכירו את הטינדר של עולם האופנה

Grabble היא אפליקציה חדשה לקניות שעובדת כמו טינדר. פשוט החליקו את האצבע ימינה כדי לסמן פריט שאתם רוצים לקנות ושמאלה אם לא לטעמכם. ההתמכרות לשופינג עומדת לעלות דרגה

מאת  | ‏ 5 ינואר 2015
הטינדר החדש (צילום מסך)

הטינדר החדש (צילום מסך)

חלקנו משתמשים בטינדר על מנת למצוא את הגבר או האישה המושלמים בהחלקת אצבע.  כעת, בעזרת אפליקציה חדשה נוכל גם למצוא את האאוטפיט המושלם כדי להגיע איתו לדייט עימם.

אפליקציית Grabble עובדת באותו אופן כמו טינדר, אבל במקום שדייטים פוטנציאליים יופיעו על מסך הסמארטפון שלכם, היא מפתה אתכם בפריטי אופנה. האפליקציה נבחרה לאחת מאפליקציות הקניות החדשות הטובות ביותר, כשעל פי הדייל המייל, היא זכתה למירב החיפושים ברשת בבריטניה במהלך מכירות בלאק פריידי.

אז איך זה עובד? מגדירים העדפות לפי טווחי מחירים, מותגים, קטגוריות לבוש ואפילו סגנון לבוש, המבטא בצורה הטובה ביותר את הסטייל האישי שלכם. אז האפליקציה תציג בפניכם מוצרים מכ-1,500 מותגים בינלאומיים כולל אסוס, טופשופ, Uniqlo וזארה. כל פריט מוצג לבד, וברגע שאוהבים אותו מחליקים עם האצבע ימינה. אם לא, החלקה עדינה שמאלה והוא נעלם לנצח.

אולם כדאי שתיקחו בחשבון כי בניגוד לאופן בו אפשר לנפנף בחורים ובחורות בקצב מסחרר בטינדר, באפליקציה הזו קצת יותר קשה להעיף פריט שחשקתם בו בעבר. הפריט שסומן ימינה נשאר בתוך תיקיית מועדפים, עד הרגע בו מחליטים אם לרכוש אותו או לוותר סופית, כך שהפריט קורץ אליכם בכל רגע נתון. אך החלק הטוב ביותר באפליקציה הוא ההתראות שהיא שולחת ברגע שפריטים מועדפים נכנסים להנחה.

אז מה זה יהיה, ימינה או שמאלה? (צילום מסך)

אז מה זה יהיה, ימינה או שמאלה? (צילום מסך)

היזהרו, יש מצב שתתמכרו

האפליקציה הושקה לראשונה בתור אתר מן המניין על ידי מפתחיה הבריטיים דניאל מוריי, 28, וג'ואל פרימן, 29. אבל אחרי שראו כי כל המשתמשים באתר ניסו לגלוש דרך הסמארטפונים, הם בחרו לבנות אפליקציה הבנויה על פי התבנית של טינדר. "הבנו שעל ידי הצגת פריטי אופנה באופן כזה, המשתמשים יוכלו לחקור אופנה בדרכים שונות" סיפר פרימן לדיילי מייל, והוסיף כי בניגוד לטינדר "במקום להחליק את האצבע ימינה עבור צ'ט עם מאהב פוטנציאלי, מחליקים אותה ישירות לקניות".

פרימן הוסיף כי טינדר היא אכן מקור השראה. "כיוון שהאפליקציה שלנו בעלת אופי התמכרותי גילינו שהמשתמשים שלנו מבלים בה באופן קבוע על מנת לקבל מנות השראה קצרות. המשתמשים נוהגים לשמור את המוצרים שהם אוהבים, ואז לקנות אותם חודש אחרי בקנייה גדולה או כשיש התראה לסייל". ועם פריטים חדשים שמתווספים ל- Grabble מידי שעה, בהחלט ישנו פוטנציאל אדיר למצוא אהבה אופנתית בהחלקת אצבע אחת.

שעות של הנאה (צילום מסך)

שעות של הנאה (צילום מסך)

השאירו תגובה